Selittäkkää tyhmälle...(miehen toisesta naisesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
komppaan edellisiä. ja timppa kyllä miusta voi jo siinä vaiheessa syyttää sitä toistakin jos se kolmas osapuoli onkii kaiken tietoonsa mitä voi käyttää hyväkseen miehen vikittelyssä. esim milloin on asiat huonosti ja mitkä asiat..

Mutta siltikin se vastuu on sillä miehellä.Tottakai jokainen ajattelee itseään tuollaisessa tilanteessa.Jos mies lähtee kelkkaan mukaan niin ei kai sillä kaikki silloin ole ollut kunnossa kotonakaan.

päävastuu tottakai, mut kuinka paljon helpommaksi se tehdäänkään sillä et tosiaan tiedetään mitä pitää tehdä että lämpeää. osaa olla tukena juuri oikeaan hetkeen jne. kun kolmas osapuoli tietää mistä kiikastaa ja toimii itse sen mukaan, laskelmoiden.

Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
Näitä kirjoituksia kun lukee, saa aivan sellaisen kuva että miehiä voi viedä kuin pässiä narussa. Sen kun vain reittä vilauttaa, niin jo vain perheenisät lankeavat. Ihan oikeesti?? :xmas:

No ei ihan oikeesti!Jotkut naiset kuvittelee VÄHÄN liikoja itsestään!

Ei se "metsästäjä" käytäkään pelkkää reiden vilauttelua, nääs!! Psykologisen otteen saaminen miehestä on taitolaji...sen jotkut osaa luonnostaan ja jos haluaa niin kaikki naiset sen oppii!!! Narusta vietäviä ehhei niitä ei tartte edes naruun sitoa!! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja EvaLon:
No jos tommosta voi tehdä niin ei paljon tarvii pään sisälle nähdäkkään tietääkseen että ihminen on kylmä,saastainen ja omia etujaan tavoitteleva hutsu.Samoin mies.

Jos ajattelee itseään ja elämäänsä ei välttämättä ole "kylmä ja saastainen".

Miksi itseään pitää ajatella toisten(eli perheen) kustannuksella?Miksi helvetissä pitää rikkoa perhe että voi sanoa ajattelleensa itseään? :o

Kyllä se pettäjä sen perheensä rikkoo.Ja miksi potea huonoa omaatuntoa toisten huonosta parisuhteesta?

Kuka sen sanoo että se parisuhde on huono?Monta tapausta tiedän joissa molemmat osapuolet ovat rakastaneet toisiaan silmittömästi mutta sit vaan "kävi näin".Sattuipa vaan tilaisuus tekemään varkaan,hirveä humala tms.Kuvottavaa.Niinhän mä tossa ekassa viestissäni o tarkoitinkin että molemmat ovat perheenrikkojia.En mä sitä pettäjää puolustele vaan tarkoitin että ne kummatkin ovat rikkojia.

Miten voi vain "käydä näin"?
Olet silmittömästi rakastunut mutta menet nusaisemaan toista.Katinkukkua.
Ja humalatilan syyttäminen on yksi käytetyimmistä mutta typerimmistä syistä.

Saahan se olla typerä syy, niin se on munkin mielestä eikä edes syy, mutta muutakaan selitystä ei aina ole.

Tietoista se pettäminen silti on eikä tiedostamatonta.
Jonkinmoinen halu pitää olla jo ennen siihen pelkkä känni ei niitä haluja tuo.

Ei tarvii sitä ennen olla mitään haluja vaan se toinen osapuoli sytyttelee ja sit kun on vaan niin humalassa että pää ei toimi

Kuka sen sanoo että se parisuhde on huono?Monta tapausta tiedän joissa molemmat osapuolet ovat rakastaneet toisiaan silmittömästi mutta sit vaan "kävi näin".Sattuipa vaan tilaisuus tekemään varkaan,hirveä humala tms.Kuvottavaa.Niinhän mä tossa ekassa viestissäni o tarkoitinkin että molemmat ovat perheenrikkojia.En mä sitä pettäjää puolustele vaan tarkoitin että ne kummatkin ovat rikkojia.

Ihan vahingossako mies kompastui vaikka maton reunaan ja se vehje jotekin vain livahti vieraan naisen sisälle?? :laugh:
Humala ei ole mikään tekosyy. Viina voi poistaa estoja, mutta kyllä se ajatus on kytenyt miehessä jo aiemmin jos lähtee vieraan matkaan. Kukaan ei pakota miestä yhtymään vieraiseen naiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:

Ihan vahingossako mies kompastui vaikka maton reunaan ja se vehje jotekin vain livahti vieraan naisen sisälle?? :laugh:
Humala ei ole mikään tekosyy. Viina voi poistaa estoja, mutta kyllä se ajatus on kytenyt miehessä jo aiemmin jos lähtee vieraan matkaan. Kukaan ei pakota miestä yhtymään vieraiseen naiseen.

Tätä yritin kirjoittaa.

Luulisin kylläkin,että JOKA AVIOLIITOSSA on niitä vaikeita vaiheita jolloin KAIKKI EI ole kohdallaan, silloin on helppo iskeä!!! On kyllä aika rautaisia avioliittoja jos ei pientäkään kränää koskaan ole.Tietty niitä saattaa olla muutama prosentti,mut tällaisia normaaleja avioliittoja jossa painitaan asuntolainojen ja muiden stressien alla niin on suhdekin välillä vähän koetuksella;tosin niistäkin koettelemuksista voidaan selvitä!!

Eihän sillä toisella naisella ole mitään mistä ottaa vastuuta vaan ainoastaan sillä miehellä.Mikä ihme vimma naisilla on yleensäkin syyttää nimen omaan sitä naista?

Iso peesi Timpalle. Ilmeisesti nää onnettomat naiset ajattelee, että "se hutsu vie meidän Penaa väkisin"...

Alkuperäinen kirjoittaja ja:
Luulisin kylläkin,että JOKA AVIOLIITOSSA on niitä vaikeita vaiheita jolloin KAIKKI EI ole kohdallaan, silloin on helppo iskeä!!! On kyllä aika rautaisia avioliittoja jos ei pientäkään kränää koskaan ole.Tietty niitä saattaa olla muutama prosentti,mut tällaisia normaaleja avioliittoja jossa painitaan asuntolainojen ja muiden stressien alla niin on suhdekin välillä vähän koetuksella;tosin niistäkin koettelemuksista voidaan selvitä!!

näin minäkin ajattelen..

Eihän siinä ole sitten haluja edes ratkoa niitä ongelmia jos halutaan valita tie joka aikaan saa enemmän niitä ongelmia tai liiton loppua.
Silloin pettävä valitsee "helpomman" tien ulos liitosta.

Eihän siinä ole sitten haluja edes ratkoa niitä ongelmia jos halutaan valita tie joka aikaan saa enemmän niitä ongelmia tai liiton loppua.
Silloin pettävä valitsee "helpomman" tien ulos liitosta.

valitettavan totta tämäkin, mut silti ei voi pitää syyttömänä sitä joka iskee heikolla hetkellä.

en lukenut kaikkea,mutta joku toi esille sen että toista ei ole tyydytetty seksuaalisesti ja siksi on täytynyt etsiä tyydytystä muualta=pettää.

mutta mutta entäs jos kotona onkin saanut jopa ylitarpeiden seksiä,rakkautta ja hellyyttä naiseltaan(mieheltään), mutta silti pettää?

ja kyllä sellainen nainen tai mies joka hyppää varatun kanssa sänkyyn/koettaa viekoitella varatun miehen(tai naisen) on päässä jotain pahati vialla!! minäkin olen ollut kerran korviani myöten ihastunut mieheen joka oli varattu(ei lapsia) pyörii samassa kaveri piirissä edelleen, mutta koska mulla löytyy moraalia ja tahtoa toimia oikein en tehnyt asian eteen mitään! vaikka tunteet oli vahvoja. mutta vastuuton ja epäkypsä nainen/mies olisi toiminut toisin. ja onhan se joka vehtaa varatun kanssa tehnyt väärin,ja jos muuta ajattelee/sanoo ei kykene ottamaan vastuuta omista teoista/päätöksistä

Mä lähinnä tarkoitin sitä,että on olemassa naisia joilla on tarkoituskin iskeä ukkomiehiä aivan tahallaan. En tarkoita,että kaikki naiset haluavat vikitellä joka ukkoa tai saavat iskettyä kenet haluavat(jotkut kyllä saavat!!!!)
Mutta sitten on olemassa myös häntäheikkejä jotka lähtevät vaikka tiskirätin matkaan. Parisuhteet ovat kuin risukasoja,jotkut kestävämpiä toiset eivät.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Mä lähinnä tarkoitin sitä,että on olemassa naisia joilla on tarkoituskin iskeä ukkomiehiä aivan tahallaan. En tarkoita,että kaikki naiset haluavat vikitellä joka ukkoa tai saavat iskettyä kenet haluavat(jotkut kyllä saavat!!!!)
Mutta sitten on olemassa myös häntäheikkejä jotka lähtevät vaikka tiskirätin matkaan. Parisuhteet ovat kuin risukasoja,jotkut kestävämpiä toiset eivät.

On olemassa naisia ketkä tarkoituksella iskevät ukkomiehiä,mutta se ukkomies tietää tasan tarkkaan mitä tekemässä.Ja tod.näk.ei ensimmäinen eikä viimeinen kerta.Ei sitä ukkomiestä viedä kuin tiedotonta idioottia.

Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Kyllä tuollaisessa tilanteessa molemmat ovat "syyllisiä". Niin se mies kun tuo nainenkin joka tietoisesti vehtaa naimisissa olevan miehen kanssa.

Selkäänsä sietäisivät saada molemmat |O :/

mun tää ex-ystävä tuli ihan itse pyytää et löisin häntä :whistle: en mä sit viitsinyt, mutta kyllä mä pidän häntä osasyyllisenä kaikkeen. mun parhaana ystävänä hän sai ensikäden tietoa jokaisesta ongelmasta ym meneillään olevasta, osasi kysellä jopa nimulta mitä mieltä olisin jos mies pettäisi, miten käyttäytyisin, antaisinko tavata lapsia jne.

En ole ikinä ymmärtänyt, mitä ihme surua sen toisen naisen pitäisi tuntea, jos joku äijä on päättänyt pettää vaimoaan! Mies siitä teosta kantaa vastuun -jos kantaa- ei kukaan muu.
Jos itse oisin sinkku ja tahtoisin panna jotain miestä ja mies minua, vähät välittäisin hänen perhekuvioista, jos nimenomaan sen miehen tahtoisin, evvk.
Enkä tajua, miksi pitäisi välittää.

Jaa - jaa? "Ottaa vastuuta.. " Kaipa se on vain huolimattomasti heitetty lause missä joku yritetään syyllistää ja ei keksitäkkään mihin toinen on syyllinen ja heitetään vain joku läppä ilmaan ja tuona kertana se oli tuo vastuuhärdelli.

Minun mielestäni syy ei ole toisessa naisessa. Tosin minulla ei kokemusta pettävästä miehestä. Niin kuin kaverit sanovat: "Ne eivät ole vain jääneet kiinni".

Itse olen ollut toisena naisena. Se on rankkaa ollut joskus teininä. Kyllä minua haukuttiin perheenrikkojaksi. Oikeasti olin vain "rakastunut" ja mies sanoi hänen ja sen naisen välien olevan huonossa kunnossa. Rakastunut uskoo sellaiseen ja sainkin miehen myöhemmin. .. vain huomatakseni että vika olikin miehessä.. ei minussa eikä hänen exässään. Miehellä oli lapsi naisen kanssa. Lapsi jäi asumaan minun ja miehen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja waimo:
En ole ikinä ymmärtänyt, mitä ihme surua sen toisen naisen pitäisi tuntea, jos joku äijä on päättänyt pettää vaimoaan! Mies siitä teosta kantaa vastuun -jos kantaa- ei kukaan muu.
Jos itse oisin sinkku ja tahtoisin panna jotain miestä ja mies minua, vähät välittäisin hänen perhekuvioista, jos nimenomaan sen miehen tahtoisin, evvk.
Enkä tajua, miksi pitäisi välittää.

niin.. miksi sitä pitäisi välittää toisten lapsista tai toisten elämästä. tiedätkö millaista tuhoa se aiheuttaa? mä en ikinä ymmärrä miten joku voi olla ajattelematta muita.. mä en ikinä voisi tehdä jollekin toiselle niin, en varsinkaan sen jälkeen kuin sain itse tietää miltä se tuntuu. minä itse en ainakaan halua olla osallisena kenenkään tuhoamiseen tai satuttamiseen.

Yhteistyössä