Eikö se oo ihan kiva operaatio?
no minusta on mutta taisit missata pointin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikö se oo ihan kiva operaatio?
Niin se varmasti on. Mutta jospa te nyt saisitte avattua asiallisen keskusteluyhteyden, ja voisitte olla syyttelemättä toisianne, kun se on ihan turhaa, eikä taatusti paranna asiaa. Voihan se olla että kun mies tajuaa että asia on sulle elämän ja kuoleman kysymys, niin hän rohkaisee mielensä josko jotain apua olisi saatavissa. Sitten taas odotatte kenties jonkun vuoden että alkaako tilanne tyydyttää molempia... Vaikea juttu.Tosi surullista kuulla. Ehkä mun nyt sitten vaan pitää tämän totuuden varjossa alkaa miettimään loppuelämääni.
ihan hassulta alkaa tuntua, että tästä näyttää tulevan jo toinen ketju nyt, jossa tilanne alkaa pikaisesti yhtäkkiä aueta. Nyt te jo keskustelette aiheesta tiiviisti.Mutta minun mieheni myös selkeästi haluaa seksiä, kun kerran perusteli masturboinnin syyksikin sen että usemman kerran päivässä tulee seksi mieleen ja niitä haluja helpottaa. Myöskin silloin kun meillä on seksiä, se on hänen mielestään mukavaa ja ihanaa, ja itsekin harmittelee kun ei ole useammin jne. Hän kuitenkin enemmän tänä aamuna nimesi ongelmaksi sen kehtaamispuolen kuin totaalisen haluttomuuden. Kuulemma hänelle aloitteen tekeminen on kokopäiväinen prosessi. Hän päättää aamulla että tänään haluaa seksiä, ja pohti ja odottaa koko ajan sitä sopivaa tapaa ja tilaisuutta ilmaista halunsa.Suurimmalla osalla kerroista hän ei kuitenkaan lopulta rohkaistu haluaan mulle näyttämään ennen kuin on kuulemma liian myöhäistä ( = olen nukahtanut). Mun mieheni ei juuri koskaan ehdota itse sanallisesti seksiä, vaan nekin kerrat kun hän harvoin aloitteen tekee tapahtuvat lähinnä vihjailevan koskettelun ja suutelun kautta.
En tiedä. En malta olla ajattelematta sitäkin että mieheni pitäisi jättää nuo päivittäiset masturboinnit hetkeksi pois, josko hänen halunsa sitten ehtisi kasvaa suuremmaksi ja munkin ehdotukset joskus tuottaisi tulosta. Mulle on nimittäin ihan ok sekin jos minä olen se joka aloitteet tekee, jos miehestä se siis on tämäsuurin ongelma. Kunhan nihin vaan vastattaisiin vähän useammin.
Ensinnä tuohon masturbointiin. Minulle se ei ole korvike seksille. Eli vaikka olisin masturboinut puolipäivää, se ei ennusta sitä haluanko seksiä illalla. Seksi on vuorovaikutteista. Masturboidessa ei tarvise ottaa vastaan mitään, eikä antaa mitää. Se on paineiden purkua ja rentoutumiskeino.
Positiivinen asia tuossa tilanteessa on, että mieshän on nyt saanut jo paljon sanotuksi!!! Portti on avattu. Hyvä seksuaaliterapeutti osaa puhua seksistä kuin maitokaupassa käynnistä. Miehellä tuskin on ongelmaa, jota kokenut terapeutti ei olisi kohdannut. Ymmärrän ap, että tuossa tilanteessa jatkaminen ei tunnu hyvältä. Miten olisi ehto, että hän käy purkamassa asiaa yksin tai menette yhdessä tai sitten lähdet?
.
Mulle ehkä isompi asia kuin itse seksin haluaminen on se ettei mies saa mua tuntemaan itseäni millään tavalla halutuksi. Sitä on vaikea sanoa ääneen ja ehkä siksi asia kärjistyy mun kohdalla seksin vähyydestä turhautumiseen.
Miksi miehen on pakko olöa homo, jos pillu ei kiinnosta?
Mä yritän puhua vielä illalla miehelle tuosta terapian mahdollisuudesta, mutta pahoin pelkään että hän kieltäytyy. Kumpa olisi olemassa netin kautta saatavaa terapiaa, mieheni on paljon parempi kirjoittamaan kuin puhumaan vaikeista asioista muutenkin.
Vaikka toisin saataisi kuvitella toiselle voi olla hyvin vaikeaa tietää asioita joita ei sanota ääneen. Ehkä myös sen joutuu sanomaan ääneen ja väätämään rautalangasta mikä seksissä tai seksin lisäksi saa sinut tuntemaan halutuksi ja rakastetuksi.
Tämä kuulostaa täysin mun kirjoittamalta, jaan ajatuksesi ihan kaikilta osin. Ainoastaan se ero meidän miehissä tuntuu olevan, että minun mieheni taas erityisesti tykkää siitä jos minä vien ja hän vikisee kun olemme tositoimissa. Itseäni hirvittää erossa myös pitkän suhteen jälkeen se, kelpaanko enää koskaan kellekään oikeasti kumppaniksi, ja löydänkö yhtälaista sielunkumppania kuin nykyinen mieheni, vai onko mun valittava tarpeeksi seksiä sinkkuna tai harvaseksinen parisuhde. Se tässä juuri vaikeinta on, että mun mieheni on muuten kaikinpuolin ihana ja avoin, luotettava ja positiivinen, sekä oikeasti hyvä isä. Tunnen itseni ihan mulkuksi kun edes ajattelen eroa pelkän seksin takia.Minulla on täsmälleen sama tilanne kuin sinulla ap. Siis sen suhteen, että minä haluaisin seksiä vaikka joka päivä, miehelle riittäisi pari kertaa kuussa. Meillä on kyllä kaksi suht pientä lasta ja arki väsyttää meitä molempia, mutta minulla on eri tapa nähdä seksi kuin minun miehelläni on: mies ei halua edes yrittää jos vähänkään väsyttää, tai jos ajatukset muualla. Häntä ei siis saa mitenkään siihen vireeseen... minä taas koen, tai kokisin jos saisin, seksin rentouttavana ja ajatukset muualle vievänä, mukavana yhteistoimintana. Mutta ei.
(Toisaalta minä olen samanikäinen kuin ap, mutta en kovin hyvässä kuosissa enkä olisi kovassa huudossa sinkkumarkkinoilla. Minä mietin tällä hetkellä, että elänkö tässä suhteessa jossa itsetuntoni rippeet murenee joka hemmetin kerta, kun haluan seksiä ja mies ei, vai elänkö elämäni ilman seksiä. En nimittäin usko että kovin moni haluaisi minua, muuten kuin kännissä ja niin, että minun tarpeillani ei niin väliä).
Mutta siis minun mieheni ei innostu mistään visuaalisesta. Voin maata alastomana hänen vierellään eikä häntä ala kiinnostaa. Hän ei innostu vihjailuista, ei kosketuksista eikä mistään vaan kiusaantuu niistä. Hän ei koskaan ole spontaani, eikä ole rakastellut kanssani muualla kuin sohvalla ja sängyllä, ja silloinkin hetken pitää olla jotenkin täydellinen hänelle... en osaa selittää tätä, mutta jotenkin niin että hänen pitää haluta ja olla tarpeeksi virkeä ja jossain tietyssä mielentilassa. Jos hän tekee aloitteen, hän kyllä osaa minut kiihottaa (mikä ei tosin ole vaikeaa koska olen niin halukas) ja ottaa minut huomioon. Mutta hän ei esim. halua että olen päällä tai että "johtaisin" tilannetta mitenkään.
En jaksa selittää enempää, alkaa ahdistaa niin paljon. Mies sanoo samaa kuin sinunkin miehesi; että haluaa minua ja olen kaunis ja tykkää seksistä minun kanssani. Silti sitä seksiä on harvoin. Minä myös olen alkanut kyllästyä kuulemaan kauniita sanoja ja olen alkanut huomata itsestäni, etten enää halua miestäni. Haluan enää seksiä edes jonkun kanssa.
Näistä ollaan kyllä puhuttu myös, ja mies kyllä ymmärtää tunteeni, muttei siltikään halua kertoa miksi ei uskalla mun suhteeni oikein mitään. Vaikka joku asia on vaikea sanoa ääneen, ei se silti tarkoita ettenkä koskaan olisi sitä sanonut. Mutta mä en myöskään halua kaikkia asioita jankkaamalla painostaa miestän.
Se tässä juuri vaikeinta on, että mun mieheni on muuten kaikinpuolin ihana ja avoin, luotettava ja positiivinen, sekä oikeasti hyvä isä. Tunnen itseni ihan mulkuksi kun edes ajattelen eroa pelkän seksin takia.![]()
Minulla ihan sama juttu. Mies on mahtava isä, hän on hauska, meillä on välillä todella hauskaa yhdessä. Luotan häneen, ja hän huomio minua sitten muuten välillä. Mutta toisaalta, kun mietin, itse koen olevani hänelle enemmän kämppis kuin vaimo. Tämä ajatus loukkasi miestä suunnattomasti, sillä hän (kuulemma) pitää minua vaimona eikä kämppiksenä.
Tämä seksittömyys stressaa minua, ja huomaan ahdistuvani sellaisistakin piirteistä miehessäni, joista en ahdistuisi muuten. Minua alkaa nyppiä kaikki pienetkin asiat ja huomaan, että kun lapset nukkuvat haluan olla mieluummin yksin kuin sohvalla hänen vieressään kitumassa. Tai että en lähde enää hänen ja lasten mukaan vaikka ulos leikkipuistoon tai miehen sukulaisten luo niin kuin ennen. En jotenkin kestä olla siinä miehen vierellä... ihan kuin koko maailma näkisi että tuo mies tuossa ei pane minua, ja että vika on minussa.
Minäkin koen syyllisyyttä näistä ajatuksista, ja tiedätkö mistä nyt tällä hetkellä kaikkein eniten? Siitä, että näen seksiunia joissa harrastan seksiä muiden miesten kanssa. Yhdestä olen nähnyt usemman unen jo, ja pelkään että sanon tämän miehen nimen ääneen unissani vielä. Ihastunut en ole, ainoastaan tuo mies tulee uniini - luultavasti siksi että kaipuuni olla haluttu on niin suuri.
Tällä hetkellä mies on harrastuksessaan ja minua ahdistaa ajatus erosta, kaiken uudelleen aloittamisesta, ajatus pienistä lapsistamme rikkinäisessä kodissa. Pettääkään en voisi, se on teko jota en voisi antaa anteeksi miehelleni, enkä siten voisi tehdä sitä hänelle. Pattitilanteessa olen.