Miehen FB-viestittely

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämmentynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämmentynyt

Vieras
Elämme mieheni kanssa onnellisessa avioliitossa, olemme tunteneet toisemme 3 vuotta jatiesimme heti alusta tämän olevan "se juttu". Mitään luottamuspulaa ei varsinaisesti ole ollut, kerran mies on käyttäytynyt humalassa kyseenalaisesti mutta pettämisestä ei ollut kyse.

Tässä matkan varrella on kuitenkin tullut ilmi että mies pitää exäänsä yhteyttä minulta salaa. Heillä on vielä jotain talousasioita kesken ja näistä ainakin viestittävät, mutta myös ihan kuulumisista ja elämästä muutenkin. Myös miehen nykyisestä elämästä minun kanssani, ja ihan positiiviseen sävyyn. Tiedän tämän koska mies antoi luvan lukea viestit kun asiasta pelimme.

Minulle mies kuitenkin on aiemmin uskotellut ettei yhteydenpitoa ole ollut, ja että raha-asioistakin on keskusteltu ennemmin vihamielisen sävyyn.

Viesteissä ei ollut viitettä pettämisestä tai edes "haikailusta", joten miksi minulle ei ole kerrottu että ovat ystäviä? Tulee epäluuloiseksi kun tällainen salailu tulee esiin... Olenko liian vaativa jos haluan tietää miehen ja exän ystävyydestä?

No jos mä oisin sä, niin kysyisin varmaan, että miksi se salailu. Saahan sitä yhteyttä pitää mutta miks se pitää salata. Kysy, kyllä sulla on kaikki oikeus tietää missä mennään.

Alkuperäinen kirjoittaja hämmentynyt;11256232:
Minulle mies kuitenkin on aiemmin uskotellut ettei yhteydenpitoa ole ollut, ja että raha-asioistakin on keskusteltu ennemmin vihamielisen sävyyn.

Viesteissä ei ollut viitettä pettämisestä tai edes "haikailusta", joten miksi minulle ei ole kerrottu että ovat ystäviä? Tulee epäluuloiseksi kun tällainen salailu tulee esiin... Olenko liian vaativa jos haluan tietää miehen ja exän ystävyydestä?

Miksi mies on joutunut "uskottelemaan", oletko mustasukkainen tai oliko teillä silloin joku kriisinpoikanen? Voihan olla, että se kertoo suhteestannekin jotain, stabiili suhde heijastuu myös mieheesi ja hänen exänsä yhteydenpitoon, joka ennen on ollut poikki ristiriitojen vuoksi.

Lähinnä tuo salailu ihmetyttäisi minua. Ei kuulosta että miehellä ja eksällä on toisilleen mitään järin jännittävää sanottavaa. Miksi siis noinkin jokapäiväinen keskustelu piti salata.

Kokemukseni perusteella jos mies jotain salaa se salaa sitten muitakin asioita. Mutta nythän tiedät miehestä yhden piirteen lisää. Voit joko hyväksyä että hän salailee sinulta kenties muitakin asioita (kunnes jää kiinni) ja olla nipomatta asiasta, taikka olla hyväksymättä, kunhan muistat ettei mies siitä mihinkään muutu. Ehkä se lupailee mutta mutta.

moi! et ole yhtään liian vaativa sillä minulla on mies joka uskottelee että olen hänen ainoa nainen mutta minulla on vahva tunne että minä en ole ainut jonka kanssa hän on mutta mies ei vain kerro minulle sitä enkä tiedä että mitä tässä nyt pitäisi oikein tehdä.

Elämme mieheni kanssa onnellisessa avioliitossa, olemme tunteneet toisemme 3 vuotta jatiesimme heti alusta tämän olevan "se juttu". Mitään luottamuspulaa ei varsinaisesti ole ollut, kerran mies on käyttäytynyt humalassa kyseenalaisesti mutta pettämisestä ei ollut kyse.

Tässä matkan varrella on kuitenkin tullut ilmi että mies pitää exäänsä yhteyttä minulta salaa. Heillä on vielä jotain talousasioita kesken ja näistä ainakin viestittävät, mutta myös ihan kuulumisista ja elämästä muutenkin. Myös miehen nykyisestä elämästä minun kanssani, ja ihan positiiviseen sävyyn. Tiedän tämän koska mies antoi luvan lukea viestit kun asiasta pelimme.

Et ole liian vaativa, itse ainakin haluaisin tietää jos mun kundikamu pitäs exäänsä yhteyttä. Luuleekohan sun mies, että olisit mustasukkainen jos saisit tietää tai jotain,siksi ei olisi kertonut? ystäviähän toki voi olla eron jälkeen ja kuulumisia vaihtaa,mutta miksi ihmeessä se pitäisi salata. Joku tuolla jo mainitsikin, että jos mies on tuollaisen asian sulta salannu,ni mistäs sitä tietää mitä kaikkea muutakin on salannu. Kysy ihmeessä mieheltäs miksi salasi asian sulta.

Yhteistyössä