miehen kanssa erotiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vesimies77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vesimies77

Vieras
miehen kanssa erottiin maaliskuussa, meilä on yhteinen tytär iältään vuosi ja viisi kuukautta. yhdessä oltiin 7 vuotta. syynä eroon oli että miehellä oli toinen nainen. mieheni on 35 ja tämä nainen on 21. itse olen 31.

nyt haluaisin mieheni ja perheeni takaisin. hän kävi viikonlopuna katsomassa tytärtämme ja meillä oli ihan mukavaa.

syy miksi haluan mieheni takaisin on että rakastanhäntä edelleen syvästi ja olin todella onnellinen hänen kanssaan. ja tärkein syy on että tyttäremme saa perheensä takaisin.

tiedän että yhteen palaaminen ei olisi helppoa ja luottamuksen takaisin saaminen veisi aikaa mutta haluaisin vielä yrittää hänen kanssaan kerran.

kertokaa hyviä neuvoja miten saan ex-mieheni takaisin.

Onko niitä oikeasti?

Toisen ihmisen mieleen ei voi vaikuttaa. Ei ole olemassa mitään poppakonsteja tai voodoo-nukkeja, joilla saisit miehesi palaamaan.

Miehen paluu täytyy tulla omasta vapaasta tahdostaan.

Oletko oikeasti niin rakastunut vielä mieheesi, että tahdot hänet takaisin? Vaikka hän jätti sinut ja lapsenne toisen naisen takia.

Millaisen luulet suhteenne olevan sen jälkeen, mikäli hän palaisi? Olisiko luottamus tallella?

Oletko täysin varma, ettei kyseessä ole valloittamisen halu, mikä saa sinut haluamaan miestäsi vielä kovemmin ja estää sinua aloittamasta omaa elämääsi.

No, mikäli oikeasti olet vielä umpirakastunut mieheesi, kerro hänelle se. Kysy häneltä suoraan, ilman velvoitteita kuitenkin. Mikäli miehesi ei aio palata, päästä hänestä irti ja aloita oma elämäsi. Onni ja rakkaus odottaa sinua muuallakin, kun vaan katselet hieman ympärillesi.

Minusta sinun pitäisi saada vastaus exältäsi. Vaikka totuus saattaisi satuttaa, se silti vapauttaakin. Joku päivä se rakkaus kävelee vielä vastaan, usko pois!

Yhteistyössä