Mieheltä kyllä melko tökerö veto. Sama, kuin itse tarttuisit hänen vehkeeseensä ja sanoisit, että vähän paksumpana tykkäisit siitä vähän enemmän. Ja että onhan se ihan ok noinkin, mutta kiihottavampi se olisi paksumpana.
En oikein ymmärrä, mikä tarve on sanoa ääneen mitään tuollaista? Se kun on asia, mille ei mitään mahda.
Toisaalta en kyllä ymmärrä sitäkään, että miksi moisesta pitää noin hirmuisesti loukkaantua ja miten tuollainen kommentti saa jopa epävarmaksi?
Oikeasti...luulevatko ihmiset, että he ovat kumppaninsa mielestä TÄYDELLISIÄ? Ettei heissä siis olisi MITÄÄN parannettavaa niin luonteen, ulkonäön, tai minkään muunkaan asian saralla?
Mulla on iso perse. Varmasti se on miehenkin mielestä iso...koska se nyt vaan ihan oikeasti on iso. Vaikka mieheni kuuluukin heihin, joille se isokin perse kelpaa siinä missä pienempikin, niin voisin vaikka vannoa, että mieheni pitäisi takapuolestani enemmän, jos se olisi vähän pienempi.
Mulla on myös paaaaaaaaljon muuta sellaista sekä kropassa, että luonteessa, jota muuttamalla mies varmasti tykkäisi vähän enemmän. Mutta en mä kyllä sen vuoksi ajatellut nyt ruveta epävarmaksi ja kriittiseksi. Jos olen kerran tällaisena kelvannut ja näemmä kelpaan edelleen, niin missä se ongelma on?
Ja ihan sama pätee ap:hen. Mies tosiaan sanoi tökerösti, mutta onko aina ihan pakko heittäytyä lattialle ja vetää järettömät itkupotkuraivarit, kun sen oman miehen mielestä ei ole 100% täydellinen?