Miehen vuokraus maksusta toisille naisille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miehen Työ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Miehen Työ!:
Oletko ajatellut ihan koomikon uraa, kun olet niin perkeleen hauska! NOT!
Uran vaihto taitaa olla jo hiukan liian myöhäistä.

Kun ihminen ei tajua, niin turha yrittää selittää. Ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu.
Viittaatko tällä nyt itseesi, kun katselee noita muita vastauksia, mitä on muilta tullut ;)

Ihan vaan vielä vastaukseksi, niin en oleta olevani mikään seksikone joka suoriutuu kuinka monesta vaan. Olen ihan normaali tyyppi. Kyllä mulle kuule riittäisi ihan vaikka yksi kuukaudessa tahti!
Jostain kumman syystä tämä kappale räjäytti pankin :laugh: Toivottavasti kukaan ei herännyt :laugh:

NAISET HEEEI!!! suostuisitteko te vuokraan teidän miestänne muille??? :O eli ton äijän nainenkaan ei täysillä kule. minä en miestäni ainakaan antais kellekkään mistään hinnasta.

Jos kortsu estäis oikeesti aina tauteja, niin kyllä se silloin estäisi myös niitä raskautumisia. Valitettavasti kortsu ei ole mikään 100% varma ehkäisyväline. En pistäis sen varaan ainakaan itte, että saanko mahdollisesti jonkun taudin vai en.

Jos kortsu estäis oikeesti aina tauteja, niin kyllä se silloin estäisi myös niitä raskautumisia. Valitettavasti kortsu ei ole mikään 100% varma ehkäisyväline. En pistäis sen varaan ainakaan itte, että saanko mahdollisesti jonkun taudin vai en.