Mieheni on äärettömän laiska

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valivali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

valivali

Vieras
Nyt pakko purkaa!!!
Minun mies on laiskuuden huippu, joskus imuroi,tiskaa yms(max. 2krt.viikko). Ja pyykit joskus laittaa.

Nyt oli viikon yksin kotona kun olimme lapsen kans reissussa ja sai vaan tiskattua, mitään muuta ei tehny, ensimmäisenä kun kotiin tulin aloin imuroimaan.
Sitte seuraavana päivänä tiskasin,pyykkäsin, hoidin lapsen lähes yksin(kuten lähes aina).
Nyt sitten päätin että kun tänään sanoin miehelle että ota omat pyykit koneesta, mie syötän ja laitan lapsen kun lähdetään anoppilaan, joo otti pyykit koneesta mutta edelleen ovat märkänä pyykkikorissa kuivaustelineen vieressä, saavat olla minun puolesta vaikka maailman tappiin asti siinä. Oppiipa piru vie kun mätänevät.

Siis mies auttaa joskus minua mutta itsekki myöntäny että on laiska. Kiltti ja hyvä mies muuten mutta laiska kuin mikä.

Alkuperäinen kirjoittaja valivali:
Nyt pakko purkaa!!!
Minun mies on laiskuuden huippu, joskus imuroi,tiskaa yms(max. 2krt.viikko). Ja pyykit joskus laittaa.

Nyt oli viikon yksin kotona kun olimme lapsen kans reissussa ja sai vaan tiskattua, mitään muuta ei tehny, ensimmäisenä kun kotiin tulin aloin imuroimaan.
Sitte seuraavana päivänä tiskasin,pyykkäsin, hoidin lapsen lähes yksin(kuten lähes aina).
Nyt sitten päätin että kun tänään sanoin miehelle että ota omat pyykit koneesta, mie syötän ja laitan lapsen kun lähdetään anoppilaan, joo otti pyykit koneesta mutta edelleen ovat märkänä pyykkikorissa kuivaustelineen vieressä, saavat olla minun puolesta vaikka maailman tappiin asti siinä. Oppiipa piru vie kun mätänevät.

Siis mies auttaa joskus minua mutta itsekki myöntäny että on laiska. Kiltti ja hyvä mies muuten mutta laiska kuin mikä.

Joo tosi laiska mies kun kerran 2krt viikkoon tekee tuollaisia hommia. Minun ei tee ollenkaan.

:hug: Se on rankkaa, jos itse on toista maata. Meillä ollaan molemmat laiskoja. Itse saan välillä tarmonpuuskia sentään ja sillon ärsyttää, kun mies ei ole tehnyt mitään. Tekee kyllä aina kun pyytää ja osaa laittaa itsekin pyykkiä koneeseen ja kuivumaan, jos näyttää siltä, että ei ole puhtaita.

Tiskien kanssa onkin toinen juttu. Meillä on sovittu et vuoroviikoin hoidetaan käsin tiskattavat. tarkoittaa usein myös kattiloita yms. mitkä ei lähde koneessa puhtaaksi. Siinä ne on aina viikon ne tiskit! Ja olis vielä seuraavana päivänäkin. Välillä tuntee ittensä äkäseksi akaksi, kun sunnuntai-iltana toisen tehdessä nukkumaanmenoa, et tiskit ois tiskattava.

Mut on se silti ihana mies :) En vaihtais.

Niin ja piti ehdottaa: oletteko kokeilleet listasysteemiä? Siis kirjaat oikein seinälle tai kaapin oveen milloin on miehen tiskipäivä, milloin sen vuoro imuroida. Ei auta, et se on kerran viikossa, vaan sovitte esim. et aina tiistaisin tiskit ja aina perjantaisin imurointi. Aluksi voi olla hankalaa, mutta vähitellen varmaan tottuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Rikas rakas:
Hyi! Miten sä voit sieltää tuollaista? No, vastaus lienee ilmiselvä: et saa tuon parempaa ;D

Jätin toisen mieheni vuoksi aikoinaan ja se oli"siivoushullu". Jotkin muut asiat kuin siivous merkkaa kuiten enemmän:) vaikka välillä tämä tympii.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin ja piti ehdottaa: oletteko kokeilleet listasysteemiä? Siis kirjaat oikein seinälle tai kaapin oveen milloin on miehen tiskipäivä, milloin sen vuoro imuroida. Ei auta, et se on kerran viikossa, vaan sovitte esim. et aina tiistaisin tiskit ja aina perjantaisin imurointi. Aluksi voi olla hankalaa, mutta vähitellen varmaan tottuu.

Pitääpä kokeilla:) joo en minäkään mikään tarmonpesä ole siivouksessa, tykkään vaan että on perus siistiä ja varsinki kun lapsi sen ikäinen että kaikki menee suuhun.

Yhteistyössä