miehen viihteellä käyminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja janina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä menee kausittain. Joskus käy usein viikonloppuisin ja joskus ei. Nyt on se kausi menossa kun ei käy.

Meillä ei ole miehen ulkona käyminen ollut rahakysymys. Jos se viimeisiä rahoja käyttelisi kapakkareissuihin, niin voisi tulla sanomista :whistle:

yleensä käy joka vloppu, tarvittaessa harvemmin. Tykkää rentoutua työviikon jälkeen, ja jokaisella on oma tapansa rentoutua. Ei oo mua haitannu. Mun mielestä toista ei pidä rajottaa pelkän eriävän mielipiteen takia, mutta kun teillä on myös tuo raha-asia tuossa niin sillon ukkos pitäis juoda harvemmin. Tollaset vapaa-ajan jutut, turhakkeet, ei saa viedä leipää pöydästä! Ja naurettavaa lainata isiltä rahaa ryyppäämiseen!

Mun mies ei oo käynyt yhtään kertaa yksinään sen jälkeen kun tavattiin. Päästäisin kyllä, mutta ei halua käydä. Joskus tosi harvoin käydään yhdessä, ja mä käyn silloin tällöin, mutta yleensä otetaan kalsarikännejä ihan vaan kotona, joko keskenään tai kavereiden kanssa, kun lapset on jossain muualla.

Tosi harvoin.
Sattumalta tänään on vanhan kaverinsa kanssa olusilla =) Edelisen keran oli uutenavuonna ja kotia sillon tuli jo puolenyön tietämissä. Ja sitä ennen tais olla viime kesänä ellen ihan väärin muista.

Toooooosi harvoin käy, tai käydään edes yhdessä. No just nyt on kaverinsa polttareissa, ja mä meen vuorostani sit huomenna. Vanhaksi ollaan tultu kun ei kumpikaan enää viihdytä baareissa ;)

Harvakseltaan käy, mut useemmin kun minä, ehkä 5-6 krt/vuosi ja joskus käydään yhdessä, jos lapselle saadaan kotiin hoitaja.
AP, ei kannata verrata muihin...ootte vielä kovin nuoria ja miehelläsi on sellanen vaihe, että haluaa tuon verta mennä. Jos on muuten hyvä kumppani ja iskä niin koita saada sellanen keskusteluyhteys, että teillä molemmilla ois hyvä olla. Ehkä kaipaat itse jotain enempi niiltä viikonlopuilta kun olette perheenä yhdessä....? Jutelkaa.

no nyt on tänään menossa. viimeksi on ollu baarissa. marraskuussa tai joulukuussa. maistuis varmaan enempikin mutta on mielestäni tän kolmosen odotusaikana ollut eniten juomatta. siis saattaa pe ilallalla ottaa itekseen tuossa 3-4 kaljaa mutta ei lähe mihinkään.

minä olen sitten kuulani kanssa juossut senkin edestä liesussa.

Yhteistyössä