A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ntt:Tässä on nyt vaan yksi ongelma.....
Minä olen meinannut elämäni aikana saada palokunnalle yleisen liikekannallepanon aikaan kolmella työpaikalla ja neljässä kotihuushollissa. Ja ihan jopa tarkoituksetta. Eli minä nyt en välttämättä ihan niitä tulitikkuja esille ottaisi...))
No ni, ja NYT siihen ketjun aiheeseen takaisin jukolauta!
Siis seuraava, minä lähdet tekemään holkerit.
Alkuperäinen kirjoittaja Toripolliisi:Jos Ntt on eräs, hänhän on silloin vain eräs Ntt....
Alkuperäinen kirjoittaja miksi kiusaat itseäsi?:No niin, sehän oli jo ihan selvää, ettei homma ole ollut vain yhdessä mulkun kuvassa. Jos lähettelee mulkustaan kuvia eksälleen, voi olla ihan varma, että tämä ei ole vain 'yksi pikkuinen kämmi, mikä tuli tehtyä', vaan asiaan liittyy muutakin. Senhän tiesi jo ap:n ekan viestin luettua.
Toistan, mitä aiemminkin olen sanonut: ukko pihalle. Sehän on klassinen selviytymisstrategia. Kun jää kiinni, alkaa syyttämään toista osapuolta. Nyt se olet sitten sinä, joka pyytelet anteeksi ja roikut lahkeessa.
Minulla ei nöyryys antaisi periksi. Menköön sitten mulkkunsa kanssa eksänsä luo, jos kerran on niin ihanaa. Enkä usko tuollaiseen potaskaan ollenkaan. Muka vuositolkulla joku jaksaisi kiusata entistä heilaansa. hohhoijakkaa. Luulisi, että olisi ihmisellä muutakin tekemistä - esim. niinkuin keskittyä perheeseensä ja lapseensa.
Voit sanoa tyhmälle ukollesi, että jos ei ala suu aukenemaan, anteeksipyyntöä tulemaan ja keskustelua syntymään tilanteesta, niin pakatkoon mulkkunsa ja häipyköön.
Miten viitsit tuollaista katsella? Minä nostaisin pääni pystyyn ja jättäisin moisen sontaläjän. En tarvitsisi elämääni tuollaista. Minulla sentään on ihmisarvo ja oletan, että ihmiset suhtautuvat minuun kunnioittavasti. Ukkosihan nauraa sinulle päin naamaa ja pitää sinua ihan naurettavana ja vedätettävänä.
Ja ensi alkuun vaatisin nähdä ne eksän kirjeet. Jos niissä kerran sinua haukutaan niin pahasti, niin minkä helkutin takia ukkosi on ne säästänyt? Luulisi, että moiset roskakirjeet menisivät heti paperisilppuriin.
Jaksan epäillä kirjeiden sisältöä. Jos ukkosi ei niitä halua näyttää, niin tottakai niissä on jotain sellaista, mikä on ristiriidassa hänen sanomisiensa kanssa. Sitäpaitsi - jos suurinpiirtein tiedät, että eksä on haukkunut sinua, niin osaat varautua kirjeiden sisältöön, niin miksi niitä ei voisi sinulle näyttää? Uskotko todella, että ukkosi ajattelee sinun parastasi 'voivoi, kun mun muija näistä varmaan hermoistuisi, en näytä'. Tuskinpa.
Alkuperäinen kirjoittaja kuinkakohan pitkä se:mulkku on siinä kuvassa. Ap varmaan tietää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja karismaako.:Millainen mies valokuvaa mulkkuaan?
Ainakin saa sen käsityksen koosta, että isompi on kuin aivot.
Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:Alkuperäinen kirjoittaja karismaako.:Millainen mies valokuvaa mulkkuaan?
Aivojasi et kykene valokuvaamaan (etkä ihailemaan), mulkkusi pystyt.
Alkuperäinen kirjoittaja karismaako.:Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:Alkuperäinen kirjoittaja karismaako.:Millainen mies valokuvaa mulkkuaan?
Aivojasi et kykene valokuvaamaan (etkä ihailemaan), mulkkusi pystyt.
Jahaa. Minkälainen mies ihailee mulkkuaan?
Alkuperäinen kirjoittaja niin mut:... mistä tietää et kuva on just sen ukon peniksestä?
Alkuperäinen kirjoittaja Virvat(*):Teitpä pahan virheen kun kaivelit ukkosi tavaroita. Kun et olisi niitä löytänyt, olisi liittonne voinut jatkua onnellisena koko elämän.
Minäkin tein aivan suunnattomia typeryyksiä liittomme alussa, mutta en jäänyt niistä kiinni ja nyt varsin onnellista yhteiseloa on takana jo 25 vuotta.
Tiedän myös, että mieheni petti minua vuoden ajan noin kymmenennen avioliittovuoden aikana, mutta sulkin asialta silmäni ja ohihan ihastus meni. Näin liittomme on voinut jatkua hyvänä.
Ei kannata jokaiseen hairahdukseen tarttua, ei edes niihin suuriin. Jos niihin tarttuu niin se on liiton menoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tatti?:Alkuperäinen kirjoittaja niin mut:... mistä tietää et kuva on just sen ukon peniksestä?
Siis meinaatko että tää olikin mahdollisesti kuva naapurin Erkin tatista, ja vielä kera viestin että istu päälle koska huvittaa? Ja mahdolisesti ei ollut edes lähetetty viesti vaan saapunut...
Siihen täytyy todeta että kyseessä onkin sitten ihan erilainen ongelma parisuhteessa.