miehen kosto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "milja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"milja"

Vieras
Huoh.
-Miehen seksuaalinen halu laski lähes olemattomiin, 1v 8kk kestänyt tämä tilanne, olen yrittänyt puhua asiasta moneen otteeseen,ei mitään vastakaikua. Lisäksi seksi on ollut tuon ajan vain miehen tarpeiden tyydytys ja minä olen saanu jäädä kylmäksi.

-no erään kerran kun yritin puhua asiasta ja mies vain istui hiljaa, minä suutuin kunnolla, ja nakaksin pillerit roskiin miehen nenän edessä.. totesin vaan että minähän en helvetti kärsi sivuvaikutuksista kun ne ekrran enään saa mitään seksistä.

Mies oli vain vaiti. mikä satutti minua vaan lisää!

nyt kuukausien päästä mies paljasti että se kosti mulle vaikenemisellaan, eli tuo miehen vaiti olo tilanteessa jossa heitin pilelrit roskiin ,oli kosto. aika julmaa. mies kun tiesi että pääasiassa mulla oli pahaolla siksi että tuntui ettei mies enään välitä,ettei minun pahallaololla tai hyvällä ololla ole mitään merkitystä. ja sit mies kostaa!

niin no kosti mulle sen mitä itse aiheutti. siis minä en ymmärrä tämän miehen logiikkaa olenkaan!

Sulla ei käynyt mielessä, että miehellä voisi itselläkin olla paha olo haluttomuuden ja sinun pettymyksesi takia? Sitten sinä hieroit aran asian hänelle suoraan naamaan. Minäkin loukkaantuisin.

Luulen, että miehen aikaisempi puhumattomuus johtui siitä, että hän on hävennyt haluttomuuttaan, tuon episoodin jälkeen se johtui silkasta loukkaantumisesta.

[QUOTE="roi";28582052]Sulla ei käynyt mielessä, että miehellä voisi itselläkin olla paha olo haluttomuuden ja sinun pettymyksesi takia? Sitten sinä hieroit aran asian hänelle suoraan naamaan. Minäkin loukkaantuisin.

Luulen, että miehen aikaisempi puhumattomuus johtui siitä, että hän on hävennyt haluttomuuttaan, tuon episoodin jälkeen se johtui silkasta loukkaantumisesta.[/QUOTE]

joo mutta mies on tahallaan loukannut,lue:mies itse sanoi kostaneensa.

kostaneensa mitä? ai sen että musta tuntuu hänen haluttomuus ja puhumattomuus pahalta? aika tervettä kostaa sellasta!

minusta on tyystin eriasia jos hän olis vaikka suuttunut ja impulsiivisesti tehnyt jotain mikä loukkaa,vaikka haukkunut. mutta kun hän tyyneesti tietoisesti kosti mulle,sen että mulla oli pahaolla.niin minusta se on helvetin törkeää!

joo ehkä miehen haluttomuus on ollut miehelle arka paikka, mutta hän on siitä asiasta vastuussa,samaten hän on omalta osaltaa vastuussa avioliitosta/parisuhteesta. ei voi toimia niin että olis kuin ei mitään oliskaan! ei voi pakoilla vastuuta ilman että siitä seuraa jotain.

mies on tasan loukannut mua enempi kuin minä miestä! ja koko ongelmahan sai alkuunsa miehen haluttomuudesta ja siitä valinnasta että vaikeni! minä kyllä kerroin hänelle että mua sattui molemmat. eipä tuntunut kiinnostavan jos sitte suutun siitä ettei minusta välitetä,niin kostamalla/välinpitämättömyydellä asia varmasti paranee,eikö?

[QUOTE="roi";28582052]Sulla ei käynyt mielessä, että miehellä voisi itselläkin olla paha olo haluttomuuden ja sinun pettymyksesi takia? Sitten sinä hieroit aran asian hänelle suoraan naamaan. Minäkin loukkaantuisin.
[/QUOTE]

Ei ap ole ajatustenlukija, hyvä Roi.

Jos mies ei puhu, kirjoita sille. Siten mies saa aikaa miettiä, mitä sinulle vastaisi ja saa ehkä sanottua/kirjoitettua asiansa. Jos hän pelkää, että asiasta tulee riitaa? Meillä tämä on toiminut, kun joskus on ollut jokin ismopi kriisi ja mies mykkä kuin simpukka.

Yhteistyössä