Miehen tahto vs oma tahto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yhyy123
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo hei vaan. Kun näihin autoilujuttuihin lähdettiin ja miehet niissä on niin parhaita, nii kyllähän jokainen mies tietää, että jokainen täysi-ikäinen autossa istuja on ihan itse vastuussa niiden suojavarusteiden käyttämisestä. Ei sieltä enää äiti tule huutelemaan että tiedäthän mitä käy jos ei ole vyö kiinni.
Vaikka vaimohan kyllä sanoikin, eikä kulta halunnut pitää vyötä kiinni. Niin kyllä sillon mun käsityksen mukaan mies ihan itse on halunnut suojaamatonta seksiä ja kaikkea mitä siitä seuraa.

Ei mun mielestä ole kovin reilua enää jälkeen päin alkaa sanoo, ett enpäs haluakaan.

Juu-u, mutta yhtälailla se vaimo on vastuussa siitä oman turvavyön käytöstä!!!
Autovertailut sikseen mutta kyllä minua ihmetyttää nämä tyypit, joiden mielestä naisella ei ole mitään vastuuta! Tottakai on vastuu, jos harrastaa seksiä ilman ehkäisyä! Ei se mies sitä salassa tehnyt! Jos nainen on vetänyt päätelmän miehen lapsitoiveista sen perusteella, että mies ei käytä kortsua, niin se on älytöntä! Kyllä nämä asiat ovat sen verran isoja, että näistä tulee KESKUSTELLA kunnolla! Jos selvää vastausta ei tule, niin huolehtii ehkäisystä itse tai pitää housut jalassa, niin ei ole tuossa tilanteessa. Ja kun joku sanoi, että pitäisikö pitää housut jalassa ja antaa miehen mennä vieraisiin, niin kyllä! Jos tilanne oikeasti on se, että omaa miehen joka ei keskustelu tärkeistä asioista, ei huolehdi ehkäisystä ja menee vieraisiin, kun toinen siitä huolehtii, niin antaa mennä!!
Kannattaa siinä vaiheessa olla tyytyväinen että pääsi kyseisestä tyypistä eroon!!
Epäilen kyllä että kovin monta tällaista älykääpiö miestä ei tästä maasta löydy. Vaan kyllä se keskusteluyhteys ja ratkaisu löytyy, kun yhdessä mietitään ratkaisu ja siihen asti ne pöksyt pidetään jalassa, jos ei muuta keinoa ehkäisylle keksitä!!! Ilman ehkäisyä seksin harrastaminen on vastuutonta molemmilta osapuolilta ja molemmat ovat siihen tilanteeseen tietoisesti lähteneet, joten molemmilla on vastuu seurauksista!

[QUOTE="Ihan oikeesti";29742416]Näin just!

Vahinkoraskaudet on asia erikseen mutta jos nainen lähtee ihan tietoisesti sänkyyn ilman ehkäisyä niin turha siinä on enää uhriksi heittäytyä.[/QUOTE]

Mieshän tossa uhriksi heittäytyy ja ulisee, että hänet pakotetaan isäksi vaikka hän ei haluu-uu-uu. Hänhän vain halusi sekä syödä kakun että säästää sen, miten epäreilu elämä kun ei mennytkään kuten hän olisi halunnut.

• Tykkää
Reactions: Ciervo
Nämä on sitten kai niitä tiettyjä miehiä, joiden mielestä nainen on saattanut heidät satimeen ja pakottanut isäksi ja elatusvelvolliseksi.

Mitä tekisin. Sanoisin, että haista paska ukko. Ota tai jätä, äläkä anna oven lyödä persiille.