S
"surullinen"
Vieras
Minut "saatanan nartisti, haista pitkä paska!" Kun puhuin hänele miten tyly on meidän esikoiselle ja paapoo pienempää. Olen raskaana ja mies ei välitä/arvosta minua vähääkään. En tiedä mitä tehdä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuskinpa se sua aiheetta haukku :attn:
Naisen pahin ongelma on kyvyttömyys nähdä ikinä vikaa tai syytä miehen käytökseen OMASSA ITSESSÄ.
Ei nimittely ja haukkuminen mitään aikuismaista ja hienoa käytöstä ole, mutta aivan takuuvarmasti useimmissa tapauksissa naisen oma käytös on saanut aikaan miehessä turhautumista ja jatkuvaa pahaa oloa joka purkautuu alkukantaisen hölmöllö tavalla ulos. Valitettavan usein se on haukkumista, joskus jopa väkivaltaa. Koska keskivertomies ei välttämättä osaa ratkaista asiaa puhumalla ja keskustelemalla ja usein nainen ei edes kykene tai halua lähteä sellaiseen kannustamaan tai vastaanottamaan sanomaa.
Mitäpä moderni keskivertonainen sitten tekee tuossa tilanteessa? Tulee tietysti värittelemään tarinan kaksplussalle jossa muut yhtä hölmöt naiset kannustavat eroamaan siitä siasta. Koska sehän vaikuttaa olevan pelkkä paska. Koska ei tarinassa kerrottu mitään muuta.
Jos joku on näissä tarinoissa hölmöläinen ja konna, niin se on useimmiten nainen itse joka ei peiliin osaa tai uskalla katsoa.