T
TODELLA harmaa
Vieras
Tiesin kyllä, että hän on hieman yksinkertainen mutta miten melkein 30-vuotias mies ei ole KOSKAAN kuullutkaan, että raskaaksi voi tulla vaikkei mies laukeaisikaan sisälle? Voi elämä......
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Joillekin naisillekin se on ihan uutta tietoa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:Miten sitten voi tulla Eikö siihen tarvita siittiöitä että tulee raskaaksi ?
Alkuperäinen kirjoittaja varmaa tietoa:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:Miten sitten voi tulla Eikö siihen tarvita siittiöitä että tulee raskaaksi ?
ei
Alkuperäinen kirjoittaja dorka varmaan:ömh.. eikö siinä kuitenkin ole aika pieni mahdollisuus. Näin mä olen ihan todella aina luullut
Alkuperäinen kirjoittaja dorka varmaan:ömh.. eikö siinä kuitenkin ole aika pieni mahdollisuus. Näin mä olen ihan todella aina luullut
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:Alkuperäinen kirjoittaja varmaa tietoa:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:Miten sitten voi tulla Eikö siihen tarvita siittiöitä että tulee raskaaksi ?
ei
joo just....ei nyt ihan mene läpi
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja dorka varmaan:ömh.. eikö siinä kuitenkin ole aika pieni mahdollisuus. Näin mä olen ihan todella aina luullut
kröhm.. kaksi kertaa kokeiltu ja molemmilla kerroilla raskautuminen jotta en suosittele jos ei vauva ole tervetullut.