D
dede
Vieras
Jos hoitaisit masennuksesi kuntoon, tai saisit sen kuriin lääkkeillä ja / tai terapialla niin voisi mielipide muuttua
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kun ei se mene niin.Yksin ei mies lasta halua hoitaa,ei myöskään halua antaa vieraalle hoitoon en pääse mihinkään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alle 1v on ja hoitajaa emme saa mistään ja tiedän että muuttaa parisuhdetta mutta on ollut harvinaisen sairas lapsi.jatkuvasti yskää,nuhaa aluksi koliikkia nyt ehkä keuhkoputkentulehdus melkein joka päivä joutuu lääkärissä käymään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kun ei se mene niin.Yksin ei mies lasta halua hoitaa,ei myöskään halua antaa vieraalle hoitoon en pääse mihinkään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mies ei halua että hoitaisin masennuksen koska joutuisimme neuvolan tms silmätikuksi ja olen kyllä käynyt aikanaan ennen tapaamistamme terapiassa,syönyt lääkkeitä yms mutta ei niistä mitään apua ole ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mies ei halua että hoitaisin masennuksen koska joutuisimme neuvolan tms silmätikuksi ja olen kyllä käynyt aikanaan ennen tapaamistamme terapiassa,syönyt lääkkeitä yms mutta ei niistä mitään apua ole ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei mun mieheni kanssa niin vaan puhuta.Lähtee paikalta ovet paukkuen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei mun mieheni kanssa niin vaan puhuta.Lähtee paikalta ovet paukkuen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:olen tossun alla koska rakastan miestäni ja tiedän että jos masennukseen apua haen hän hakee eroa.Sit lapsi jää taas ilman äitiään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:olen tossun alla koska rakastan miestäni ja tiedän että jos masennukseen apua haen hän hakee eroa.Sit lapsi jää taas ilman äitiään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mies ei halua että hoitaisin masennuksen koska joutuisimme neuvolan tms silmätikuksi ja olen kyllä käynyt aikanaan ennen tapaamistamme terapiassa,syönyt lääkkeitä yms mutta ei niistä mitään apua ole ollut.
Kuulehan nyt, sinun on kyllä otettava yhteyttä lääkäriin ja hoidettava masennus pois. Mitä miehesi tekee, kun olet psykoosissa ja et todellakaan kykene hoitamaan lastanne? Kuinka luulet selviytyväsi masennuksesta nyt ilman lääkkeitä, jos et aikaisemminkaan ole selvinnyt?
Ei neuvola ota silmätikuksi sairauden perusteella, vaan tukee sinua ja perhettäsi. Mene toiseen kaupunkiin yksityiselle lääkärille, niin kukaan ei saa edes tietää asiasta!