Miehen haluttomuudesta mielipide

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Silja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Silja

Vieras
Ajattelen monien miessuhteideni perusteella, että normaali ja terve mies haluaa seksiä. Yksinkertaisesti mieshormonit vaikuttavat niin, että pallit täyttyvät ja ne täytyy purkaa säännöllisesti. Eri asia siis, jos on uupunut tai sairas, jolloin hormonitaso laskee.

Ja tässä se mielipide: Jos mies ei suostu seksiin kuin kerran vuodessa, ei hän enää halua vaimoaan ja tuskin rakastaakaan. Hänen halunsa kohde on luultavasti muualla.

Ihmettelen hyvää ystävää jonka mies kieltäytyy seksistä milloin minkäkin tekosyyn varjolla. Ystävä sitten harmittelee, että lapset oli yökylässä ja otettiin viiniä mutta harmi kun miehellä olikin pää kipeä niin ei taaskaan onnistunut. Tällaisia juttuja tuntuu tapahtuneen parin viime vuoden aikana jatkuvasti, seksiä ei ole. Eikö ystäväparka koskaan ajattele, että pohjimmiltaan miehen rakkaus ja halu vaimoaan kohtaan on sammunut ja kohdistuu ehkä johonkin muuhun. Tämä on niin ilmeistä, koska ystävän mies pitää silmäpeliä muitten naisten kanssa ja puhuu todella törkeästi vaimolleen muitten aikuisten kuullen.

Vai ei seksi miestä kiinnosta? Mun elämäni aikana ei ole miestä tullut vastaan jota ei kiinnosta, ei vapaata, ei varattua. Että kyllä emäntä vois peiliin kattoa tai sitten jätkällä on toinen, tai useita hoitoja.

Alkuperäinen kirjoittaja fakta:
Vai ei seksi miestä kiinnosta? Mun elämäni aikana ei ole miestä tullut vastaan jota ei kiinnosta, ei vapaata, ei varattua. Että kyllä emäntä vois peiliin kattoa tai sitten jätkällä on toinen, tai useita hoitoja.

Niinpä. Samat kokemukset minullakin. Tässä oli hetki sitten ketju kun jollakin oli puoli vuotta ja toisella puolitoista vuotta seksistä. Miestä ei innostanut. He saivat neuvoja hieroa miestä, hyökätä takaapäin kimppuun jne. Itse olen sitä mieltä että kun mies ei halua seksiä, todellisuudessa hän ei halua vaimoaan. Silloin ei takaapäin hyökkäämiset auta. Seksihalukkuus on niin olennainen osa tervettä miestä että jos hän koko ajan kieltäytyy, jotain on pahasti mätänä.

Yhteistyössä