Mieheni oli samassa porukassa naisen kanssa eilen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voivoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voivoi

Vieras
jonka kanssa viime kesänä teki vähän törkeästi.. en voi nyt sanoa että petti, mutta teki ikävästi. mutta siis viime kesänä oltiin yhdessä mökillä, jossa oli pienet juhlat, jonne minut ja mies kutsuttiin. se loukkasi hirveästi, kun ostin uuden asun sinne ja olin mieheni kanssa puoleen yöhön asti siellä, mutta lähdin jo aiemmin kotiin, koska olin raskaana. no siellä oli sitten tosi kaunis nainen, joka koko illan oli flirttaillut miehelle ja mies oli antanut sitten naisen nukkua sylissään autossa, pitänyt naista kädestä ja antanut naisen hinkuttaa miehen reittä. mies tuli kuiteski kotiin.

no sitten eilen tuo nainen oli taas ollut samassa porukassa jossa mies vietti iltaa. mies sanoi, että ei edes ottanut katsekontaktia sen kanssa, mutta SILTI mua harmittaa! miks miehen piti ylipäänsä hölmöillä kaveripiiristä tutun naisen kanssa silloin viime kesänä(siis tuo nainen tuttu muutamalle miehen kaverille). jatkossakin mies törmää siihen naiseen, samoin minä saatan törmätä jos lähden esim. miehen kaverin juhliin. onko normaalia että tuntuu ikävältä kun mies istui iltaa samassa pöydässä tuon naisen kanssa?

täällä samoin ajatteleva. Minua myös ärsyttää eräs samantapainen juttu. Kyseessä vaan miehen ex. Mutta silti ärsyttää jos siihen joskus törmää samoissa piireissä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä kertoo jotain miehen luotettavuudesta jos antaa edes noin tehdä toisen naisen.
Antaisinkohan toisen miehen hinkata sinua?

no en antaisi hinkata, ja tuo asia kyllä puitiin perin pohjin. mutta nyt sitten harmitti kuulla että tuo nainen oli ollut samassa porukassa viime yönä. ja häiritsee sekin että todennäköisesti hän tulee olemaan monessa paikassa kuin mieheni. sitä paitsi se nainen oli oikein todella veemäinen, jutteli sirkutti mulle ystävällisesti mutta heti kun lähdin sieltä mökiltä yritti iskeä mieheni ja vähän onnistuikin siinä.. se on jotenkin nöyryyttävää :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyllä kertoo jotain miehen luotettavuudesta jos antaa edes noin tehdä toisen naisen.

no en antaisi hinkata, ja tuo asia kyllä puitiin perin pohjin. mutta nyt sitten harmitti kuulla että tuo nainen oli ollut samassa porukassa viime yönä. ja häiritsee sekin että todennäköisesti hän tulee olemaan monessa paikassa kuin mieheni. sitä paitsi se nainen oli oikein todella veemäinen, jutteli sirkutti mulle ystävällisesti mutta heti kun lähdin sieltä mökiltä yritti iskeä mieheni ja vähän onnistuikin siinä.. se on jotenkin nöyryyttävää :/

Sinä itse häpäiset itsesi kun "annat" miehesi toimia noin. Ole nainen ja lopeta tuollaisen katselu.
Joskus menee vielä miehesi hommat pidemmälle. Kun annat pikkusormen niin se vie koko käden.

Sinä itse häpäiset itsesi kun "annat" miehesi toimia noin. Ole nainen ja lopeta tuollaisen katselu.
Joskus menee vielä miehesi hommat pidemmälle. Kun annat pikkusormen niin se vie koko käden.

no haloo, luuletko että annoin miehen toimia noin? ei, vaan luotin häneen. ei tullut mieleenkään että tuollaista tapahtuisi, hyvänen aika oltiin siellä pariskuntana ja siellä oli miehen hyviä kavereita myös. nuo asiat tapahtui kun lähdin,kuulin niistä paljon myöhemmin. suutuin hirveästi ja eilisestä illasta en saanut kuulla kuin tänä aamuna, että tuo naikkonen oli porukassa. mies kyllä vaikutti rehelliseltä, itse kertoi että se nainen oli siellä mutta mies ei ollut ottanut mitään kontaktia siihen.

Ap, tosi harmillista. Ymmärrän hyvin, että sinua harmittaa, itseänikin varmasti harmittaisi vastaavassa tilanteessa. Todella törkeää käytöstä kyllä ollut mieheltäsi.

Oma miehenikin on pettänyt luottamukseni, ja olen kyllä sen takia vakavasti harkinnut eroakin. Tuntuu, että olen aivan todella tyhmä jos annan hänelle anteeksi. Toisaalta eroaminenkin on tosi raskas prosessi.

no haloo, luuletko että annoin miehen toimia noin? ei, vaan luotin häneen. ei tullut mieleenkään että tuollaista tapahtuisi, hyvänen aika oltiin siellä pariskuntana ja siellä oli miehen hyviä kavereita myös. nuo asiat tapahtui kun lähdin,kuulin niistä paljon myöhemmin. suutuin hirveästi ja eilisestä illasta en saanut kuulla kuin tänä aamuna, että tuo naikkonen oli porukassa. mies kyllä vaikutti rehelliseltä, itse kertoi että se nainen oli siellä mutta mies ei ollut ottanut mitään kontaktia siihen.

kyllä mä uskoisin miestä. Tollasia tyyppejä kuin se nainen mahtuu aina joukkoon ja jos olet miehen kanssa asian käyny läpi niin hyvä niin. Ei varmaan ole paljoakaan vaihtoehtoja, jos nainen pyörii samassa porukassa niin minkäs sille tekee, olettaen tietysti ettei se miehesi takia siellä pyöri? Ja jos porukasta kaikki tietää että miehesi on varattu niin sekin auttaa asiaa... jos sua asia vaivaa niin voihan sen keskustelun vielä miehen kans käydä. Mitä tulee siihen naiseen niin eihän sun sitä tarvitse sietääkään... mulle kävi joskus saman tapaisesti ja se nainen koitti kaveerata mun kans, käyttäydyin toki asillisesti mutta kylmän etäisesti...

Jos tapahtumasta on jo vuosi kulunut eikä tuon pidemmälle menty, ja saman miehen kanssa vielä olet ja aiot olla(?), niin eikö olisi jo aika antaa anteeksi?

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Jos tapahtumasta on jo vuosi kulunut eikä tuon pidemmälle menty, ja saman miehen kanssa vielä olet ja aiot olla(?), niin eikö olisi jo aika antaa anteeksi?

olen luullut antaneeni anteeksi, mutta en voi sille mitään, että harmittaa kun kuulin, että mies oli taas saanut ihailla sen naisen "kauneutta" samassa seurueessa koko illan. se harmittaa. ja en ehkä luota siihen, ettei koskaan mitään tapahtuisi. sitä paitsi tuo nainen itsekin oli jo vuosi sitten varattu, mutta ei haitannut menoa.

olen luullut antaneeni anteeksi, mutta en voi sille mitään, että harmittaa kun kuulin, että mies oli taas saanut ihailla sen naisen "kauneutta" samassa seurueessa koko illan. se harmittaa. ja en ehkä luota siihen, ettei koskaan mitään tapahtuisi. sitä paitsi tuo nainen itsekin oli jo vuosi sitten varattu, mutta ei haitannut menoa.
Miksi minulla on sellainen olo, että jutun ongelma on se, että nainen on mielestäsi kaunis. Kun kukaan meistä ei ole paikalla ollut, eikä tiedä onko naisen ja miehesi käytös ollut vain leikkisää pientä flirttiä vai onko ollut todellinen iskeminen kyseessä. Joskus heikko itsetunto saa enemmän mustasukkaisuutta aikaan, kuin todellisuudessa tarvisi.

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-pisamapeikko-:

Miksi minulla on sellainen olo, että jutun ongelma on se, että nainen on mielestäsi kaunis. Kun kukaan meistä ei ole paikalla ollut, eikä tiedä onko naisen ja miehesi käytös ollut vain leikkisää pientä flirttiä vai onko ollut todellinen iskeminen kyseessä. Joskus heikko itsetunto saa enemmän mustasukkaisuutta aikaan, kuin todellisuudessa tarvisi.

Olipas harvinaisen typerä analyysi. Jos on uskottomuutta tms. taustalla niin kyllä sen luottamuksen kokoaminen kestää. Ja kyllä mä ainakin saisin raivarin jos mies joutuisi olemaan säännöllisesti yhteydessä tähän naiseen jonka kanssa "jotain" on tapahtunut. Eikö tuo nyt ole ihan normaalia tuntea epävarmuutta? Mitä ihmeen koneita me muka ollaan täällä?

Etkö voi puhua vakavasti miehesi kanssa tästä että sinua oikeasti vaivaa tämä? Jos miehelläsi on yhtään järkeä päässä ja rakkautta sydämessä niin hoitaa asiat niin ettei törmää tähän naikkoseen. Sillä mäkin kyllä olen vähän sitä mieltä että jossain vaiheessa voi olla edessä sitten todellinen pettäminen.

Onhan tuo luonnollista, että harmittaa. Vaikka tapaus on jo käsitelty niin ei se mielipaha sieltä niin vain poistu ja sitä miettii mitä jatkossa. Oli mieheltä tosi törkeästi ja ajattelemattomasti tehty se viimekesäinen. Mutta nyt kun te olette samasta kaveriporukasta eli naiseen törmäätte niin sille ei kauheasti voi mitään ellette sitten lähde sille linjalle, ettei tuossa porukassa enää kumpikaan/mies yksin kulje. Näinkin voitte sopia, jos asia vaivaa sinua liikaa, kyllä mieheltä pitää nyt löytyä joustoa kun on itse aijemmin hölmöillyt.

Oma mieheni hölmöilu yhteisen ystävämme kanssa jo vuosia, vuosia sitten. Annoin sen anteeksi, mutta olemme sopineet, että he eivät tapaa enää sellaisessa seurassa missä a) juodaan alkoholia b) minä en ole mukana. Mies tätä itse ehdotti kun sanoin, että en voi luottaa enää tähän kuvioon tapahtuneen jälkeen. Ei anteeksi anto aina riitä sellaisenaan vaan se vaatii myös tekoja, osoitusta siitä että itse tietää tehneensä väärin ja on valmis muuttamaan käytöstään.

Unohtuipa vielä mainitu, että sain raskausaikana tuon tapauksen yhteydessä tietää, että mies myös suuteli erään toisen naisen kanssa aivan suhteemme alussa, siitä nyt on jo vuosia aikaa. eli tällaisia juttuja on enemmänkin, ei seksiä, mutta pienempiä juttuja. onko kohtuutonta, jos vaadin, että mies ei enää mene siihen porukkaan yksikseen iltaa viettämään?

Jos on uskottomuutta tms. taustalla niin kyllä sen luottamuksen kokoaminen kestää.
Missä menee se uskottomuuden raja? ap sanoi itse, että mies teki törkeästi, mutta ei voi sanoa, että petti. Ja onko se kesäinen tapahtuma ollut ennemminkin leikkisää vai onko asianomaiset olleet tositarkoituksella. Jos ap:n itsetunto kohoaisi, saattaisi hän huomata, että ei se kyseinen nainen niin pelottava olekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-pisamapeikko-:
Jos on uskottomuutta tms. taustalla niin kyllä sen luottamuksen kokoaminen kestää.
Missä menee se uskottomuuden raja? ap sanoi itse, että mies teki törkeästi, mutta ei voi sanoa, että petti. Ja onko se kesäinen tapahtuma ollut ennemminkin leikkisää vai onko asianomaiset olleet tositarkoituksella. Jos ap:n itsetunto kohoaisi, saattaisi hän huomata, että ei se kyseinen nainen niin pelottava olekaan.

ei ollut leikkisää koska mies salaili tuota asiaa ja lopulta kertoi että näin oli käynyt ja tunnelma oli kuumentunut. ei se mitään leikkiä ollut.

Pelisäännöt selväksi.Mitkä on teidän parisuhteen sallitut ja ei sallitut asiat.
Luottamus tarvii ansaita.
Ei tuo kieltäminen auta,vaikka ymmäränkin miks tätä ajattelet.
Pitkä keskustelu miehesi kanssa toivottavasti tuottaa tulosta.

Mä olen nyt ehkä hieman ilkeä jonkun mielestä, omasta mielestäni realisti ja aika monessa sopassa keitetty... Mutta jotenkin tulee mieleen, että jos tuo on sun elämän ja parisuhteen suurin ongelma, niin olisit helvetin tyytyväinen elämääsi! Toisilla ihmisillä kun on ihan oikeitakin ongelmia!

Unohtuipa vielä mainitu, että sain raskausaikana tuon tapauksen yhteydessä tietää, että mies myös suuteli erään toisen naisen kanssa aivan suhteemme alussa, siitä nyt on jo vuosia aikaa. eli tällaisia juttuja on enemmänkin, ei seksiä, mutta pienempiä juttuja. onko kohtuutonta, jos vaadin, että mies ei enää mene siihen porukkaan yksikseen iltaa viettämään?

Suudeltavia naisia löytyy vaikka punttisalilta, jos miehellä taipumusta on.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mä olen nyt ehkä hieman ilkeä jonkun mielestä, omasta mielestäni realisti ja aika monessa sopassa keitetty... Mutta jotenkin tulee mieleen, että jos tuo on sun elämän ja parisuhteen suurin ongelma, niin olisit helvetin tyytyväinen elämääsi! Toisilla ihmisillä kun on ihan oikeitakin ongelmia!

vitun idiootti. mistä sä tiedät mitä muuta mun elämässä on tapahtunut? mikä sä olet määrittelemään, mitkä on oikeita ongelmia? jos mun mies on vehdannut muiden naisten kanssa, niin on se ongelma. sä et tiedä mitä muuta mun elämässä on sattunut, vasta pari vuotta sitten esimerkiksi menetin äitini äkillisesti.

Yhteistyössä