Mieheni mielestä Tuksulla on kiva kroppa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :))
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:))

Vieras
Tuli tossa telkkaa kattoessa puhetta ja se sanoi, että naamaa jos ei kato niin ihan kiva kroppa :) Tykkää kun on muotoja :)
Ja ei se munkaan silmiin kropaltaan mikään hirveä ole. On rintaa ja reittä ja mahaakin, mutta mun naismakuun se passaa. Ja näköjään sit mun miehenikin tykkää pyöreistä naisista.
Mikä on mun kannalta hyvä asia :D
 
Jos sen naaman ja ajatuksen sen päästä voisi vaihtaa toiseen niin olisihan se aika pantava akka, perse nyt ei mikään muodokas ole mutta eiköhän tuota panisi ainakin baari-illan päätteeksi.
 
jos rungon yläpäätä ei näkisi, ja rungossa ois sopivankokoinen vaatetus, ja ehkä asiallisempi, niin olis varmasti ihan hyvä ja normaalikin :) eli kropassa ei tosiaan ole mitään sanomista, ainoastaan pää liitettynä siihen kokonaisuus kärsii. :D
 

Similar threads

Yhteistyössä