Meillä mies on vapaaehtoistoiminnassa mukana ja hänellä on joka viikko kahtena iltana treenit. Näinä päivinä hän ei yleensä ehdi kotiin töiden ja treenien välissä, tulee vasta illalla. Lisäksi toiminnassa on joka viikko vaihtuvia "pakollisia" menoja, joista mies ei suostu tinkimään. Mies käy myös kerran viikossa pelaamassa säbää ja 4-5 kertaa viikossa salilla ja/tai uimassa. SE ON LIIKAA! Hän ei oikeasti ole montaa tuntia vuorokaudessa kotona, lähinnä silloin kun nukkuu. Liian usein treenit tai muut menot vaan venyy ja sopimuksista huolimatta hän ei tule ajoissa kotiin. EIKÖ KUULOSTAKIN MUKAVALTA?
Minä käyn(tai oikeastaan kävisin jos voisin) pelamaassa futista kerran viikossa. Viimeksi kuitenkin mies "unohti", että minulla olisi ollut treenit ja jäi saunomaan jonnekin... Meillä asiat ei mene tasapuolisesti. Mies on sitä mieltä, että jos treenit/muut menot menevät päällekkäin, lapsi viedään jonnekin muualle hoitoon. Tämä nyt vaan ei oikeen käy(siis minulle),koska lapsi on alle puolivuotias ja mulla menis treeneissä johonkin klo 23...En halua raahata lasta enää yöllä kotiin ym. Siispä minä en yleensä pääse treeneihin.
Asiasta on puhuttu, mutta yhä edelleenkin harrastus on miehelle koko elämä. Hän ei edes huomaa, että parisuhteemme on kovaa kyytiä kaatumassa tuon harrastuksien takia. Minä olen vain nalkuttaava ämmä...
Minulle olisi ihan ok, jos hän karsisi jotain hieman pois ja että pääsisin itse kerran viikossa liikkumaan. Se vaan ei hänelle käy...