Mieheni ei tiennyt, että keskeytetystä yhdynnästä voi tulla raskaaksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TODELLA harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TODELLA harmaa

Vieras
Tiesin kyllä, että hän on hieman yksinkertainen mutta miten melkein 30-vuotias mies ei ole KOSKAAN kuullutkaan, että raskaaksi voi tulla vaikkei mies laukeaisikaan sisälle? Voi elämä......

Alkuperäinen kirjoittaja dorka varmaan:
ömh.. eikö siinä kuitenkin ole aika pieni mahdollisuus. Näin mä olen ihan todella aina luullut

kröhm.. kaksi kertaa kokeiltu ja molemmilla kerroilla raskautuminen jotta en suosittele jos ei vauva ole tervetullut.

ömh.. eikö siinä kuitenkin ole aika pieni mahdollisuus. Näin mä olen ihan todella aina luullut

kröhm.. kaksi kertaa kokeiltu ja molemmilla kerroilla raskautuminen jotta en suosittele jos ei vauva ole tervetullut.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
Alkuperäinen kirjoittaja varmaa tietoa:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
Miten sitten voi tulla Eikö siihen tarvita siittiöitä että tulee raskaaksi ?

ei

joo just....ei nyt ihan mene läpi

Siis.. siittiöitähän tietenkin tarvitaan, mutta kun niitä miehellä tulee usein muulloinkin kuin siemensyöksyssä. Koko yhdynnän ajan voi tihkua pieniä määriä spermaa.

Alkuperäinen kirjoittaja :):

me ei muuta olla käytetty vuosiin eikä lapsia ole näkynyt.

Mun nykyinen mies käytti keskeytettyä yhdyntää exänsä kanssa noin viiden vuoden ajan ainoana ehkäisykeinona ja emäntä ei tiinehtynyt =)

Me ollaan käytetty isännän kans keskeytettyä yhdyntää 1,5 vuotta ehkäisykeinona ja tuloksena 2 raskautta.

Eli se että ei tule raskaaksi voi hyvinkin johtua siitä, että toisten kanssa vaan ei natsaa...

Yhteistyössä