Miehen vuokraus maksusta toisille naisille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miehen Työ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miehen Työ

Vieras
Eli olemme puolileikillään puhuneet siitä, että vaimo olisi valmis vuokraamaan minua muille naisille rahallista korvausta vastaan seksuaalisten tarpeiden tyydyttäjäksi(Vähän niin kuin elokuvassa miehen työ)!

Itse olen sitä mieltä, että vaikka nyt sanoo että on hyvin avoin siihen, koska saadaan siitä rahaa, mutta ekan kerran jälkeen voisi olla toinen ääni kellossa.

En ole varma kuitenkaan, että kummalle asia oli henkisesti vaikeampi. Tuntuu, että se voisi olla minullekkin hyvin rasittavaa henkisesti. Vaikka miehelle seksi ja rakkaus ovat eri paikoissa aivoa.

Mitä olette mieltä? Olisitteko valmis vuokraamaan miestänne rahallista korvausta vastaan?

Kyseessä olisi vaan seksiä ja tehtäisiin ainoastaan rahan tarpeesta. Vaimoni etsi naiset, jotka haluaisi minulta palveluksia.

Olen suht hyvännäköinen alle 30-vuotias mies. Osaan ottaa naisen. Joten sekin puoli olisi kunnossa.

En nyt kirjoita enempää vaan vastaan sitten kysymyksiin, jos tulee jotain. Tai vastaan teidän kommentteihin.

Vaikka voi vaikuttaa siltä, niin EI ole PROVO! Vaan ihan kyselen teidän mielipidettä, koska olemme asiasta jutelleet.

Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
eikö kunnon oikee työ kelpaa?? :D
Mutta jospa mies ajatteleekin, että nyt on löytänyt unelmiensa työn, joka tuo hänelle mielihyvää ja tyydytystä ;)
Voisin vuokrata itseäni. Tosin kyseessä olisi lähinnä jonkinmoinen Deuce Bigalow- muunnelma.

Mua harmittais, jos mies ei viittis mennä töihin ja mun pitäs sen takia jakaa hänet. Sais häippästä sitten. :| En aio jakaa häntä mistään rahasta.

Kyllä minä olen ihan oikeassa työsuhteessa. Olen vaan tällä hetkellä hoitovapaalla ja ajatus asiaan ei ole lähtenyt minulta. Tässä ei ole nyt kyse siitä, että ei viitsi olla "oikeassa"työssä vaan siitä, että saisi loppupeleissä "helppoaraha" nopeasti. Joten ei kannata minua ja minun seksuaalisia haluja syyllistään.
Ja totta kai minua mietityttää se, että en pystyisi suoriutumaan. Nainen saisi rahansa takaisin. Mutta, kun olen vielä sen verran nuori, niin oletan pystyväni. Mutta totta kai varmasi kysein työ veisi veronsa, ainakin henkisellä puolella. Ja luulen, että en sitä jaksaisi kauaa henkisen taakan takia.

Edelleen: Minä en ole mitenkään koskaan väittänyt, että on mitenkään järkevä juttu. Minäkin epäilen paljon, että vaimoni tulisi toisiin aatoksiin, mutta kovasti väittää, että kun se on vaan "työtä", niin on hänelle ok. Itse en siihen usko.

Tauteihin on kondoomi.

Mikä sitä Martti-Matoa riivaa? Jos sulla on tarve syyllistää minua asiasta ja aihe ei tuntuu sinusta moraalittomalta, niin ei tarvitse lukea. Tai jos on tarve yrittää olla naisille täällä mieliksi, niin: Tee se jossain muualla!

Vaimoni piti aloittaa tämä ketju, mutta oli niin kiireinen, että ei kerennyt. Joten aloitin. Epäiltiin, että palaute voi olla täysin erinlaista, kun minä aloitan tämän eikä hän. Nyt kaikki pystyy syyttämään minua, seksihullua sikaa, joka vaan haluaa päästä upottaan itseää vieraaseen pimppiin. Asia ei ole kuitenkaan niin!

Alkuperäinen kirjoittaja Miehen Työ!:
Mikä sitä Martti-Matoa riivaa? Jos sulla on tarve syyllistää minua asiasta ja aihe ei tuntuu sinusta moraalittomalta, niin ei tarvitse lukea. Tai jos on tarve yrittää olla naisille täällä mieliksi, niin: Tee se jossain muualla!
No on se. Heti, kun yritetään kehua ja kannustaa, niin tulee tämmöistä tekstiä!
Nyt kaikki pystyy syyttämään minua, seksihullua sikaa, joka vaan haluaa päästä upottaan itseää vieraaseen pimppiin. Asia ei ole kuitenkaan niin!
Kuinkas moni sinua on seksihulluksi haukkunut?

Tauteihin on kondomi.

Mikä sitä Martti-Matoa riivaa? Jos sulla on tarve syyllistää minua asiasta ja aihe tuntuu sinusta moraalittomalta, niin ei tarvitse lukea. Tai jos on tarve yrittää olla naisille täällä mieliksi, niin: Tee se jossain muualla!

Vielä, kun osaisi kirjoittaa näin myöhään yöstä :)

Odota vaan kun ihmiset tämä lukevat aamulla!
Se oli vaan semmoinen karkea yleiskuva mikä tulee näkymään viesteissä. Jos olisi vaimoni aloittanut ketjun, niin olisi tullut täysin erinlaisia vastauksia ja kyselyitä.

Odota vaan kun ihmiset tämä lukevat aamulla!
Kyllä, tunnen jo nyt mahdotonta empatiaa, miten sinä, syytön mieseliö tässä kylmässä maailmassa tulet saamaan seksihullun maineen. Voin kuvitella, miten naapurit kadulla kävellessä vaihtavat puolta sinut nähdessään ja levittelevät lentolehtisiä, missä on sinun kuva ja punaisella "Seksipeto".

Jos olisi vaimoni aloittanut ketjun, niin olisi tullut täysin erinlaisia vastauksia ja kyselyitä.
Jos tämän topikin olisi aloittanut vaikka Neitsyt Maria, niin vastaukset olisi taatusti olleet samanlaisia. Vai luuletko, että naiset kokevat jotain näkymätöntä yhteenkuuluvuuden tunnetta ja kaikki olisikin olleet innoissaan koko ideasta ja sinusta olisi tullut huippurattopoika?

Joko hinnasto on suunniteltu valmiiksi? Onko mitään bonuskorttia, että vaikka joka kymmenes varvi on ilmainen? Saako paljousalennuksia, jos vaikka 5 henkinen naisporukka kutsuu sinut kylään?

jos nainen myy pildee niin se huoraamista, mutta jos mies myy munaa niin se on vuokraamista?

Ei, ei, kyllä sä olisit kuitenki ihan vaan huora. Ja vaimosi parittaja ja mun ymmärtääkseni rikollinen. Omasta moraalista sitten kiinni miltä nuo sanat kuulostaa.

Ei herran jumala...kuules mies...jos et vieraaseen pimppiin koskis, ja rakastat vaimoas,,,sanoisit sen ehdotuksille samantien et luuletko et haluan koskea yhteenkään toiseen naiseen..eikä tarvis täälä edes kysellä tollasiin mieli piteitä.
etsi elämäs rakkaus ni ei tarvi täälä tällasia typeryyksiä miettiä.jos voit toisiin naisiin koskea..et oo sitä löytäny.

Oletko ajatellut ihan koomikon uraa, kun olet niin perkeleen hauska! NOT!

Kun ihminen ei tajua, niin turha yrittää selittää. Ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu.

Jos jollain on jotain järkevää kysyttää, niin on tervetullut. Tai jotain järkeviä kommentteja.

Ihan vaan vielä vastaukseksi, niin en oleta olevani mikään seksikone joka suoriutuu kuinka monesta vaan. Olen ihan normaali tyyppi. Kyllä mulle kuule riittäisi ihan vaikka yksi kuukaudessa tahti! En ole tolla kadunkulmauksessa aina yhden lähdettyä uutta oottamassa.

Se on ihme, kun täällä missään ei voo puhua järkevästi ja sivistyneesti asioista! Aina pitää tulla tuommoisten ihme säätäjiä. Mutta edellin kansan viisaus pätee edelleen.

Ja en kaipaa sääliäsi. Elämä on liian lyhyt siihen. Edelleen, jos tuntuu siltä, että aihe ei sovi omaan maailman katsomukseen, niin täällä on paljon hyviä muitakin ketjuja.

Oletko ajatellut ihan koomikon uraa, kun olet niin perkeleen hauska! NOT!

Kun ihminen ei tajua, niin turha yrittää selittää. Ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu.

Jos jollain on jotain järkevää kysyttää, niin on tervetullut. Tai jotain järkeviä kommentteja.

Ihan vaan vielä vastaukseksi, niin en oleta olevani mikään seksikone joka suoriutuu kuinka monesta vaan. Olen ihan normaali tyyppi. Kyllä mulle kuule riittäisi ihan vaikka yksi kuukaudessa tahti! En ole tolla kadunkulmauksessa aina yhden lähdettyä uutta oottamassa.

Se on ihme, kun täällä missään ei voo puhua järkevästi ja sivistyneesti asioista! Aina pitää tulla tuommoisten ihme säätäjiä. Mutta edellin kansan viisaus pätee edelleen.

Ja en kaipaa sääliäsi. Elämä on liian lyhyt siihen. Edelleen, jos tuntuu siltä, että aihe ei sovi omaan maailman katsomukseen, niin täällä on paljon hyviä muitakin ketjuja.

sanoit että helppoa rahaa nopeasti. Yksi kuukaudessa riittää siihen vai?

Jännä, miten elokuvat saa monet asiat näyttämään hyvältä. Ite oon alkanu polttaa aikoinaan leffojen vaikutuksesta. Mutta huoraksi en sentään ryhtyis vaikka ois millanen leffa :D