Miehen kommentti rinnoistani vaivaa ja hämmentää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eieiei, en _todellakaan_ ole feminiini, vaan mä olen se, jonka lähestymistapa on "aivan liian analyyttinen, jopa ääriproosallinen". Ja tämähän on hyvin karkeaa naisessa, jopa luotaantyöntävää. Mutta ei siitä sen enempää. ;)

tulla kaunokirjallisuuden tunneille oppimaan lisää ;D Harmittavan vähän naiset muutenkaan enään lukee kirjoi. Viinaa vaan juovat penteleet kun miehet taas sivistyneesti naukkailee silloin tällöin ja puhuvat taiteista ja vaikka mistä. Naisita tullut sellasia jörö jukkia jurottajia :(

Hmm, luettuani ap.n aloituksen mulle tuli kyllä mieleen, että mitäpä jos mies reagoi siihen, miten push up -liivit nosti raskauden takia normaalia runsaammat rinnat pystympään, piti näkemästään ja puoliksi leikillään kommentoi että voisi ne vieläkin pystymmässä olla tarkoittaen ehkä ennemminkin rohkeampia liivejä (enemmän kohottavia) kuin että rinnoissa olisi jotain vikaa. Jotenkin mun on vaan niin vaikea kuvitella, että joku mies kriittisesti kommentoisi vaimonsa rintoja raskausaikana, kun rintojen muutoksille nyt ei mitään voi, eikä tietty muutenkaan voi, mutta ainakaan tuolloin. Kyllä saa aika moinen pokka olla jos kritisoi puolisossaan jotain kohta jonka kokee huonoksi ja jolle toinen ei kuitenkaan mitään voi.

tulla kaunokirjallisuuden tunneille oppimaan lisää ;D Harmittavan vähän naiset muutenkaan enään lukee kirjoi. Viinaa vaan juovat penteleet kun miehet taas sivistyneesti naukkailee silloin tällöin ja puhuvat taiteista ja vaikka mistä. Naisita tullut sellasia jörö jukkia jurottajia :(
Hihi, juu. :) Sä voit auttaa mua löytämään sisäisen runotyttöni (ehkäpä jopa sen drama queenin), ja mä voin proosallisesti jeesailla sua noiden pilkkujen kanssa. :P Ja jos canthilainen inhorealistini nostelee liikaa päätään, voit käskeä pegasostasi potkaisemaan mua ahteriin, niin eiköhän tuo taas siitä tokene. ;)

(Valitettavasti en voi tehdä sulle seuraa tuossa sivistyneessä naukkailussa, kun pistin hepsankeikkamaisen lomaminäni nenänvalkaisukuurille. :( )

Hihi, juu. :) Sä voit auttaa mua löytämään sisäisen runotyttöni (ehkäpä jopa sen drama queenin), ja mä voin proosallisesti jeesailla sua noiden pilkkujen kanssa. :P Ja jos canthilainen inhorealistini nostelee liikaa päätään, voit käskeä pegasostasi potkaisemaan mua ahteriin, niin eiköhän tuo taas siitä tokene. ;)

(Valitettavasti en voi tehdä sulle seuraa tuossa sivistyneessä naukkailussa, kun pistin hepsankeikkamaisen lomaminäni nenänvalkaisukuurille. :( )

mikäs tossa oli proosallista? tai mistä tulee se lause ja milloin sitä käytetään toisesta?
eikä pegasos potki ketään onhan se rauhan lähettiläs :)

tosta valkasusta tuli mieleen korkeat valkoiset vuoret kolumbiassa .

Sekoitat asioita. Suhteen ei tarvitse olla täydellinen, jotta siinä voi olla kunnioitusta ja "tabujen" kunnioitusta. Kyse on toki osaksi siitä, mitä vaadimme ja odotamme itseltämme ja siten toisilta.

Muutoksista voi totta kai SANOA ÄÄNEEN, sitä minäkin kannatan. Mutta on AIVAN ERI ASIA sanoa "olisipa kiihottavaa kun tää oliskin tällainen". Seksiin liittyvässä vielä enemmän. On tosi ikävää viestiä toiselle noin.

Outoa sinänsä, jos naisihminen ei tätä ymmärrä. Erojen syy taitaa ollakin suhteen laadun heikkoudessa jos tuollainen on ihan jees.

Olen täysin samaa mieltä. Jos oma mieheni sanoisi jotain tuollaista, todellakin häkeltyisin ja jäisin miettimään, mistä on kysymys, koska en ikimaailmassa voisi kuvitella mieheni sanovan noin tökerösti. Meillä tuollaiset kommentit eivät todellakaan ole mitään perussettiä, eikä ilmeisesti ap:llakaan, koska asia jäi mietityttämään.
On muuten eri asia haukkua suutuspäissään vaikka sitten huoraksi kuin ilmaista tyytymättömyytensä toisen ulkonäköön näin harkitulla tavalla.

mikäs tossa oli proosallista? tai mistä tulee se lause ja milloin sitä käytetään toisesta?
eikä pegasos potki ketään onhan se rauhan lähettiläs :)

tosta valkasusta tuli mieleen korkeat valkoiset vuoret kolumbiassa .

Proosallinen = arkipäiväinen, arkinen, epärunollinen, ikävä (Kielitoimiston sanakirja s. 561) <-- Tämä oli valaiseva esimerkki proosallisesta vastauksesta. :) Voit halutessasi käyttää termiä ihmisestä (erityisesti naisesta), jos hän on mielestäsi arkipäiväinen ja hänen juttunsa tylsiä. (Mutta jotenkin en usko, että SÄ haluaisit?)

Ihanaa, noinkin proosallinen asia kuin nenänvalkaisu herättää sussa runollisia mielleyhtymiä Kolumbian vuorista. :) (EI voinut tulla mieleen mun klyyvarista, kun sitä et oo koskaan nähnyt. :) )

Proosallinen = arkipäiväinen, arkinen, epärunollinen, ikävä (Kielitoimiston sanakirja s. 561) <-- Tämä oli valaiseva esimerkki proosallisesta vastauksesta. :) Voit halutessasi käyttää termiä ihmisestä (erityisesti naisesta), jos hän on mielestäsi arkipäiväinen ja hänen juttunsa tylsiä. (Mutta jotenkin en usko, että SÄ haluaisit?)

Ihanaa, noinkin proosallinen asia kuin nenänvalkaisu herättää sussa runollisia mielleyhtymiä Kolumbian vuorista. :) (EI voinut tulla mieleen mun klyyvarista, kun sitä et oo koskaan nähnyt. :) )

et proosa joka kuullostaa hmm kauniille sanalle onkin päinvastanen. mulle kyllä voi tulla joskus arki asioistakin hauskaa :) Niin no siis toi nenänvalkasu ja kokaiini :) emmä oo kuullukkaan koskaan et nenää valkastas muulla tapaa. mut onko se jotain valolla hoidettavaa sit? siis väitäkkö kun sanot nenääsi klyyvariks n ise ois tämmönen? varoitus ei herkällä päällä olevalle ;D

http://www.sikids.com/sites/default...y/0910/famous.boxing.fans/images/triple-h.jpg

[QUOTE="jaahas";30226929]et proosa joka kuullostaa hmm kauniille sanalle onkin päinvastanen. mulle kyllä voi tulla joskus arki asioistakin hauskaa :) Niin no siis toi nenänvalkasu ja kokaiini :) emmä oo kuullukkaan koskaan et nenää valkastas muulla tapaa. mut onko se jotain valolla hoidettavaa sit? siis väitäkkö kun sanot nenääsi klyyvariks n ise ois tämmönen? varoitus ei herkällä päällä olevalle ;D

http://www.sikids.com/sites/default...y/0910/famous.boxing.fans/images/triple-h.jpg[/QUOTE]

Nenänvalkaisu = alkoholiton kausi (urbaanisanakirja.com), että ei mitään noin dramaattista kuin koka tai valohoitoa vaativa ihottuma. :D

Siis proosahan on kirjallisuuden lajina ihan vaan suorasanaista kertomakirjallisuutta, joten kyllä siihen ihan kauneuttakin mahtuu. Adjektiivina vain saanut vähän vähemmän mukavan kaiun.

Wau mikä klyyvari! :laugh: Kyllä mun oma VÄHÄN häviää tolle, pakko tunnustaa.

(Mutta nyt meen pois tästä ketjusta, karkaa tää juttu niin kauas aiheesta ettei tosikaan. :ashamed: )

Nenänvalkaisu = alkoholiton kausi (urbaanisanakirja.com), että ei mitään noin dramaattista kuin koka tai valohoitoa vaativa ihottuma. :D

Siis proosahan on kirjallisuuden lajina ihan vaan suorasanaista kertomakirjallisuutta, joten kyllä siihen ihan kauneuttakin mahtuu. Adjektiivina vain saanut vähän vähemmän mukavan kaiun.

Wau mikä klyyvari! :laugh: Kyllä mun oma VÄHÄN häviää tolle, pakko tunnustaa.

(Mutta nyt meen pois tästä ketjusta, karkaa tää juttu niin kauas aiheesta ettei tosikaan. :ashamed: )

lissöö kumma et nenä ja alko liittyy jollai ntapaa toisiinsa mut kaippa se on joku mayojen tapa.

täytyypä joku päivä käydä kirjastossa lainaa proosaa. juu niin lähti :)

Mieheltä kyllä melko tökerö veto. Sama, kuin itse tarttuisit hänen vehkeeseensä ja sanoisit, että vähän paksumpana tykkäisit siitä vähän enemmän. Ja että onhan se ihan ok noinkin, mutta kiihottavampi se olisi paksumpana.

En oikein ymmärrä, mikä tarve on sanoa ääneen mitään tuollaista? Se kun on asia, mille ei mitään mahda.

Toisaalta en kyllä ymmärrä sitäkään, että miksi moisesta pitää noin hirmuisesti loukkaantua ja miten tuollainen kommentti saa jopa epävarmaksi?

Oikeasti...luulevatko ihmiset, että he ovat kumppaninsa mielestä TÄYDELLISIÄ? Ettei heissä siis olisi MITÄÄN parannettavaa niin luonteen, ulkonäön, tai minkään muunkaan asian saralla?

Mulla on iso perse. Varmasti se on miehenkin mielestä iso...koska se nyt vaan ihan oikeasti on iso. Vaikka mieheni kuuluukin heihin, joille se isokin perse kelpaa siinä missä pienempikin, niin voisin vaikka vannoa, että mieheni pitäisi takapuolestani enemmän, jos se olisi vähän pienempi.

Mulla on myös paaaaaaaaljon muuta sellaista sekä kropassa, että luonteessa, jota muuttamalla mies varmasti tykkäisi vähän enemmän. Mutta en mä kyllä sen vuoksi ajatellut nyt ruveta epävarmaksi ja kriittiseksi. Jos olen kerran tällaisena kelvannut ja näemmä kelpaan edelleen, niin missä se ongelma on?

Ja ihan sama pätee ap:hen. Mies tosiaan sanoi tökerösti, mutta onko aina ihan pakko heittäytyä lattialle ja vetää järettömät itkupotkuraivarit, kun sen oman miehen mielestä ei ole 100% täydellinen?

Ei olekaan kyse siitä, onko 100%:n täydellinen, vaan siitä, miten toiselle puhutaan ja miten toista kohdellaan. Ja mitä se edes tarkoittaa, että joku on täydellinen? Kyllähän rakastetun voi ajatella olevan täydellinen, ihan "vikoineen". Itse en todellakaan usko, että rakkaus minua kohtaan syvenisi, jos olisin vaikka vielä vähän paremman näköinen. Ei rakkaus toimi sillä lailla.

Ja sitten, miksi tuollaisesta loukkaannutaan - ei se siitä johdu, että olisi itse epävarma omasta viehätysvoimastaan, vaan koska se toinen on niin epähienotunteinen. Vaikka piikki ei osuisikaan, niin ärsyttää jo se, että toinen ampui sen - oli sitten tarkoituksella tai tarkoittamattaan. Ap:n tapauksessa hyvinkin voi olla tuo jälkimmäinen, mutta tökeröä käytöstähän tuo silti oli.

Pakko sanoa, että minäkin varmasti menisin hiljaiseksi tuollaisesta tokaisusta. Pahoittaisin varmaan mieleni. Ajattelematonta mielestäni sanoa tuollaista toiselle. Edes vitsin varjolla.

Jos kyse on tosiaan rintojesi arvostelusta (eikä push uppien asennon), kommentti on todella tökerö, ilkeäkin. Minäkin loukkaantuisin. Itse olen imetysasioiden takia tehnyr jonkin verran rintalihastreeniä. Tosiasia kuitenkin on, että rinnat eivät koskaan palaudu tasan tarkkaan sellaisikksi kuin ne ennen raskauksia olivat. Miehesikin pitäisi se ymmärtää. Aika radikaalia on lähteä avioeroa moisesta hieromaan, mutta seuraa tilannetta ja jos ilmenee muita narsistisia piirteitä = mies haluaa nolata ja alistaa sinua, huolestuisin.Juu ja miesten silikonirintavihjailut olisivat aivan kammottavia, mutta tuntuu nykypäivänä yleistyneen. Kiva, että pidetään kropistamme huolta, mutta vaateet alkavat mennä liiallisuuksiin :(

Kyllä tuo sattuisi. Mun rinnat on nykyään miehelle ilmaa, ei huomioi niitä mitenkään. Varmaan vikaa niissäkin hänen mielestään, yleensä on kyllä tissimies.

Tääkin sattuu.

Kovin tahditonta ja tökeröä. Tunneälykäs mies ei koskaan sanoisi tuollaista ääneen, vaikka kaipaisikin naisensa rintojen entistä muotoa. Tuollainen kommentti onnistuu ainoastaan loukkaamaan ja pahoittamaan toisen mielen seksuaalisuuden herkällä alueella.

Muutama päivä sitten huomasin että perse aloittaa roikkumisen.
Kävin näyttämässä miehelleni ja sanoin että lähden ulkoiluttamaan sitä.

Toisen kehoa ei kuulu kommentoida.
Ikä tulee ja se näkyy, ellei ole valmis silppomaan itseään.

Jos on isorintainen..ne vaan alkava hengaamaan jossakin vaiheessa.

Kannattasiko sanoa miehelle, että kommentointi pahoitti mielesi.

Vai tekeekö hän tällaista usein nöyryyttääkseen sinua ja pahoittaksesi mielesi?

Halin sinua:hug:

Yhteistyössä