Miehen viesti mulle.. =/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nih:
Kukahan tämä harmaa ap mahtaakaan olla?
Lapsellisesti otti abortin esiin.
Toivon todella todella syvästi, ettei ap aborttiin päädy. :'(

jaahas. kyllä 3lasta on paljon vähemmän työtä kuin 4. Ja jos nyt jo ovat uupuneita.

Suomessa tehdään yli 10 tuhatta aborttia/ vuosi. Tilastollisesti aivan tolkuton määrä.

Alkuperäinen kirjoittaja nih:
Kukahan tämä harmaa ap mahtaakaan olla?
Lapsellisesti otti abortin esiin.
Toivon todella todella syvästi, ettei ap aborttiin päädy. :'(

Lapsellisesti...Joskus pakon edessä kun oma jaksaminen on vaaka laudalla kaikenlaiset ajatukset valtaa pään...

Lueppa kuulu koko ketju niin tiiä kuka ap on...

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Hänethän on jätetty jo ja Mieskin toivoo aborttia. Ei ole naisen vika jos mies "ei osaa lähteä".

Jättämisen luonteesta emme tiedä tarkempia faktoja. Voi olla niinkin, että keskustelu on muuttunut Isoksi Riidaksi, jolloin mies on tuumaannu että pidä-tunkkis ja kommentoinut aborttia vaikka tyyliin "tee niinkuin itse haluat" - jonka ap sitten kirjoitti toisin sanoin tänne palstalle.

Eikä ole tosiaan naisen "vika" jos mies ei osaa lähteä omaa aikaa viettämään, mutta kai sitä silti voi auttaa asiassa? Vai mitä mieltä itse olet?

Aina voidaan nähdä asia miten sattuu. Nyt kun ei nähdä videokuvaa tapahtuneista niin, jos nyt kuitenkin pidättäydyttäisiin siinä, että oletetaan, että ap kirjoittaa totuudenmukaisesti.

Toki miestä voi auttaa, mutta kyllä se silti lähtee itse miehestä. Jos sit mies kokee kaiken raskaaksi, koska ei olekaan lähtenyt mihinkään, niin ei sitä voi naisen päälle laittaa ettei tarpeeksi potkunut äijää muualle...ap:han on kuitenkin sitä jonkiverran potkinut.. Vai näinkö nykyajan miehet tosiaan ajattelee?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En usko että on suhdetta.. Se ei sinänsä ole edes mahdollista koska on 7 päivää viikossa töissä ja semosissa työpaikoissa missä ei ole naisia.. muun ajan kotona..

Miksi ap:n mies tekee töitä 7 päivää viikossa? Johan tuolla tahdilla saa burnoutin ja masentuu, kun ei saa koskaan levätä. Ei ihme, että mies suunnittelee perheensä jättämistä. Painaako iso asuntovelka? Jos asuntovelka painaa, niin vaihtakaa vuokralle tai pienempään, jotta mies pääsee vähemmällä.

jos ap on niin kova tuhlaan,shoppailee vaan jatkuvasti. tekee kalliita tilauksia ym..lapsiakin on niin monta että ja sitten jos on viä autot ja muut laskut päälle niin pakko kai miehen on sitte niska limassa painaa töitä....yksin? onko ap niin laiska ja saamaton ettei voi perheensä rahatilanteen eteen tehä mitään??!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seuraaja:
jos ap on niin kova tuhlaan,shoppailee vaan jatkuvasti. tekee kalliita tilauksia ym..lapsiakin on niin monta että ja sitten jos on viä autot ja muut laskut päälle niin pakko kai miehen on sitte niska limassa painaa töitä....yksin? onko ap niin laiska ja saamaton ettei voi perheensä rahatilanteen eteen tehä mitään??!!!!!!!!!!!!!!!!!

HAISTA VITTU!

Tuliko itsekseen pois, vai kaavittiinko?

Näitä joitain vastauksia lukiessani huomasin uuden muodon kiusata ja rangaista ahdistunutta isää. Mä luulin että niitä isejä kiusataan estämällä niitä tapaamasta lapsiaan, mutta joissakin perheissä ilmeisesti pidetään kiusana ja rangaistuksena sitä, että joutuu olemaan ja huolehtimaan omista lapsistaan. Tyyliin: Jos lähdet niin rangaistukseksi otat kyllä ainakin osan lapsista mukaan, kun minähän en niitä hoida jos et sinäkään. Eli vaikeissa tilanteissa tai eron sattuessa kumpikaan ei enää haluakkaan niitä lapsia. Käsittämätöntä. No ehkä en itse siksi voi ymmärtää tuollaista, kun en itse pidä lapsieni hoitoa minään rasitteena ja rangaistuksena. Toivoisin vain että jokaisella lapsella edes toinen vanhemmista haluaisi huolehtia ja olla lastensa kanssa myös silloin kun on kriisejä ja vaikeita aikoja.

Veljelläni oli pari kolme vuotta sitten (ennen kolmosen syntymää) vähän samankaltaisia ajatuksia. Tilitti niistä paljon, ja hoki että haluaisi niin paljon olla hetken vain yksin. Rauhassa. Oli ihan masentuneen oloinen, ja vaimokin puhui tästä kanssani.
Anna miehelle siihen aikaa; se helpottaa häntä. Jos omat voimasi riittävät, yritä olla hänen tukenaan ja rakastaa hänet yli tuosta kriisistä.
Olin aikoinani aika varma, että veljen liitto hajoaa. Niin kuin oli hänen vaimonsakin, mutta kas kummaa; vauvan synnyttyä hänen fiiliksensä paranivat ja ovat vaimonsa kanssa ihan onnellisia. Onneksi:) Eli kaikesta voi selvitä!!

mä lähetän miehelle tollaisia viestejä kuukauden välein, ku sen kanssa ei voi puhua. Viimeisimpään laitoin et jollei ala tähän suhteeseen panostaa ja antaa mulle jotain itsestään irti ja keksiä meidän suhteeseen vipinää (minä vain yritän keksiä jotain kivaa kahden kesken) niin mä lähden lasten kanssa.

Parempi yksin ku suhteessa, jossa ei ole mitään muuta ku 24/7 lasten holhoomista ja mies pyörii vielä passattavana konteissa

Alkuperäinen kirjoittaja hurjaa:
Näitä joitain vastauksia lukiessani huomasin uuden muodon kiusata ja rangaista ahdistunutta isää. Mä luulin että niitä isejä kiusataan estämällä niitä tapaamasta lapsiaan, mutta joissakin perheissä ilmeisesti pidetään kiusana ja rangaistuksena sitä, että joutuu olemaan ja huolehtimaan omista lapsistaan. Tyyliin: Jos lähdet niin rangaistukseksi otat kyllä ainakin osan lapsista mukaan, kun minähän en niitä hoida jos et sinäkään. Eli vaikeissa tilanteissa tai eron sattuessa kumpikaan ei enää haluakkaan niitä lapsia. Käsittämätöntä. No ehkä en itse siksi voi ymmärtää tuollaista, kun en itse pidä lapsieni hoitoa minään rasitteena ja rangaistuksena. Toivoisin vain että jokaisella lapsella edes toinen vanhemmista haluaisi huolehtia ja olla lastensa kanssa myös silloin kun on kriisejä ja vaikeita aikoja.

Mäkin luin mielenkiinnosta ketjun ja pohdin ihan samaa. Aika karua, että lapset ovat riitojen välikäsi. Miltäköhän se tuntuu lapsista, jos sattuvat kuulemaan, kun äiti ja isä tappelevat: "Lapset otat ainakin mukaas jos lähdet, minä en niitä hoida yksin!"... Jos vanhemmille ero tulee, niin siinä tilanteessa pitäisi juuri niiden yhdessä hankittujen lasten hyvinvointia ja tilannetta ajatella kaikkein eniten, eikä pitää lapsia minään aggressioiden purkaus kohteena....

En mä vaan vois kuvitellakaan, et jos eroisin, ANTAISIN rakkaat lapseni miehelle tosta vaan. Sen sijaan, vaikka eron sattuessa inhoisin miestäni kuinka syvästi tahansa, en voisi lapsiltani riistää heille rakasta isäänsä kieltämällä tapaamiset ym...

Yhteistyössä