V
voivoi
Vieras
jonka kanssa viime kesänä teki vähän törkeästi.. en voi nyt sanoa että petti, mutta teki ikävästi. mutta siis viime kesänä oltiin yhdessä mökillä, jossa oli pienet juhlat, jonne minut ja mies kutsuttiin. se loukkasi hirveästi, kun ostin uuden asun sinne ja olin mieheni kanssa puoleen yöhön asti siellä, mutta lähdin jo aiemmin kotiin, koska olin raskaana. no siellä oli sitten tosi kaunis nainen, joka koko illan oli flirttaillut miehelle ja mies oli antanut sitten naisen nukkua sylissään autossa, pitänyt naista kädestä ja antanut naisen hinkuttaa miehen reittä. mies tuli kuiteski kotiin.
no sitten eilen tuo nainen oli taas ollut samassa porukassa jossa mies vietti iltaa. mies sanoi, että ei edes ottanut katsekontaktia sen kanssa, mutta SILTI mua harmittaa! miks miehen piti ylipäänsä hölmöillä kaveripiiristä tutun naisen kanssa silloin viime kesänä(siis tuo nainen tuttu muutamalle miehen kaverille). jatkossakin mies törmää siihen naiseen, samoin minä saatan törmätä jos lähden esim. miehen kaverin juhliin. onko normaalia että tuntuu ikävältä kun mies istui iltaa samassa pöydässä tuon naisen kanssa?
no sitten eilen tuo nainen oli taas ollut samassa porukassa jossa mies vietti iltaa. mies sanoi, että ei edes ottanut katsekontaktia sen kanssa, mutta SILTI mua harmittaa! miks miehen piti ylipäänsä hölmöillä kaveripiiristä tutun naisen kanssa silloin viime kesänä(siis tuo nainen tuttu muutamalle miehen kaverille). jatkossakin mies törmää siihen naiseen, samoin minä saatan törmätä jos lähden esim. miehen kaverin juhliin. onko normaalia että tuntuu ikävältä kun mies istui iltaa samassa pöydässä tuon naisen kanssa?