Miehen haluttomuus ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Snow
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Snow

Vieras
Elikkä minulla olisi pulmaa miehen haluttomuuden kanssa..
Olen parikymppinen, hyvässä kunnossa ja muiden mielestä ainakin ( :D ) hyvännäköinen, ainakin oman miehen mukaan. Mies on 26 ja olen hänelle neljäs " pidempi" suhde.

Puolitoista vuotta ollaan seurusteltu, asutaan saman katon alla . Miehellä oma harrastus mikä vie häneltä aikaa, ja vastapainoksi minulla omat harrastukset myös. Arkiillat ollaan kotosalla, tehdään ruokaa ja katsotaan tv:tä, ei mitään ihmeellistä. Vkl yleensä menee siihen että minä stressaan siitä että lähteekö mies ryyppäilemään ( ts. koko vkl menee siihen että mies saattaa tulla vasta su kotiin .. )

Muuten meillä menee päältäpäin hyvin, ei ongelmaa. Mutta minulla on alkanut kehittyä ongelma jo melkein joka iltaisesta keskustelusta miksi ei seksiä.
Välillä mies ei anna edes koskea itseensä, työntää minua pois, ei halailua eikä mitään.
Julkisesti kun ollaan jossain ulkona, minut unohtaa jo alkuillasta, mutta auta armias jos joku vieras tai jopa tuttu mies tulee mulle juttelemaan niin se on heti " kuka tuo oli, miksi juttelit sille" ja minulle suututaan ? Käytös tuollaisissa tilanteissa on hyvin outoa..

Meillä menee niin että ehkä keskimäärin joka toinen viikko suihussa " pikaset takaapäin silmät kiinni", joka ei musta tunnu enään yhtään miltään. Ja sitten kun tulee tosiaan tämä seksihetki niin se ei ole minun haluamisesta vaan miehen ? Kädet alapäätä ronkkimaan ja heti asiaan, toimitus ja ohi. Ei mitään pussailujuttuja ei mitään.

Ihan kun vieraan ihmisen kanssa olisi välillä.. Tottakai tulee ensimmäisenä mieleen että minussa on vikaa, ulkonäössä tms. mutta kun ollaan asiasta " keskusteltu" niin ei , vika ei ole kuulemma minussa. Hän vain toteaa että " pitää useammin sitten harrastaa seksiä" ?

Se ettäkö miehellä olisi joku toinen on vähän , noh en usko. Hän on joko töissä ( meillä sama duuni ) tai harrastuksissaan.. Välillä baariillan jälkeen on saattanut löytyä joitain viestejä tai soittoyrityksiä muille naisille, mutta ei mitään suurempaa..

Mitä voisin enään tässä tilanteessa tehdä ? Rakastan häntä suuresti ja hän varmasti ( toistelee hyvin usein) minua mutta joku tässä kusee..

Ei ole oikein, että sinä jo noin nuorena jäät jumiin jonkun tunnottoman tyypin takia.
Sydäntäni kylmää, kun kuvittelen, että mitä se pahimmillaan-parhaimmillaan onkaan.
Jo tuo pikainen sekstailu suihkussa takaapäin ja silmät kiinni kertoo paljon.
Ei hänellä varmaan ole tunteita, ainakaan kovinkaan kummoisia, sinua kohtaan.
Itse olin aikoinaan suhteessa, jossa alkuhuuman jälkeen loppui kaikki koskettelu ym. hyvänä pitäminen. Ohikin toinen meni niin ettei vahingossakaan hipaissut minua.
Se jos mikä tappaa tunteet ja kylmettää sielun.
Ota tyttö hyvä itseäsi niskasta kii ja repäise itsesi irti moisesta suhteesta.
Alussa voi olla vaikeaa ja yksinäistä, mutta ajan kuluttua alkaa tuntumaan olo aina vain helpommalta. Hengittäminen on helpompaa ja nauraminenkin tulee jossain vaiheessa aivan itsestään.
Minulle tuli jossain vaiheessa aivan kamala masennus. Luulin tulevani hulluksi tai kuolevani.
Kun lopulta sain itseni riuhtaistuksi suhteesta pois, elämä muuttui ihanaksi päivä päivältä.
Pidä itsestäsi huolta ja rakasta itseäsi. Tämä on vain sinun elämä.

En oikeastaan itsekkään tiedä.. Muutama pidempi suhde myös itselläni pohjalla, jotka ovat talloneen itseluottamukseni ja kaiken muunkin musta aivan alas.. Mitä pidemmälle huonon suhteen vetää sitä vaikeampi on päästää irti, i know..

Meillä menee muuten tosi hyvin, juttu luistaa yms mutta nyt kun alkaa ajattelemaan niin ehkä.. en tiiä. Samanlaista tää ehkä olis jos olis vaan kavereita. Mulle se on vaan niin iso kynnys alkaa puhumaan eroamisesta tms. Enkä ole tässä suhteessa pakosta, eikä hänkään.. Itse en vaan osaa päästää irti . Tiedän että aluksi yksinolo olisi aivan kamalaa, olen kokenut senkin ( tosin silloin se ei ollut niin kamalaa kun oli " muutsyyt" eroamiseen), mutta pelkkä ajatus sattuu..
Tosin nykyään herään yölläkin siihen että näen painajaisia missä mies on toisen naisen kanssa ja pitää häntä hyvänä, yms kaikkea. Ja minä itken ja huudan mutta kukaan ei kuule..
Jumalauta alan sekoamaan ihan oikeasti tämän takia mutta en ole uskaltanut ottaa kenenkään kanssa puheeksi, koska kukaan ei kuitenkaan ymmärtäisi. Kokeillut olen puhua ulkopuoliselle mutta siitäkin tuli sanomista ja asia kääntyi miehen eduksi eli vika on minussa.

Olen antanut itsestäni kaiken ja enemmän, ja en saa takaisin mitään.

Minusta olisi itsellesi helpompaa jos luovuttaisit. Hra henkilö jonka kanssa asut ei selkeesti osaa rakastaa sinua.

Millainen tulevaisuus on bimbomiehellä joka lähtee pe ja palaa ehkä su.. iltana? Jonain pv hän löytää retkiltään sen jonkun ja ei sitten palaa enää su iltanakaan. ja sinä sekoat ??

Seksi jos tuota seinän reikä panoa anteeksi ilmaisu voi edes pitää naista arvostavana aktina.

Ei hyvää päivää tyttö. Saat vaikka keneltä parta jussilta parempaa lakanan heiluttelu taitoa kuin tältä mieheltä. Ei kaikki miehet ole noin tomppeleita kun tekstisi mukaan tämä yksilö on.

Minä juoksisin karkuun tuommoista. Kun tuo kohtelu vie itsetuntosi et usko että hyvä nainen olet kuitenkin loppupeleissä ja uskalla irtaantua - . Jos kelpaat kerran toisillekin teeppä reetat ja lähde sopivan miehen matkaan vaikka koko vkon lopuksi jos siltä teistä tuntuu. taatusti vkonloppusi olisi ainakin naisena huomiioon otetumpi kuin tuolla kaavalla jota toteutat.

QUOTE=Snow;10938826]Elikkä minulla olisi pulmaa miehen haluttomuuden kanssa..
Olen parikymppinen, hyvässä kunnossa ja muiden mielestä ainakin ( :D ) hyvännäköinen, ainakin oman miehen mukaan. Mies on 26 ja olen hänelle neljäs " pidempi" suhde.

Puolitoista vuotta ollaan seurusteltu, asutaan saman katon alla . Miehellä oma harrastus mikä vie häneltä aikaa, ja vastapainoksi minulla omat harrastukset myös. Arkiillat ollaan kotosalla, tehdään ruokaa ja katsotaan tv:tä, ei mitään ihmeellistä. Vkl yleensä menee siihen että minä stressaan siitä että lähteekö mies ryyppäilemään ( ts. koko vkl menee siihen että mies saattaa tulla vasta su kotiin .. )

Muuten meillä menee päältäpäin hyvin, ei ongelmaa. Mutta minulla on alkanut kehittyä ongelma jo melkein joka iltaisesta keskustelusta miksi ei seksiä.
Välillä mies ei anna edes koskea itseensä, työntää minua pois, ei halailua eikä mitään.
Julkisesti kun ollaan jossain ulkona, minut unohtaa jo alkuillasta, mutta auta armias jos joku vieras tai jopa tuttu mies tulee mulle juttelemaan niin se on heti " kuka tuo oli, miksi juttelit sille" ja minulle suututaan ? Käytös tuollaisissa tilanteissa on hyvin outoa..

Meillä menee niin että ehkä keskimäärin joka toinen viikko suihussa " pikaset takaapäin silmät kiinni", joka ei musta tunnu enään yhtään miltään. Ja sitten kun tulee tosiaan tämä seksihetki niin se ei ole minun haluamisesta vaan miehen ? Kädet alapäätä ronkkimaan ja heti asiaan, toimitus ja ohi. Ei mitään pussailujuttuja ei mitään.

Ihan kun vieraan ihmisen kanssa olisi välillä.. Tottakai tulee ensimmäisenä mieleen että minussa on vikaa, ulkonäössä tms. mutta kun ollaan asiasta " keskusteltu" niin ei , vika ei ole kuulemma minussa. Hän vain toteaa että " pitää useammin sitten harrastaa seksiä" ?

Se ettäkö miehellä olisi joku toinen on vähän , noh en usko. Hän on joko töissä ( meillä sama duuni ) tai harrastuksissaan.. Välillä baariillan jälkeen on saattanut löytyä joitain viestejä tai soittoyrityksiä muille naisille, mutta ei mitään suurempaa..

Mitä voisin enään tässä tilanteessa tehdä ? Rakastan häntä suuresti ja hän varmasti ( toistelee hyvin usein) minua mutta joku tässä kusee..[/QUOTE]

Kuten jo moni muukin on ketjussa maininnut, kehoittaisin myös sinua hankkiutumaan eroon miehestä, ellet puhumalla saa miestä tajuamaan tarpeitasi. Tilanne ei vuosien myötä helpota, päinvastoin vain pahenee, enkä tässä puhu villasia 27vuoden yhdessäolon jälkeen!
On itsensä pettämistä vakuuttaa aina, että löytyy sitä ja tätä hyvää, jonka vuoksi aina jatkaa. Tai sitten on pystyttävä aikuisten lailla myös sopimaan, että molemmat saavat tyydyttää seksuaaliset tarpeensa miten lystäävät. On henkistä väkivaltaa pitää toista puutteessa!

Puolitoista vuotta ollaan seurusteltu, asutaan saman katon alla .

Tartun nyt muutamaan "huolestuttavaan" kohtaan tekstissäsi, ehkä se aukaisee silmiäsi hieman.

Jos puolentoista vuoden jälkeen ei ole haluja toista kohtaan, ei mukana ole rakkautta sitten yhtään. Tuossa vaiheessa pitäisi vielä olla aika lailla alkuhuumaa jäljellä. Alkuhuuman jälkeenkin yleensä seksi on silti parempaa kuin mitä teillä kuulostaa olevan.

Vkl yleensä menee siihen että minä stressaan siitä että lähteekö mies ryyppäilemään ( ts. koko vkl menee siihen että mies saattaa tulla vasta su kotiin .. )

Jälleen kerran, jos mies rakastaisi, ei hän häviäisi viikonlopuksi. Kyllä hän haluaisi olla Sinun kanssasi, tai ottaa sinut vähintäänkin mukaan menoihinsa. Ei ole normaalia.

Yleensä pettäjät käyttäytyvät juuri noin, työntävät pois sitä omaa vakkaria, ei haluta kun joku toinen on mielessä. Ja oletko kuullut, että yleensä pettäjät on itse niitä mustasukkaisimpia ja epäilevimpiä, käyttäytyvät juuri kuten miehesi.

Tämä on vain miehen halujen tyydyttämistä. Luultavasti ajattelee sitä toista naista.

Ei sinussa olekaan vikaa, älä vaan ala kehittämään huonoa itsetuntoa tuollaisen takia. Ainoa vika on huono mies.

Harrastuksiin mennessään hän voi ihan hyvin mennä jonkun toisen naisen luo. Samoin jos hän on viikonloppuja poissa ryyppäysreissuilla, et voi tietää mitä siellä tapahtuu. Siinä ehtii naisen jos toisenkin kanssa pettämään. Minä tulkitsisin jo pettämiseksi jos oma mieheni olisi tekstaillut ja soitellut joillekin muille (tuntemattomille) naisille.

Mitä voisin enään tässä tilanteessa tehdä ? Rakastan häntä suuresti ja hän varmasti ( toistelee hyvin usein) minua mutta joku tässä kusee..

No ei kai siinä muuta kuin että jätät miehen. Sanat on vain sanoja, teot ratkaisee. Mietihän vähän, on helppo toistella sata kertaa rakastavansa, mutta jos hän sitä todella tarkoittaisi, hän viettäisi viikonloput sinun kanssasi, rakastaisi halata ja suudella ja muutenkin pitää sinua hyvänä, sekä rakastella kanssasi. Hän saisi olosi tuntumaan hyvältä ja kohottaisi itsetuntoasi. Sellaista se on hyvässä suhteessa, etsi siis hyvä mies ja unohda tuollaiset luuserit.

Viimeksi muokattu: