Miehen haluttomuus - miten olette sen selättäneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sulla ei ole kokemusta pitkistä suhteista? Ihmiset muuttuu, alkuihastus katoaa, tulee arki, lapset ja väsymys, kasvetaan et suuntiin, toinen muuttuu enemmän kuin toinen.... onhan näitä tarinoita vaikka kuinka.

Niin tai sitten sitä vain innostuu enemmän vuosien mittaan. Meillä mennyt vuosien myötä vain parempaan ja parempaan suuntaan ja ollaan kokeiltu jo vaikka mitä ja löydetty ne itselle parhaat jutut, joita ei edes haluaisi tai jopa voisi tehdä muiden kanssa. Tuo on paljon omasta asenteesta ja parisuhdetaidoistakin kiinni. Meillä on panostettu seksielämään (ja luottamukseen) enemmän kuin olisi ennen parisuhdetta olevan mahdollista edes panostaa ja nähdä vaivaa ja voi hyvä jumala että se on kannattanut. Ei se aina ole ollut helppoa ja kun itsensä saa laittaa aivan täysin likoon, mutta itsestäänselvää silti kun loppuelämäksi ollaan sitouduttu ja parisuhdetta ei päätetä, vaan se korjataan ja pidetään aina se sama huuma päällä ainakin jossain määrin.

Meillä mies ei enää antanut suuseksiä kun lihoin...Kyllähän se itsetuntoon kolahti. Paino nousi humisten raskausaikana. Seksiä oli muutenkin n kerran viikossa.

Nykyään olen laihduttanut, lapset nukkuvat omissa huoneissaan joten makuuhuone jää meille. Mies tilasi seksileluja jotka piristävät ainakin häntä kovasti. Eivät ehkä ole sellaisia joita itse olisin valinnut, mutta mies käy aivan kuumana. Se riittää mulle :) Yhdessä oltu kuitenkin jo yli 15 vuotta.,.

En tiedä, ehkä mies vaistoaa minun haluttomuuteni. Joskus olen yrittänyt ehdotella, ei miestä nappaa. Kolme vuotta ilman seksiä, kolmekymppisiä ollaan. Jee?

Ihme vaan kun ei oo ukko lähtenyt lätkimään, palstalogiikallahan mies ei pysy jos "ei saa seksiä", ja naisen pitää vähintäänkin lutkutella poskeen että edes jollain tapaa seisoisi ja joku saisi jotain...

Ruokavalio kannattaa tarkistaa, syökö terveellisesti. Sekin vaikuttaa haluihin. Sinkki on vissiin yks joka vaikuttais...eli kurpitsansiemeniä ja mansikoita nassuun.
Stressi tietysti vaikuttaa, nukkuuko tarpeeksi? Elämäntavat yleensäki.

[QUOTE="mei";30648518]Meillä mies ei enää antanut suuseksiä kun lihoin...Kyllähän se itsetuntoon kolahti. Paino nousi humisten raskausaikana. Seksiä oli muutenkin n kerran viikossa.

Nykyään olen laihduttanut, lapset nukkuvat omissa huoneissaan joten makuuhuone jää meille. Mies tilasi seksileluja jotka piristävät ainakin häntä kovasti. Eivät ehkä ole sellaisia joita itse olisin valinnut, mutta mies käy aivan kuumana. Se riittää mulle :) Yhdessä oltu kuitenkin jo yli 15 vuotta.,.[/QUOTE]

Sanoiko sun mies, että miten se suuseksin antaminen liittyy lihomiseen? En oikein ymmärrä koska eihän se ihminen siinä nuollessä näy vaa alapää, eihän?

Alkuperäinen kirjoittaja nipsistä vaan;30648569:
En tiedä, ehkä mies vaistoaa minun haluttomuuteni. Joskus olen yrittänyt ehdotella, ei miestä nappaa. Kolme vuotta ilman seksiä, kolmekymppisiä ollaan. Jee?

Ihme vaan kun ei oo ukko lähtenyt lätkimään, palstalogiikallahan mies ei pysy jos "ei saa seksiä", ja naisen pitää vähintäänkin lutkutella poskeen että edes jollain tapaa seisoisi ja joku saisi jotain...

En valitettavasti usko, että miehesi on ollut kolmea vuotta ilman seksiä. Jos siis puhutaan perusterveestä miehestä. Eli pelkäänpä, että hän hoitaa seksinsä nyt jossain muualla...

[QUOTE="huh huh";30648688]En valitettavasti usko, että miehesi on ollut kolmea vuotta ilman seksiä. Jos siis puhutaan perusterveestä miehestä. Eli pelkäänpä, että hän hoitaa seksinsä nyt jossain muualla...[/QUOTE]

Tämä varmaan pätee myös perusterveeseen naiseen?

[QUOTE="huh huh";30648786]Voi se päteäkin, joskaan ei niin suurella varmuudella kuin miesten kohdalla.[/QUOTE]

Jaa, että naiselleko ei voi seksi olla yhtä tärkeää? Sanon, että bull shit!

Kumpi loppuu ensin halut vai hellyys. Mulla on hyvännäköinen 28 vaimo mutta täysin haluton. Silitykset hieronta kaikenlaiset esileikit on kokeiltu ja enkä varmaan ole huono rakastaja. Kaikki hänen aikansa menee harrastuksissa hevoset ,kissat, koirat ja se facebook. Tuntuu että muksujen hoitokin on jäänyt mun kontolle. Enkä todella tunne olevani heitto pussi silti tuntuu että naiseni haluaa vain hallita mua seksin avulla.
Nykyään seksiä ehkä joka toinen kuukausi aina sama asento ja kymmenen sääntöjä mitä saa tehdä ja mihin koskea. Paljon on asiasta puhuttu ja viimeksi sanoi että voin käydä vieraissakin mutta hän ei halua seksiä.
Täs oon nyt sitte taivallinen ja intohimoinen seksi kokoajan mielessä sen oon päättänyt että jos käyn niin en kyllä kerro. Vaikka luvan kanssa kävisi niin silti saisi kuulla varmasti syyttelyä. Kertokaas nyt mitä tarvis sit tehrä kaikki muut ok mutta oon täysin onneton halujeni kanssa. Terv jussi

[QUOTE="jussi";30650217]Kumpi loppuu ensin halut vai hellyys. Mulla on hyvännäköinen 28 vaimo mutta täysin haluton. Silitykset hieronta kaikenlaiset esileikit on kokeiltu ja enkä varmaan ole huono rakastaja. Kaikki hänen aikansa menee harrastuksissa hevoset ,kissat, koirat ja se facebook. Tuntuu että muksujen hoitokin on jäänyt mun kontolle. Enkä todella tunne olevani heitto pussi silti tuntuu että naiseni haluaa vain hallita mua seksin avulla.
Nykyään seksiä ehkä joka toinen kuukausi aina sama asento ja kymmenen sääntöjä mitä saa tehdä ja mihin koskea. Paljon on asiasta puhuttu ja viimeksi sanoi että voin käydä vieraissakin mutta hän ei halua seksiä.
Täs oon nyt sitte taivallinen ja intohimoinen seksi kokoajan mielessä sen oon päättänyt että jos käyn niin en kyllä kerro. Vaikka luvan kanssa kävisi niin silti saisi kuulla varmasti syyttelyä. Kertokaas nyt mitä tarvis sit tehrä kaikki muut ok mutta oon täysin onneton halujeni kanssa. Terv jussi[/QUOTE]

Anna palaa vaan, kun kerran olet siihen luvankin saanut. Ei silti kannata toiselle kertoa seikkailuistasi, koska ne aiheuttaisivat vai turhaa mielipahaa.

Minä löysin itselleni ihanan rakastajan. Hänellä myös hyvin vaikeaa seksin kanssa kotona. Samoin minulla seksielämä on olematonta omassa liitossani. Seksi tämän miehen kanssa on taivaallisen ihanaa.

Pakko kai sitten on uskalletava taas alkaa elämään. Kyllähän seksi aidosti halukkaan naisen kanssa koko yön sais hyvän mielen viikoiksi. Sit tarvis vaan löytää joku luotettava kohtalo toveri en haluis valehdella sinkku naisillekaan ja noi maksulliset ei oo mun juttu. Jotain täs on tehtävä päähän täs räjähtää niin ja kohta on kevätkin alkaa miehen luontaiset halut viel voimistuu.

Yhteistyössä