Selittäkkää tyhmälle...(miehen toisesta naisesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Eihän sillä toisella naisella ole mitään mistä ottaa vastuuta vaan ainoastaan sillä miehellä.Mikä ihme vimma naisilla on yleensäkin syyttää nimen omaan sitä naista?

Näinpä.
Ehkä se onkin sitä ettei oteta itse vastuuta omasta parisuhteesta ja sen tilasta vaan kaadetaan se kolmannen niskaan.'

Niin,useimmiten suhteessa on jo jotain pahasti pielessä kun pettämään ajaudutaan ja tuskin se on toisen naisen/miehen vika jos pariskunta ole osannut puhua ongelmistaan keskenään.Monesti ollaan jo niin lukossa ettei ehkä osata toimia muuten kuin pettämällä,haetaan muualta sitä mistä kotona jää paitsi,eikä se ole aina ainostaan seksin puuttesta,muitakin tarpeita on.Itse olen ollut petetty sekä toinen nainen että tuollaiseen diagnoosiin päätynyt omien kokemusten perusteella.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Jos minä sanoisin noin niin se tarkottais varmaan sitä että hutsu ei itsekään tajua ja myönnä että teki neljän lapsen elämästä helvettiä ja vei meiltä vanhemmilta mahdollisuuden onneen ja tavalliseen perhe-elämään. Siis se ota vastuuta tarkottais että ei ole edes pahoillaan, surullinen ja kauhuissaan siitä että mitä pystyi meidän perheelle tekemään.

juuri näin. eli ei Heila mikään nuista siun listalla olevista asioista.

ja lisään vielä sen, että JOS tietää miehen olevan varattu niin ei anna pillua! mie en tajua että mitä liikkuu semmosen ämmän päässä joka sitä tavaraansa nimenomaan varatuille jakaa! ja siis tarkotan tässä nyt semmosia jotka TIETÄVÄT miehen olevan varattuja ja perheellisiä.

se vastuun ottaminen on sitä, että jakaa puolet siittä pettämisen vastuusta.

Okei,onko se sitten niin että tämän toisen naisen pitäisi sanoa ääneen että on ollut tämän vaimon miehen kanssa sängyssä...? :/ Siis kun vaimo hokee sitä "ota vastuuta,saatana vie" niin mistä hän tietää mitä tämän toisen naisen päässä liikkuu??Onhan tämä toinen nainen kavereilleen voinut kertoa tästä seksihetkestä,ja näin olleen ottanut puolet siitä pettämisen vastuusta...Tuotako tarkoitit...? Sori,en oikeasti tajua.... :/ :ashamed:

En minä ainakaan tunne väkivaltaisia miehiä, kyllä se yleensä saa selkään se ukko joka on vaimon vietellyt.
Ja onhan se nyt ihan päivänselvä juttu että sitä kolmatta osapuolta on helpompi syyttää eikä se silti vähennä sen oman puolison vastuuta. Helpompi on vihata ihmistä joka on ollut osallisena sen onnen särkemiseen kuin vihata sitä jota on vuosia rakastanut. Miksi tämä on jollekin niin suuri yllätys? Tämähän on ihan alkeellista psykologiaa.

En sitten tiedä olenko jotenkin poikkeus mutta jos toinen haluaa lähteä vieraan matkaan niin menkööt.Ei se sen miehen vika ole.Kyllä se syy löytyy lähtijästä ja varmasti perimmiltään koko suhteesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Jos minä sanoisin noin niin se tarkottais varmaan sitä että hutsu ei itsekään tajua ja myönnä että teki neljän lapsen elämästä helvettiä ja vei meiltä vanhemmilta mahdollisuuden onneen ja tavalliseen perhe-elämään. Siis se ota vastuuta tarkottais että ei ole edes pahoillaan, surullinen ja kauhuissaan siitä että mitä pystyi meidän perheelle tekemään.

juuri näin. eli ei Heila mikään nuista siun listalla olevista asioista.

ja lisään vielä sen, että JOS tietää miehen olevan varattu niin ei anna pillua! mie en tajua että mitä liikkuu semmosen ämmän päässä joka sitä tavaraansa nimenomaan varatuille jakaa! ja siis tarkotan tässä nyt semmosia jotka TIETÄVÄT miehen olevan varattuja ja perheellisiä.

se vastuun ottaminen on sitä, että jakaa puolet siittä pettämisen vastuusta.

Okei,onko se sitten niin että tämän toisen naisen pitäisi sanoa ääneen että on ollut tämän vaimon miehen kanssa sängyssä...? :/ Siis kun vaimo hokee sitä "ota vastuuta,saatana vie" niin mistä hän tietää mitä tämän toisen naisen päässä liikkuu??Onhan tämä toinen nainen kavereilleen voinut kertoa tästä seksihetkestä,ja näin olleen ottanut puolet siitä pettämisen vastuusta...Tuotako tarkoitit...? Sori,en oikeasti tajua.... :/ :ashamed:

Ei kun julkisesti lehdessä pitäisi tunnustaa syyllisyytensä. :)

Eihän sillä toisella naisella ole mitään mistä ottaa vastuuta vaan ainoastaan sillä miehellä.Mikä ihme vimma naisilla on yleensäkin syyttää nimen omaan sitä naista?

Näinpä.
Ehkä se onkin sitä ettei oteta itse vastuuta omasta parisuhteesta ja sen tilasta vaan kaadetaan se kolmannen niskaan.'

Tää oli hyvä kommentti! Näin minäkin asian näkisin.

Myöskin tätä ihmettelen? Mikä vimma on saada nainen ottamaan vastuuta? Toisaalta olen myös sitä mieltä, että onko ainoa tapa reagoida, että laitetaan sekä petollinen mies että toinen nainen "ottamaan vastuuta", tarkoittaen, että kärsimään koko hauskanpidon edestä. Ymmärrän, jos joku on tätä mieltä ja varmaan on tilanteita, joissa se on oikea ratkaisu, mutta itse olen sitä mieltä, että vastuun kantaminen voi koskea myös koko kolmen konkkaronkkaa, ja ennen kaikkea sitä paria, joka vielä haluaa suhteensa savuavista raunioista nousta ja miettiä, miten tähän tilanteeseen on ajauduttu ja miten siitä päästään eteenpäin. Koska uskon siihen, että hyvässä liitossa ei kolmannet osapuolet pääse väliin, ja huonoon liittoon on yleensä kaksi osapuolta, joiden yhdessä täytyy alkaa kantaa enemmän vastuuta suhteensa tilasta.

On toki paljon helpompaa sättiä sitä toista naista kuin alkaa miettiä omaa osuuttaan asioihin. No, tämä vaan mun näkemyksenä ja koskien lähinnä sellaista tilannetta kuin voisin itse kuvitella. Kai sitä on sellaisiakin miehiä jotka vaan täysin aivottomana ja selkärangattomana kulkevat hormoniensa ohjaamana, mutta sellaista en olisi itse ottanut enkä osaa sellaisesta tilanteesta sanoa.

Kyllä minä ainakin myönnän että ne miehet jotka olen suhteesta vienyt eivät välttämättä olisi tyttöystäväänsä koskaan pettäneet, jos eivät tällaisen munahaukan kynsiin olisi joutuneet. Minä en ainakaan hyväksynyt sellaista ei, minä olen suhteessa -lausetta kun hain sitä mitä halusin. Eikä siinä ollut kyse siitä että mies oli heti innokas pettämään vaan himot ne on hiirelläkin ja aika montaa miestä on helppo jallittaa kun osaa vetää oikeista naruista :whistle:

Kyllä minä ainakin myönnän että ne miehet jotka olen suhteesta vienyt eivät välttämättä olisi tyttöystäväänsä koskaan pettäneet, jos eivät tällaisen munahaukan kynsiin olisi joutuneet. Minä en ainakaan hyväksynyt sellaista ei, minä olen suhteessa -lausetta kun hain sitä mitä halusin. Eikä siinä ollut kyse siitä että mies oli heti innokas pettämään vaan himot ne on hiirelläkin ja aika montaa miestä on helppo jallittaa kun osaa vetää oikeista naruista :whistle:

Onnittelut sulle vaan valitsemallasi tiellä.

Näin se pitääkin olla!

Alkuperäinen kirjoittaja :

:laugh: Ei ole onneks tarvinnut yli kahdeksaan vuoteen ketään viedä kun sopiva löytyi ja sattui olemaan vielä vapaakin :D Mutta minusta on aivan hullu ajatus etteikö naisissa olis mitään syytä jos ukkomies matkaan lähtee.

Kyllä se silloin on ihan halukas muutenkin ja tietää tasan mitä tekemässä.
Miehet osaa naisten kusettamisen tuossa tilanteessa ihan siinä kuten naisetkin kusettaa miehiä.

Kyllä se silloin on ihan halukas muutenkin ja tietää tasan mitä tekemässä.
Miehet osaa naisten kusettamisen tuossa tilanteessa ihan siinä kuten naisetkin kusettaa miehiä.

Tottahan ne tietää mitä tekevät, pointti on vaan siinä etteivät välttämättä koskaan itse tekis aloitetta jos joku nainen ei sitä tulis tekemään ja voihan olla että se suhde on vaan hetkellisesti niin huonossa jamassa että muut kiinnostaa.

kyllä mulla on ainakin paha mieli kun olin toisena osapuolena rikkonut avioliiton kahdella lapsella. mut yhden illan juttu enkä missään vaiheessa ajatellut että sille himokkaalle ukolle tulisi mieleen tunnustaa asia sitten vaimolleen tuskissaan... vaan se millainen vastuu ois pitäny ottaa? alkaa maksaan elareita kenties :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

kyllä mulla on ainakin paha mieli kun olin toisena osapuolena rikkonut avioliiton kahdella lapsella. mut yhden illan juttu enkä missään vaiheessa ajatellut että sille himokkaalle ukolle tulisi mieleen tunnustaa asia sitten vaimolleen tuskissaan... vaan se millainen vastuu ois pitäny ottaa? alkaa maksaan elareita kenties :whistle: :D

:laugh: Mulle kävi niin että se mies väitti naiselleen että minä olen ihastunut ja yrittänyt mutta en onnistunut. En viitsinyt kertoa totuutta :whistle: En kyllä enää tällä kokemuksella ikinä uskois jos oma ukko sanois että joku on häneen ihastunut ja yrittänyt mutta hän ei langennut...

Alkuperäinen kirjoittaja :

:laugh: Ei ole onneks tarvinnut yli kahdeksaan vuoteen ketään viedä kun sopiva löytyi ja sattui olemaan vielä vapaakin :D Mutta minusta on aivan hullu ajatus etteikö naisissa olis mitään syytä jos ukkomies matkaan lähtee.

Olen sitä mieltä että syy on aina pettäjän. Jos suhde ei toimi ja muutenkin on huono niin sen verran pitää olla selkärankaa että lopettaa suhteen ennenkun ottaa seuraavan kiertoon. Pitää saada suu auki ja kertoa sille toiselle mikä mättää. Itse suhteen toimimattomuus on tietenkin molempien vika ei ainoastaan toisen.

Minu nyppii, että naiset ovat niin valmiita hutsuttelemaan ja huorittelemaan muita naisia, vaikkeivat vielä usein ollenkaan tietäisi millaisissa olosuhteissa se oma ihana kultamussu ikiuskollinen mies nyt sitten onkin mennyt ja langennut toiseen naiseen.

just just, ei se sen naisen syy olisi tuskin edes tietäs koko perheestä välttämättä mitään. jos mua mies pettäisi en siitä syyttäisi muuta kuin miestä itseään.

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:

Mistä tämä vaimo sitten päättelee ettei tämä toinen nainen pahoillaan ja suruissaan olisi...? Eihän toisen pään sisälle voi nähdä =)

No jos tommosta voi tehdä niin ei paljon tarvii pään sisälle nähdäkkään tietääkseen että ihminen on kylmä,saastainen ja omia etujaan tavoitteleva hutsu.Samoin mies.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Minu nyppii, että naiset ovat niin valmiita hutsuttelemaan ja huorittelemaan muita naisia, vaikkeivat vielä usein ollenkaan tietäisi millaisissa olosuhteissa se oma ihana kultamussu ikiuskollinen mies nyt sitten onkin mennyt ja langennut toiseen naiseen.

Se helpottaa omaa oloa hieman kun haukkuu toista. Ja varsinkin täällä palstalla korostuu moinen eli sen miehen voi haukkua livenä ja jos tänne purkaa niin ei ole enää tarve sitä miestä mollata vaan sitten saa se "hutsu" osansa

Alkuperäinen kirjoittaja EvaLon:
No jos tommosta voi tehdä niin ei paljon tarvii pään sisälle nähdäkkään tietääkseen että ihminen on kylmä,saastainen ja omia etujaan tavoitteleva hutsu.Samoin mies.

Jos ajattelee itseään ja elämäänsä ei välttämättä ole "kylmä ja saastainen".

Miksi itseään pitää ajatella toisten(eli perheen) kustannuksella?Miksi helvetissä pitää rikkoa perhe että voi sanoa ajattelleensa itseään? :o

Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Se helpottaa omaa oloa hieman kun haukkuu toista. Ja varsinkin täällä palstalla korostuu moinen eli sen miehen voi haukkua livenä ja jos tänne purkaa niin ei ole enää tarve sitä miestä mollata vaan sitten saa se "hutsu" osansa

No joo, ymmärrän kyllä tavallaan sen, mutta silti. En minä oikein tahtoisi sitä omaa oloa parannella haukkumalla jotain minulle tuntematonta ihmistä.

Eiköhän tässä ole vastuussa kaikki osapuolet. Mies on vastuussa perheen särkemisestä, toinen nainen mukaan menosta, mikäli tiesi että vehtaa perheellisen kanssa. Petetty vaimo on vastuussa itsestään, ettei katkeroituisi vaan antaisi miehen mennä. Valinnoistahan tässä on kysymys.
Kukaan ei voi elämääsi pilata, ellet anna toiselle sitä valtaa.

Miksi itseään pitää ajatella toisten(eli perheen) kustannuksella?Miksi helvetissä pitää rikkoa perhe että voi sanoa ajattelleensa itseään? :o

Kyllä se pettäjä sen perheensä rikkoo.Ja miksi potea huonoa omaatuntoa toisten huonosta parisuhteesta?

Yhteistyössä