?
:))
Vieras
Tuli tossa telkkaa kattoessa puhetta ja se sanoi, että naamaa jos ei kato niin ihan kiva kroppa
Tykkää kun on muotoja 
Ja ei se munkaan silmiin kropaltaan mikään hirveä ole. On rintaa ja reittä ja mahaakin, mutta mun naismakuun se passaa. Ja näköjään sit mun miehenikin tykkää pyöreistä naisista.
Mikä on mun kannalta hyvä asia
Ja ei se munkaan silmiin kropaltaan mikään hirveä ole. On rintaa ja reittä ja mahaakin, mutta mun naismakuun se passaa. Ja näköjään sit mun miehenikin tykkää pyöreistä naisista.
Mikä on mun kannalta hyvä asia