Mieheni ei minua petä, ei ole pettänyt, eikä tule pettämään! (vai olisko ehkä sittenkin...?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olenko vainoharhainen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olenko vainoharhainen?

Vieras
Olin tuossa pari kesää sitten 6 viikkoa mielisairaalassa. Sillä aikaa mieheni vietti varsin riehakasta elämää ystäviensä kanssa. Kaljaa ei kuulemma "koskaan juotu liikaa, ainoastaan siihen saakka kun sammuttii". Jee tuntu tollanen huumori tosi hyvältä.

Mieheni ei kuulemma suhteemme aikana ole kertaakaan käynyt ilman minua stripparibaarissa (olemme asuneet saman katon alla n 4 vuotta) suudellut, saatika mennyt sänkyyn vieraan kanssa. Minua siis ei kuulemma ole petetty.

Tuttavapiiriimme kuuluu eräs likka, jolle mikään ei riitä. Sekään ei estä, että jätkä olis varattu, mitäs väliä sillä sille likalle on. Sillä likalla on jätkäkaverinsa kanssa ns. avoin suhde. Tyttö panee melkein mitä vain liikkuvaa. Sänkykumppaneita on enemmän ja vähemmän ollut! No se on sen asia. (tämä likka on aikoinaan seurustellut vähän aikaa mun miehen kanssa) Sillä nuorella naisella on muutenkin vakavia mielenterveys- ja päihdeongelmia.

Tämä tyttö ilmoitti että voisimme kaikki olla ystäviä. Menimme sille sitten kerran ryyppäämään. Yks kaks mun mies ja se tyttö pussaavat mun silmien edessä! Joo siinä ne imivät toisiaan. Tai siis se pussas mun miestä. Sitte se tokas vaan "Älä tästä välitä, me ollaa ****** kanssa oltu aina tämmösiä!" Olin aika järkyttynyt ja kännissä. Suostuin siinä sitten kimppaankin. Tai no eihän me muuta kuin pussattu.

Myöhemmin sain eräältä ihmiseltä kuulla että mun mies ja tämä nuori nainen olivat olleet sängyssä sillä aikaa, kun olin ollut mielisairaalassa.

Mieheni laittoi välit poikki sen tytön kanssa, kun kerran niille tuli puhelimessa tappelu. Kuulin kaiken, olin vieressä. Tyttö rähjäsi puhelimeen "Sä olet katkera, kun et minua koskaan saanut..."

Mieheni kertoi myöhemmin, että kun he olivat olleet siellä tytön luona ryyppäämässä, niin se likka oli ollut kiskomassa housuja alas. (sellainen on sen likan tyyli, sille kelpaa kuka vain, vaikka aivan räkäkännissä oleva, kunhan heppi seisoo. Usein se juottaa tai antaa huumeitakin jos tämä seksikumppani haluaa) Silloin mieheni oli kuulemma lähtenyt sieltä.

Mieleen juolahti, että ettei vain olis sattunut kännipäissä vahinko. Tuli mieleen, että mieheni oli ollut todella kännissä ja ne oli sen tytön kanssa tehneet temput, eikä mieheni vain uskalla kertoa.Ymmärtäsin kyllä, enkä mitään showta järjestäis. Olihan se aika outo tilanne: mä lataamossa, eikä mitään tietoa siitä koska pääsen pois lopullisesti. Viikonloppulomathan menivät aika nopeasti.

Pystyisin mä sen antamaan anteeksi. Haluaisin vain tietää. Olenko mä ihan sairaaloisen mustasukkanen ja vainoharhanen??

Se, että olen/olin mielisairas ei tarkoita välttämättä sitä, että minun pitäisi välttämättä olla sairaaloisen mustasukkainen tai vainoharhainen. Ei olis pitäny omasta taustasta kertoa yhtään mitään.

Minulla ei ole päihdeongelmaa. Se, että sillä toisella naisella on omia ongelmia, ei taas liity minuun mitenkään. Juu, me ollaa oltu samassa rakennuksessa hoidossa, mutta eri aikaa.

Leikitään nyt sitten, etten olisi ollut mielisairaalassa vaan...öö...ööö.. matkoilla jossain ihanassa lämpösessä maassa. Kaikki muu menisi kirjoitukseni mukaan.

Onkohan pelkoni ja ajatukseni turhaa?

Alkuperäinen kirjoittaja olenko vainoharhainen:
Leikitään nyt sitten, etten olisi ollut mielisairaalassa vaan...öö...ööö.. matkoilla jossain ihanassa lämpösessä maassa. Kaikki muu menisi kirjoitukseni mukaan.

Leikitään samantien sellaista leikkiä, että kaikki kirjoittamasi on vain puppua ja olet edelleen siellä pehmeässä kopissa, öö.. etelässä.

Sinuna ottaisin eron siitä miehestä. aika keplottelijalta kuulostaa.oikeastaan hankkiutuisin eroon heistä molemmista- mahdollisimman pian. Tuollainen ikävä seurue ei tee hyvää sinulle. Jätä siis ryyppääminen, ja kaikenlainen pa..kan tekeminen, ja ota kunnon remontti elämääsi.sairaat ihmiset( jotka aina ryypiskelevät , vetävät huumeita- eivät ymmärrä oikeiden ihmisten tunteita)Get a good life !!!!!!!!!

Violan kanssa samoilla jäljillä.

Seura tekee kaltaisekseen. Sitäkö sinä haluat?
Miehesi "seurustelee" ihmisen kanssa joka on hänenkaltaisensa ja sinä menet mukana halusit tai et, jollet lähde ja äkkiä. Vaihda seuraa ihan kokonaan.

Eikös ole niin, että ystävänsä saa valita? Ei ole pakko pitää yhteyttä, vaan voi katkaista kaveruuden vaikkapa sanomalla, että en halua pitää yhteyttä sellaiseen, joka vokottelee omaa miestäni.

Erilaisia ihmiskohtaloita nähneenä lähes aina jatkuva miehen metsästäminen kertoo jonkinlaisista psyykkisistä ongelmista (huono isäsuhde, jompi kumpi vanhemmista pettänyt, huono itsetunto, haluaa kehuja ulkonäöstään koska ei osaa vaatia muuta kehua mieheltä) ja vain harvoin se tarkoittaa sitä, että tosiaankin on niin nymfomaani, että haluaa miehestä vain ja ainoastaan seksiä.

Mitäpä jos miettisit, että haluatko antaa miehellesi anteeksi ja jatkaa yhteiselämää? Jos haluat antaa anteeksi, niin anna tietoisesti anteeksi. Sinun ei tarvitse unohtaa tapahtunutta. Jos luottamus mieheen on mennyt, niin anna ajan kulua ja odota, että mies käyttäytyy siten, että hän rakentaa luottamusta käytöksellään. Luottamus ei tarkoita sitä, että toinen käskee luottamaan itseensä, vaan se pitää ansaita tekojen kautta.

Jos et kykene antamaan anteeksi etkä halua antaa anteeksi, niin sitten on parempi erota ja aloittaa ihan alusta jonkun toisen ihmisen kanssa.

Jos päätät olla miehesi kanssa, niin kannattaa puhua avoimesti hänen kanssaan siitä, että luottamus on osittain mennyt häneen. Pyydän hänen näkemyksensä asiasta. Voit sanoa, että sinun on vaikea antaa anteeksi, mutta yrität kovasti ja toivot, että ajan kanssa pääset asiasta yli, koska välität ja rakastat yhä. Tämä kokemus on selvästi ollut teille iso kriisi, joten niistä pääsee kyllä yli, kun tahtoa vain löytyy. Tärkeää on kumminkin se, että pystytte keskustelemaan asioista avoimesti.

Sinuna vaihtaisin piirejä kokonaan. Viinan ja huumeiden kanssa läträäjät vetävät sinutkin pohjalle. Mielenterveytesi takia ajattele itseäsi. Tiedän mistä puhun. Jos miehesi on pettänyt sinua niin ei hän varmaan sitä sinulle kertoisi. Petti tai ei niin älä sinä sorru juopottelemaan ja pilaa elämääsi väärässä seurassa. Itselläni oli vähän samankaltainen tilanne aikoinaan ja henkeni meinasin menettää. Jätin miehen ja silloset kaverit. Muutin pois ja aloitin alusta. Nyt ihana mies ja aivan toisenlainen elämä. Älä heitä elämääsi hukkaan. Valitettavasti meillä ei ole kuin yksi elämä.

Olen todella pahoillani, että epäilin miestäni. Haluan pyytää häneltä anteeksi. Voi luoja. On se tilanne ollut hänellekin nöyryyttävä ja hämmentävä... ja mä epäilin häntä... jestas.

Sain mieheltäni vastauksen kysymykseeni. Hän oli käynyt lukemassa tämän palstan ja tuli keskustelemaan asiasta kanssani. Hän ei ole minua pettänyt. Kertoi kyllä tuosta "parin vuoden takaisesta tapahtumasta" enemmän kuin ennen tiesin. Tiesin kyllä, että asiaan liityy jotain mitä en tiedä... en vain todellakaan tiennyt mitä se oli... No, tämä (todellakin nymfomaani) tyttö oli vetänyt housut alas ja oli alkanut vetää poskeen, kun mieheni havahtui tilanteeseen ja lähti pois sen tytön luota... Voi luoja.

Mitä ilmeisimmin se tyttö on nyt muuttanut kauas täältä ja sillä on edelleen ns. vapaa suhde. Se on löytänyt uuden poikaystävän joka hyväksyy hänet sellaisenaan kuin hän on. Hän saa harrastaa seksiä niin paljon kuin hän haluaa/ hän tarvitsee ja kenenkä kanssa vain haluaa. No se on hyvä... kai...

Toivon, että teillä olisi parisuhde, jossa luottamus on kaiken kivimuuri... sen päälle on helppo rakentaa toimiva ja kestävä parisuhde. Meillä kaikki ongelmat pohjautuvat tuon luottamuksen puuttumiseen.

...sanosin, että ja paskat! Luottamus on ja pysyy, jos sitä on, sitä ei hankita eikä ansaita! Anteeksi vaan, mutta minä en uskoisi, jos minun mieheni sanoisi lähteneensä pois, jos joku nainen lutkuttaisi m-aa...kyllä hän nauttisi loppuun asti...saattaisi santsatakkin...;-))

En minäkään uskoisi kenestäkään miehestä, että nainen alkaa ottamaan suihin ja mies havahtuu ja lähtee pois. Hyvin, hyvin harvinaista sellainen:/

Asia on mennyt luultavasti siten, että nainen on ottanut mieheltäsi suihin, miehesi on lauennut ja tällätavalla. Olen pahoillani, mutta näin se mitä varmemmin on mennyt...

Sitä saa mihin uskoo. Tiedän monen monta miestä, jotka todellakin olisivat poistuneet paikalta tuota pikaa, saaden traumoja moisesta kimppuun käymisestä. Ei kaikki ole samasta muotista. Ehei ei.. Kaikille ei seksi ole niin vaan yksinkertasta. Joillekin seksi on niiiin intiimiä hommaa, ettei voi kuvitellakaan tuntemattoman kanssa. Mieluiten vaan sen yhen ainokaisen kanssa, koko elämä jos vaan sallimus antaa..

Yhteistyössä