Miehen tulot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rahaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja kettu:
Mä luulin että kaikki on jo selvittäneet ainakin naapurin ja työkaverin liksan..hih
Joulun alla kannattaa ainakin selvittää kaikkien sukulaisten - anopin erityisesti - verotiedot. Vooi sittten lasten saamasta lahjasta päätellä, miten rakas se oma pusimussukka on suvulle.

:laugh: hei, tosi hyvä idea.....

Myös lapsettomien sukulaisten omaisuus kannattaa tsekata, kenen luona kannattaa kyläillä ahkerampaa ja kenelle riittää joulukortti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hän on johtavassa asemassa oleva insinööri ja ollut samassa yrityksessa monta vuotta. Palkka on oletettavasti 2000-3000e. Hän maksaa vuokraa 400e, vakuutusmaksut ja bensat. En ymmärrä miten ei muka ole varaa antaa ruokarahaa :/

jos säästää johonkin? onko asuntoja esim. vuokra-asuntoja joita ylläpitää, eläkesäästäjä (siihen voi mennä useampi satanen kuussa jos on myöhään aloittanut)?? voihan noita menoja olla vaikka mitä

Ei pitäisi olla mitään sellaista tai sitten hän on jättänyt kertomatta. Puhelinkin on työsuhdepuhelin ja kaikki laskut mitkä tulee, mä avaan.

Ei pitäisi olla mitään sellaista tai sitten hän on jättänyt kertomatta. Puhelinkin on työsuhdepuhelin ja kaikki laskut mitkä tulee, mä avaan.
No ehkä se sitten pelaa, ostaa kalliimpia vaatteita tai jotain.

Se on outoa, ettei osallistu jos sitä pyydät. Mut en mäkään tiedä tarkkaan mun miehen tuloja, enkä oikeestaan edes halua, ovat sen verran isot et alkaa itteensä nolottaa :ashamed: mut tiedän, et aina antaa rahaa, jos sitä tarvitsen.

Hän on johtavassa asemassa oleva insinööri ja ollut samassa yrityksessa monta vuotta. Palkka on oletettavasti 2000-3000e. Hän maksaa vuokraa 400e, vakuutusmaksut ja bensat. En ymmärrä miten ei muka ole varaa antaa ruokarahaa :/

jos säästää johonkin? onko asuntoja esim. vuokra-asuntoja joita ylläpitää, eläkesäästäjä (siihen voi mennä useampi satanen kuussa jos on myöhään aloittanut)?? voihan noita menoja olla vaikka mitä

katso tiliotteet jos kerta avaat kaikki kirjeet (mitä muuten en ymmärrä ollenkaan, mutta ei tarvitse)

Veilä tähän, tosin ei auta ap:tä nyt tässä tilanteessa, mutta kyllähän kun hynttyyt lyödään yhteen, pitää sopia myös siitä, kuka mitäkin maksaa. Tai miten maksut ylipäätään hoidetaan. Systerillä oli aikoinaan hyvä systeemi: oli omat tilit ja oli yhteinen tili. Kumpikin laittoi tuloistaan 2/3 yhteiselle tilille. Siitä maksettiin kaikki eläminen, asuminen ja muu yhteinen. Omilta tileitlä maksettiin omat huvitukset tai - jos halusi - voi tietysti säästääkin. Välillä systerin mies maksoi suuremman san perheen elatuksesta ja välillä systeri riippuen kummankin tulokehityksestä.

46411,80e oli tulot viimevuonna jos toi on totta!!!! Yli 3000e kuukaudessa tulee jos laskin oikein?!

taitaa sitten säästää aika paljon "pahan päivän varalle" muuten appiukko oli täsmälleen samanlainen eli antoi vaimon maksella suunnilleen kaikki 30v. "kun ei ollut rahaa" sitten tuli avioero ja sai viellä puolet omaisuudesta ja nyt elelee muuten oikein mukavasti yksin. :o :whistle: ja appiukko on johtavassa asemassa UPM:llä joten palkka ei ollut mikään ihan pieni. No, parin vuoden päästä jää eläkkeelle, joten eihän se ole tyhmä joka säästää, vaan se joka...

46411,80e oli tulot viimevuonna jos toi on totta!!!! Yli 3000e kuukaudessa tulee jos laskin oikein?!
Brutto. Eli ukkosi tienaa pikkasen vähemmän kuin minä. Hänellä siis menoja vain asumiseen 400 euroa kuussa? Paljonko ne vakuutukset ja bensat tekee? Sinäkö olet kotihoidontuestas maksanut sähköt, tv-luvat, puhelimet, mahdolliset lehtitilaukset, puhtauden, terveyden, ruuan jne?

Yhteistyössä