Mieheni kysyy kaveriani??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miehet ne aina!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miehet ne aina!

Vieras
Ihmettelen suuresti..
Mieheni luultavasti on kaverini perään, sillä ei saa silmiään ollenkaan irti hänestä kun tapaamme jossain porukalla tms. Todellakin häiritsee minua.
Puolisko kysyy välillä onko kaverini puhunut mitään hänestä tai kysellyt mitään hänestä. En käsitä miksi olisi pitänyt? Mitä tuo reaktio tarkoittaa? Miksi näin?
Mieheni ei tunne kaveriani paremmin eikä heillä ole mitään ollut selkäni takana, mutta selvästikin kovaa flirttiä silmienikin edessä. Mitä te naiset tekisitte sijassani? Ei tunnu minun arvoiselta mieheltä.
Olen asiasta sanonut kerran. Mieheni kertoo vain että olen mustasukkainen ja vähättelee.

mielestäni kiinnostukselta vaikuttaa. Tosin kiinnostuksen tasokin voi olla ihan mitä vaan. Eli on olemassa tietysti mahdollisuus, että tulkitsee asiaa väärin, johtuen omista kokemuksistasi. Saan tunnelman, ettette olisi olleet kovin kauan yhdessä? Silloin on vielä aika epävarma toisesta, eikä tunne toisen ihmisen luonnetta. Vasta pitkällä aikavälillä oppii tunnistamaan toisen tarkoitusperät ilmaista tai jättää ilmaisematta. Mustasukkaisuudelta tuo minustakin tuntuu, jos hän on vilpiton. Jos ei ole niin sekin on aika tavallista, että toista vähätellään ja käännetään se epäilevän omaksi ongelmaksi.

Onko yhteiselonne onnellista noin muutoin ja oletteko olleet yhdessä pitkään, vaikuttaa paljon siihen lopputulokseen, mitä miehesi miettii.

Suhde on tuore vielä. Joten toki on mahdollista että tulkitsen asiaa väärin. Mutta toisaalta katse kertoi enemmän kuin tuhat sanaa. Se kertoo kyllä. Luotan toisaalta naisen vaistooni. Uskoisin että kiinnostus on pitkälti seksuaalista. Ei se muuta voi olla, sillä he eivät tunne kaverini kanssa vielä juurikaan. kaverini on kaunis ja hyvin seksikäs joten en ihmettele. Miehet ovat aina miehiä kuitenkin. Vaikka voissa paistaisi sanotaan.
Noh maailmani ei ole kaatumassa. Mutta koska mies on uusi minulle kuin minäkin hänelle olisin vonut kuvitella että minä vielä kiinnostan kuitenkin ihmisen sen verran ettei muita mieleen ja haluihin vielä mahtuisi. Toisin kuitenkin on. Olenko sitten vaan naiivi kenties. Mutta en tiedä, haluan myös että minua arvostetaan. Jos mies ei arvosta, tiedossa ei ole hyvää.Tällaisia ajatuksia.

Joopa. Luota omaanvaistoon, koska minusta ainakin lukemani perusteella tuntuu siltä, että miehesi on kiinnostunut kaveristasi. Olisiko vaikea erota, onko paljon yhteistä taivalta takana? Jos mahdollista eroa. Niin kylmältä kuin se tuntuukin, lähde pois.

Sinulla on hienoja ajatuksia ja on tervettä suhteen alkuvaiheessa ja myohemminkin miettiä.
Minä luotan naisen vaistoon, mutta kuten kerrot yleensä kaikki ovat kiinnostuneita kaveristasi. Voin kyllä sanoa, että toki katseita riittää, kun kaunis ihminen on, mutta, ei kaikkia miehiä sillä viedä, suhteessa on niin paljon muutakin.

Olet ihan oikeassa siinä, että rakastunut ihminen sulkee ulkopuoliset pois. Rakastuneena toki ihminen näkee kauneuden, muttei siitä halua mitään.

Arvostus on juuri sitä, että antaa myos toisen tuntea sen. Ihan kaikella tavalla.

Koeta jutella vielä poikakaverisi kanssa asiasta oikein nimikkein ja kysy mikä ihmisessä kiinnostaa? Avoimuutta on oikeus pyytää ja loppupeleissä se onkin ainut asia, mikä todella määrittelee suhteen tason ja sen kannattaako sitä jatkaa. Onko siinä hyvä olla.
Voisiko olla, että olet myos tottunut siihen, että suurin osa miehistä kiinnostuu hänestä ja olet tuntenut jääväsi jotenkin hänen varjooonsa? Silloin kaikki ja aina näyttäisikin siltä, mitä kirjoitit? Alussa jo sanoin, että kiinnostuksen tasoon on eri asia. Toiset ovat kiinostuneita olemaan kavereita kauniiden kanssa, mutta siihen se jää. On eri asia olla yhdessä ja kaikki muu siihen liittyvä.
Jos olet oikein rohkea, juttelet asiasta myos tämän naisystäväsi kanssa ja oikeilla nimikkeillä. Jos hän on ystäväsi ja tämä on huolenaiheesi, älä sulje häntä pois elämästäsi tämän takia. Kyllä hän naisena ymmärtää mistä kiikastaa ja osaa suhtautua asiaan asian vaatimalla tavalla.
Seuraavaksi sinun tulee miettiä, että onko mies arvoisesi? Onko tunneenne siis oikeasti samalla viivalla?

Kivoja hyviä vastauksia..kiitti nyt teille kaikille tässä vaiheessa. Sain hyviä ajatuksia pohdittavaksi. Uusi kumppani on hyvin vahvasti naisten perään..kaikkialla..katselee todellakin tuijottaen pitkään päästä varpaisiin..siis muitakin kuin ystävääni. Enkä ole siitä ollut häiriintynyt. Mutta se että hyvää kaveriani kysellään olevinaan"ovelasti"alkaa mennä jo makuni ylitse. En aio suostua siihen että ylitseni kävellään ja pidetään mukamas"tyhmänä"tms. Vaikka mitään ei koskaan heidän välillään kummempaa tapahtuisi. Siltikin koen että koska suhteemme on alussa on sen pohja luotava turvalliseksi, luottamus ja kaikki. Luottamus tästä näyttää heti kärsivän, sillä toisen käytös ei ole sen mukaista tavallaan. Vaikea selittää. Tulee itselleni vaan sellainen olo että mies on vain tyytynyt minuun ja katselee parempia ja kauniimpia tms. Voi olla että olen väärässäkin. Kaikenlaisia mietteitä tässä. En halua enää uutta rankkaa eroa ja suhdetta jonka olen taakse jättänyt. Yritän olla viisaampi ja oppineempi. Luultavasti olen vanhanaikainen koska koen asioita näin. Mutta en voi sille mitään.
Toinen melko vakava seikka on se, että mies pääosin tavatessamme haluaa vain seksiä eikä hän näe eteeni mitään vaivaa piristääkseen tai yllättääkseen tms. Jota luulisi tässä vaiheessa olevan etenkin. Myöskin keskustelut ovat minun aloitteestani ja joudun työstämään paljon saadakseni jotain ulos. Suoraan sanottuna..mies pelleillee melko varmasti, ei ole vakavissaan eikä halukas sitoutumaan. Olen jo nyt kirjoittaessani melko varma että lähden tästä pois. Te saitte myös heräämään ja näkemään samaa jota en itse ehkä halunnut uskoa.

En mä vaan jaksais jatkaa suhteenpoikasta miehen kanssa, joka jo alkuhuuman aikana kattelee mun kavereita :) Aivan selväähän tuo on, että jos kaverisi näyttäisi vihreää valoa, kundis olisi sen päällä alta aikayksikön. Kehtaa vielä kysellä sulta ko. naisesta, törkimys.

että millaisia neuvoja sinulle oikein annetaan. Minusta sinulla on erittäin hyvä syy olla varuillaan tuosta käyttäytymisestä. Ei edes enää vaan varuillaan, vaan kyllä minusta pitäisi hälytyskellot jo pahemman kerran soida.

Minulle ei ainakaan sovi, että mies vilkuilisi alituisesti toisia naisia. Voi olla, että jotkut tämän hyväksyvät, mutta sitä en käsitä. Minäkään en vilkuile yhtäkään muuta miestä kuin omaani.

Minä kyllä jättäisin tuon suhteen alkutekijöihinsä, sillä todella huonolta kuulostaa. :(

Samaa mieltä kun edelliset, miehesi on rottarotta. Voisiko hän olla kanssasi vain päästäkseen kaverisi pöksyihin?

Onko hän joku sättimies? Niissä on näitä jotka panee kaikkia ja lentää kukasta kukkaan seurauksista välittämättä. Netistä kun löytyy aina uusi tilalle.

Ap. sanoit itse, että tapaamisenne ovat lähinnä pelkkää seksiä. Eli silloin teillä on vain seksisuhde, ja mies ei pidä itseään varattuna, vaan hän kuvittelee että hänellä on kaikki oikeus etsiä itselleen samalla uusia panoja ja kumppaneita.

Ite en tommoseen mieheen tuhlais aikaani sekuntiakaan. Löytyy tästä maasta vieä sellaisiakin miehiä, jotka kunnioittaa naista ja jotka tahtoo muutakin kuin seksiä, eivätkä vilkuile muita naisia.

Ties mitä tauteja vielä saat tommoselta äijältä.

Jos suhteenne ei ole vielä kauaa kestänyt, niin eikö nyt olisi hyvä hetki vielä erota, kun eihän sitä toista edes tunne lyhyen ajan jälkeen vielä kunnolla.

Minustakin kuulostaa siltä, että sinä olet ollut tarjolla olleista naisista paras, johon hänen ulkonäkönsä on riittänyt. Mies ei selvästikään arvosta ja kunnioita naista hänen itsensä takia, vaan ainoastaan sen vuoksi, miltä hän näyttää. Jos itse haluat muutakin kuin pinnallista suhdetta, niin tämä mies ei ole taatusti oikea, vaan hän tekee sinut onnettomaksi.

Jos sinä panostat suhteeseen, mutta mies ei ja jos mies katselee muita naisia sinun seurassa edes viitsimättä keskittyä sinuun, niin huonolta näyttää. Ymmärräthän itsekin, että miehen kuuluisi keskittyä vain sinuun, jutella kanssasi, kysellä sinusta, nähdä vaivaa sinun eteesi jne. Nyt se on yksipuolista sinun taholtasi.

Vaikka suhteen lopettaminen kirpaisee, niin nyt alkuvaiheessa se kirpaisee vähemmän kuin myöhemmin.

Just niin. Vaikka suhteen lopettaminen kirpaisee, niin nyt alkuvaiheessa se kirpaisee vähemmän kuin myöhemmin.
Mikäli se sälli on ap. sinusta ihan oikeasti kiinnostunut niin se yrittää saada sinut takaisin kaikin keinoin sen jälkeen kun olet heivannutt sen ulos. Mieri sitten uudestaan onko hän oikea sinulle.

Kuulostat fiksulta naiselta. Huomattavasti fiksummalta kuin poikaystäväsi.

Minun ajatukseni: paitsi että jatkuva muitten naisten vilkuilu on huonoa käytöstä, se kertoo minusta myös paljon miehen luonteesta tai paremminkin luonteen puutteesta. Jos hän ei edes itse älyä, että sinä näet tuon kaiken eikä hänen käytöksensä ole kunnioittavaa sinua kohtaan, hän on paitsi selkärangaton myös tyhmä.

"onko se puhunut mitään minusta. Mitä se sanoi?" Noin se ihastunut luotaa, voisiko tehdä aloitteen, tai jos arvelee itsellään olevan saumaa. Nuorempana eräs "ystävä" oli kovin kiinnostunut tietämään, mitä minun mieheni on puhunut hänestä..

Pakotin hänet sitten muuttumaan. Itse en voinut parisuhteen alussa ymmärtääkään, miten joku voi katsella muita (laskin näiksi muiksi myös television naiset), kun itse olin niin puhtaasti rakastunut. Toisaalta näytti, että mies ei ihaile ja katsele minua silleen, miten minä tykkään katsella ja ihailla toista.

No itsekin tuli sitten katseltua muitakin vähän liikaa (ja olla myös muiden miesten ihailun kohteena). Nyt suhtaudun vähän eri tavalla asioihin, mutta olishan se ollu ihanaa olla sellaisessa suhteessa, jossa molemmat ollaa niin rakastuneita, että ei muuta nähdäkään.

Yhteistyössä