Miehen seksimeili

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja whattodo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä on nyt vaan yksi ongelma.....

Minä olen meinannut elämäni aikana saada palokunnalle yleisen liikekannallepanon aikaan kolmella työpaikalla ja neljässä kotihuushollissa. Ja ihan jopa tarkoituksetta. Eli minä nyt en välttämättä ihan niitä tulitikkuja esille ottaisi... :)))

No ni, ja NYT siihen ketjun aiheeseen takaisin jukolauta! :)

Siis seuraava, minä lähdet tekemään holkerit.

Alkuperäinen kirjoittaja Ntt:
Tässä on nyt vaan yksi ongelma.....

Minä olen meinannut elämäni aikana saada palokunnalle yleisen liikekannallepanon aikaan kolmella työpaikalla ja neljässä kotihuushollissa. Ja ihan jopa tarkoituksetta. Eli minä nyt en välttämättä ihan niitä tulitikkuja esille ottaisi... :)))

No ni, ja NYT siihen ketjun aiheeseen takaisin jukolauta! :)

Siis seuraava, minä lähdet tekemään holkerit.

Kahavitki sillo tällö roiskuu näppikselle. Minusta Ntt. ei ole mukava,koska on eräs.Mutta kukin tyylillään joopa joo.

Alkuperäinen kirjoittaja Toripolliisi:
Jos Ntt on eräs, hänhän on silloin vain eräs Ntt....

Ei mitään. Eikä Ntt ole eräsperäs. Älä sellasta ala miettiä. Ja tosiaan välikö hällä? Ellet etsi loppuelämäsi naista. Eräsperäshän on naimisissa. Kai?

Täällä on näköjään joidenkin palstan pro- keskustelijoiden keskustelut ottaneet vallan mutta yritän palata aiheeseen.

Joku kysyi mistä tiedän kuvan olleen mieheni peniksestä. Kyllä sen tunnen ja myönsi itsekin asian.

Selitykset tapahtuneelle ovat aivan uskomatonta potaskaa, ne erittäin vähäiset selitykset mitä saan koska mies on niin suuttunut MINULLE, menettänyt arvostuksensa minua kohtaan tekoni vuoksi eikä häntä tämän vuoksi edes kiinnosta keskustella kanssani.

Itkun ja rukoilun, useiden meilien, tekstiviestien, live-keskusteluyrityksien jälkeen ( teen todella tätä kummallekin kuuluvaa selvitystyötä yksin ja tuntuu että voimat ei riitä prosessia loppuun asti näin, tämän olen kertonut miehelle johon toteaa että sitten ne eivät riitä ja sitten vaan lusikat jakoon tms.) sain muutamia selityksiä.

Syy miksi on tehnyt tätä yhteydenpitoa selkäni takani toista vuotta ( tämä ei siis ollut ainoa todiste siitä, mutta ensimmäinen seksuaalinen todiste) on ollut kuulemma kosto/ ja miehen sadistinen luonne antaa maistaa omaa lääkettään tälle ex naiselle joka julmasti lähti toisen miehen mukaan, jätti miehen ja halusi sittemmin tulla takaisin. Mies on muka halunnut antaa siimaa ( jota myönsi antaneensa todella paljon?? ), "ymmärtää muttei antaa", kostaakseen naiselle häntä kohtaan tekemät vääryydet.

Aikaisemmin on käynyt ilmi että mies on kirjoittanut naiselle ikävöintikirjeitä, siirtänyt tälle rahaa, ollut yhteydessä, tukenut henkisesti kun naisen uudessa suhteessa on mennyt huonosti, jne. Mutta silti miehen mukaan nainen on ollut se joka on halunnut palata mutta syy etteivät he ole palanneet on siinä että hän itse ei ole halunnut ja on ollut niin katkera?? Ja kuulemma ihan alkuun oli myös oikeaakin ikävää toisinaan kun ei tunteet kuole seinään mutta loppuaika on ollut muka vaan kiusaamista? Ja nainen on kirjeissään joissa on kertonut haluavansa palata kuulemma haukkunut minut niin pahasti tuntematta minua, että siksi mies ei halua kirjeitä näyttää minulle, jotka todistaisi että se on ollut nimenomaa vain tämä nainen joka on toivonut yhteenpalaamista.

En ymmärrä enää omaa rooliani alkuunkaan. Ja tuossa aiemmin löytämässäni kirjeessä mies kertoo naiselle ettei tunne minua kohtaan juuri mitään, menee aika hukkaan kanssani ja ikävöi vaan häntä jne. Halventaa siis minua ja suhdettamme exälleen.

Ja sitten saan tämän kaiken tietää kun nuo asiat ovat jo menneitä ja mies onkin unohtanut exänsä ja kuitenkin lopulta rakastunut minuun.

Miltä nämä aivan päättömät selitykset teistä kuullostavat? Miltä muista tuntuisi minun tilanteessani? Näytän tuon naisen silmissä varmaan maailman suurimmalta säälittävyydeltä. En tajua miksi mieheni on halventanut meidän koko suhteen kenellekään maailman ihmiselle näin pahasti.

Keskusteltuaan tovin näistä asioista, mies ilmoittaa että enää ei halua puhua aiheesta ja piste. Että ei kiinnosta.

Olen ihan sekaisin omissa ajatuksissanikin.

No joo. Eipä tuo sitten enää ollutkaan yhden kuvan savotta. Onhan tuo melkoinen sekamelska.

Enpä ole ihan varma enää, rupeaisinko saikkaamaan itsekään, koska jos miehellä noin kauan on ollut kaksi ihan eri teatterikappaletta menossa samalla näyttämöllä, vaikka vain 'pelinä', kyllähän siinä on varmaan aika vaikeaa on enää luottamusta saavuttaa. Hienoa jos onnistuu, ja jos tuo miehen sitoutuminen sinuun nyt on totta. Toivotaan. Mutta kyllähän tosiasiassa mies on aika pitkän aikaa ollut henkisesti poissa siitä teidän yhteiseltä työmaaltanne, ja se nyt ei hurjia jatkoonkaan lupaa, kyllähän se sitoutumistaidosta kehnon kuvan antaa ja ns. laastarina olet tainnut joutua urasi aloittamaan, vaikka se nyt muuksi olisikin kääntymässä. Ihan mahdollista, että on unohtanutkin tässä vaiheessa exänsä, mutta toivotaan, että se muistinmenetys on pysyvänsorttista laatua.

Lähinnä sitä kai itse miettisi, että jos toinen kerran tuollaiseen kahden teatterishown vetämiseen kykenee, eikä pidä sitä pahanakaan, muuttuuko se nyt siitä varsinaisesti luonteenlaatuna jatkossakaan. Vai saako taas joku joskus hyvinkin kevyesti homman käyntiin, exä tai joku muu. Enemmän kuin tuohon kuvaviestiin ja pettämispelkoon minä varmaan vielä hermostuisin ihmiseen, joka leikkii kostonakaan kenelläkään, exälläänkään, kuin kissa hiirellä. Moinen luonteenlaatu tuntuisi itselleni vieraalta noin ikäänkuin lähimmäksi ihmiseksi, mutta ei se 'toista vuotta poissa kotoa' hilpeältä havainnolta tuntuisi sekään. (Minä kuulemma hermostun aina eniten ihan ihmisille epätyypillisistä asioista, niin että saattaa päteä taas tässäkin. Hypätkää yli.)

Montun yli hyppäämisetä sanoin tuolla aiemmin kyllä, mutta jos mies on etupäässä kerran keskittynyt vanhan suhteen pyörittämiseen muodossa tai toisessa, sitä se on nimittäin se aktiivinen veetuilu ja kostaminenkin, eihän merkityksettömälle ihmiselle rupea edes kostamaan, niin sitten tulee kyllä jo mieleen pietarilainen katu, josta oli kaivattu ylös koko kortteli. Vaatii ainakin melko paljon enemmän ylitarpomista kuin pelkkä yksi 'huumorimielessä' (hmmm) lähetetty kuva.

Ainakin tuon ylipääsy ihan yks kaks hetkessä on sinulle melko iso vaatimus; enpä tiedä, rupeaisinko itse ihmettelemään tuollaista käsikirjoittajaa kovin pitkään ja etsimään rooliani moisesta taiteesta... Ehkä, ehkä en, riippuu monesta asiasta juuri siinä kokonaisuudessa, mutta ehkäpä en. Kaupunginteatteri veromenoina riittäköön... Mutta hattua nostan aina kaikille, jotka jaksavat yrittää -edellyttäen, että yhdessä. Jos tuon yli pääset ja jatkatte, etköhän tuota ole osaltasi melkoisen taiteilija-apurahan kuvataiteilijallekin maksanut. Mutta jätä se puhelin jatkossa lukematta, ihan vaikka vaan kiusaksi. Eipähän tule sitten kissa-hiiri -systeemiä siitäkään...

No niin, sehän oli jo ihan selvää, ettei homma ole ollut vain yhdessä mulkun kuvassa. Jos lähettelee mulkustaan kuvia eksälleen, voi olla ihan varma, että tämä ei ole vain 'yksi pikkuinen kämmi, mikä tuli tehtyä', vaan asiaan liittyy muutakin. Senhän tiesi jo ap:n ekan viestin luettua.

Toistan, mitä aiemminkin olen sanonut: ukko pihalle. Sehän on klassinen selviytymisstrategia. Kun jää kiinni, alkaa syyttämään toista osapuolta. Nyt se olet sitten sinä, joka pyytelet anteeksi ja roikut lahkeessa.

Minulla ei nöyryys antaisi periksi. Menköön sitten mulkkunsa kanssa eksänsä luo, jos kerran on niin ihanaa. Enkä usko tuollaiseen potaskaan ollenkaan. Muka vuositolkulla joku jaksaisi kiusata entistä heilaansa. hohhoijakkaa. Luulisi, että olisi ihmisellä muutakin tekemistä - esim. niinkuin keskittyä perheeseensä ja lapseensa.

Voit sanoa tyhmälle ukollesi, että jos ei ala suu aukenemaan, anteeksipyyntöä tulemaan ja keskustelua syntymään tilanteesta, niin pakatkoon mulkkunsa ja häipyköön.

Miten viitsit tuollaista katsella? Minä nostaisin pääni pystyyn ja jättäisin moisen sontaläjän. En tarvitsisi elämääni tuollaista. Minulla sentään on ihmisarvo ja oletan, että ihmiset suhtautuvat minuun kunnioittavasti. Ukkosihan nauraa sinulle päin naamaa ja pitää sinua ihan naurettavana ja vedätettävänä.

Ja ensi alkuun vaatisin nähdä ne eksän kirjeet. Jos niissä kerran sinua haukutaan niin pahasti, niin minkä helkutin takia ukkosi on ne säästänyt? Luulisi, että moiset roskakirjeet menisivät heti paperisilppuriin.

Jaksan epäillä kirjeiden sisältöä. Jos ukkosi ei niitä halua näyttää, niin tottakai niissä on jotain sellaista, mikä on ristiriidassa hänen sanomisiensa kanssa. Sitäpaitsi - jos suurinpiirtein tiedät, että eksä on haukkunut sinua, niin osaat varautua kirjeiden sisältöön, niin miksi niitä ei voisi sinulle näyttää? Uskotko todella, että ukkosi ajattelee sinun parastasi 'voivoi, kun mun muija näistä varmaan hermoistuisi, en näytä'. Tuskinpa.

Alkuperäinen kirjoittaja miksi kiusaat itseäsi?:
No niin, sehän oli jo ihan selvää, ettei homma ole ollut vain yhdessä mulkun kuvassa. Jos lähettelee mulkustaan kuvia eksälleen, voi olla ihan varma, että tämä ei ole vain 'yksi pikkuinen kämmi, mikä tuli tehtyä', vaan asiaan liittyy muutakin. Senhän tiesi jo ap:n ekan viestin luettua.

Toistan, mitä aiemminkin olen sanonut: ukko pihalle. Sehän on klassinen selviytymisstrategia. Kun jää kiinni, alkaa syyttämään toista osapuolta. Nyt se olet sitten sinä, joka pyytelet anteeksi ja roikut lahkeessa.

Minulla ei nöyryys antaisi periksi. Menköön sitten mulkkunsa kanssa eksänsä luo, jos kerran on niin ihanaa. Enkä usko tuollaiseen potaskaan ollenkaan. Muka vuositolkulla joku jaksaisi kiusata entistä heilaansa. hohhoijakkaa. Luulisi, että olisi ihmisellä muutakin tekemistä - esim. niinkuin keskittyä perheeseensä ja lapseensa.

Voit sanoa tyhmälle ukollesi, että jos ei ala suu aukenemaan, anteeksipyyntöä tulemaan ja keskustelua syntymään tilanteesta, niin pakatkoon mulkkunsa ja häipyköön.

Miten viitsit tuollaista katsella? Minä nostaisin pääni pystyyn ja jättäisin moisen sontaläjän. En tarvitsisi elämääni tuollaista. Minulla sentään on ihmisarvo ja oletan, että ihmiset suhtautuvat minuun kunnioittavasti. Ukkosihan nauraa sinulle päin naamaa ja pitää sinua ihan naurettavana ja vedätettävänä.

Ja ensi alkuun vaatisin nähdä ne eksän kirjeet. Jos niissä kerran sinua haukutaan niin pahasti, niin minkä helkutin takia ukkosi on ne säästänyt? Luulisi, että moiset roskakirjeet menisivät heti paperisilppuriin.

Jaksan epäillä kirjeiden sisältöä. Jos ukkosi ei niitä halua näyttää, niin tottakai niissä on jotain sellaista, mikä on ristiriidassa hänen sanomisiensa kanssa. Sitäpaitsi - jos suurinpiirtein tiedät, että eksä on haukkunut sinua, niin osaat varautua kirjeiden sisältöön, niin miksi niitä ei voisi sinulle näyttää? Uskotko todella, että ukkosi ajattelee sinun parastasi 'voivoi, kun mun muija näistä varmaan hermoistuisi, en näytä'. Tuskinpa.

Komppaan tätä kirjoitusta ihan sata lasissa. Tässä oli tiivistettynä todennäköisesti koko jutun totuus ja fakta siitä, että mies on täysi kusipää.

Alkuperäinen kirjoittaja karismaako.:
Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:
Alkuperäinen kirjoittaja karismaako.:
Millainen mies valokuvaa mulkkuaan?
Ainakin saa sen käsityksen koosta, että isompi on kuin aivot.

Aivojasi et kykene valokuvaamaan (etkä ihailemaan), mulkkusi pystyt.

Jahaa. Minkälainen mies ihailee mulkkuaan?

Sellainen, joka ei pysty ihailemaan aivojaan.

Pyydä ihmeessä nähdä kirjeet. Miksi ihmeessä tuntematon ihminen sinua haukkuisi ja vaikka haukkuisikin niin luulisi sen olevan pienin paha tuossa sotkussa.
Enemmän sinua varmaan satuttaa miehesi käytös kuin tuntemattoman exän sanomiset. Hän voi sanoa mitä lystää kun ei sinua tunne! Epäilen ettei hän suostu näyttämään kirjeitä koska niistä kävisi ilmi hänen oikeat sanomisensa tuolle naiselle.
Ja turha miehesi on sinua syytellä postiensa urkkimisesta, minusta on aika inhimillistä että teit sen koska hän on ilmiselvästi antanut aihetta epäilyksille.
Jos tämä mulkunvilauttelija ei edes pahoittele temppujaan niin ei taida olla kovin empaattinen kaveri kyseessä. Ymmärrän toki että hän suutahti kun menit salaa lukemaan meilejä, mutta voisi kuvitella normaalin ihmisen olevan enemmän pahoillaan puolisonsa loukkaamisesta ja nöyryyttämisestä kuin kiinnijäämisestä.
Jos teillä menee kuitenkin melko hyvin nykyään niin eikö hän ole omalta osaltaan valmis tekemään mitään suhteen eteen? Tuossa tilanteessa luulisi hänen katuvan ja pyytävän anteeksi typerää tekoaan.
Kirjoituksestasi saa sen kuvan että suhteenne alkoi melko pian miehesi edellisen suhteen loputtua? Vaikuttaa siltä, että hän on käyttänyt sinua laastarina ja kulissina "uudelle onnelleen". Ja vaikka näin olisi aluksi ollutkin niin kuka tosiaan jaksaa kiusata ilkeää ex-naista vuositolkulla jos itsellä menee ihan mukavasti uudessa suhteessa?
Teillä on aikamoinen sotku selvitettävänä ja kannattaa sinunkin miettiä haluatko jatkaa suhdetta miehesi kanssa jos nyt näyttää siltä että sinä olet ainoa joka asiaa haluaa edes selvitellä.

Teitpä pahan virheen kun kaivelit ukkosi tavaroita. Kun et olisi niitä löytänyt, olisi liittonne voinut jatkua onnellisena koko elämän.

Minäkin tein aivan suunnattomia typeryyksiä liittomme alussa, mutta en jäänyt niistä kiinni ja nyt varsin onnellista yhteiseloa on takana jo 25 vuotta.

Tiedän myös, että mieheni petti minua vuoden ajan noin kymmenennen avioliittovuoden aikana, mutta sulkin asialta silmäni ja ohihan ihastus meni. Näin liittomme on voinut jatkua hyvänä.

Ei kannata jokaiseen hairahdukseen tarttua, ei edes niihin suuriin. Jos niihin tarttuu niin se on liiton menoa.

Alkuperäinen kirjoittaja niin mut:
... mistä tietää et kuva on just sen ukon peniksestä?

Siis meinaatko että tää olikin mahdollisesti kuva naapurin Erkin tatista, ja vielä kera viestin että istu päälle koska huvittaa? Ja mahdolisesti ei ollut edes lähetetty viesti vaan saapunut...

Siihen täytyy todeta että kyseessä onkin sitten ihan erilainen ongelma parisuhteessa.

Vitist vitsinä, mutta oikeasti minä en ainakaan enää voisi koskaan kunnioittaa ja luottaa tuollaiseen ihmiseen kuin APn mies. Nyt on menty jo sellaisen rajan yli josta ei ole paluuta. On asioita joita toiselle ihmiselle ei yksinkertaisesti tehdä, piste! Sinua on vedätetty vuosikausia ja selkäsi takana on pelattu pelejä joita ei mitenkään voi selittää pikku mokailuksi tai vahingoksi, eikä antaa anteeksi. Ihminen joka tekee tuollaista noin pitkään ei ole luotettava eikä rakastamisen arvoinen. Varsinkin kun näet miten vähän hänelle nytkään merkitsee sinun mahdollinen menetyksesi ja tuskasi. Tämä itsekäs mies on kiinnostuneempi peräämään olematonta kunniaansa ja loukattua viestintäsalaisuuttaan, kuin pyytämään anteeksi omaa vuosia jatkunutta lieroiluaan. Kerää itsekunnoituksesi rippeet ja potkaise kusipää mäkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Virvat(*):
Teitpä pahan virheen kun kaivelit ukkosi tavaroita. Kun et olisi niitä löytänyt, olisi liittonne voinut jatkua onnellisena koko elämän.

Minäkin tein aivan suunnattomia typeryyksiä liittomme alussa, mutta en jäänyt niistä kiinni ja nyt varsin onnellista yhteiseloa on takana jo 25 vuotta.

Tiedän myös, että mieheni petti minua vuoden ajan noin kymmenennen avioliittovuoden aikana, mutta sulkin asialta silmäni ja ohihan ihastus meni. Näin liittomme on voinut jatkua hyvänä.

Ei kannata jokaiseen hairahdukseen tarttua, ei edes niihin suuriin. Jos niihin tarttuu niin se on liiton menoa.

Jaa, että pitää antaa pettää?

Minulle ainakin rehellisyys, ja se, että toinen ei petä on suhteen A ja O. Kyllä saa liitto silloin mennäkin minun puolestani, jos mies käy munaansa uittamassa ties minkä horon kirkkoveneessä. En sulkisi silmiäni tuollaiselta ja että mies veisi kuin pässiä narussa. Aika naiivia.

Ei se ole mikään "ihastus", jos mies on vuoden ajan käynyt höyläämässä jotain toista naista. Kyse on kyllä silloin suhteesta.

No jokainen taaplaa tyylillään, ihmettelen vain miten joku voi suhtautua noin kevyesti kumppanin pettämiseen. Aivan kuin koko asia olisi se ja sama. Taitaa olla koko avioliitto ihan yhdentekevää, ja yhdessä ollaan vain kun ei muutakaan viitsitä.

Sairasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tatti?:
Alkuperäinen kirjoittaja niin mut:
... mistä tietää et kuva on just sen ukon peniksestä?

Siis meinaatko että tää olikin mahdollisesti kuva naapurin Erkin tatista, ja vielä kera viestin että istu päälle koska huvittaa? Ja mahdolisesti ei ollut edes lähetetty viesti vaan saapunut...

Siihen täytyy todeta että kyseessä onkin sitten ihan erilainen ongelma parisuhteessa.

Kyllä noi pojjaat keksii kaikenlaisia kujeita saunailloissaan: "ota kuva mun meisselistä niin lähetetään se sille sun kakkos nokisutarille. Jos eukkos näkee sen niin voit aina sanoa, että pojjaat ne vain vähän pilaili ........ kylhän sää tost "ilmeest" nyt näet, ettei se ole se sama pensseli millä mää sua sudin" :D