S
siis voi..!!
Vieras
Mun miestä ehkä tämä potuttaa enemmän kuin minua, ja mieheni siis siskonsa paremmin tuntee kuin minä, mutta kertokaas, onko teillä tuttavapiirissä samanlaista. Yleensä on puolin ja toisin ostettu toistemme lapsille lahjat, mutta aina yleensä niin kuten miehen sisko haluaa. Saattaa soittaa pari kuukautta ennen joulua, ja kertoa mitä hänne lapsilleen tulisi ostaa. Joskus pyynnöt ovat olleet törkeen hintaisiakin. Sitten kysyy mitä meidän lapset haluaa / tarttee, kuuntelee sen MUTTA sitten ehdottaa et on miettinyt tällaisen ja tällaisen ostamista. Yleensä se on jotain 5-10e paikkeilla. Hänen lapsilleen pitää siis olla paaaljon kalliimpaa. Nyt ehdotti, et ostaa meidän lapsille pehmeet paketit, ja hänen lapsistaan toiselle rahaa (summan saa ite päättää) ja toiselle joku lelu
Siis mitä?! mietin et ostetaan sellanen mahd. halpa 5e barbie, ja annetaan vaikka 5e toiselle rahaa. Ja tietty pydetään siis meid'än lapsille myös barbie ja joku muu lelu. Onks reilua, vai pitääks taas nöyrtyy?
Siis mitä?! mietin et ostetaan sellanen mahd. halpa 5e barbie, ja annetaan vaikka 5e toiselle rahaa. Ja tietty pydetään siis meid'än lapsille myös barbie ja joku muu lelu. Onks reilua, vai pitääks taas nöyrtyy?