A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No jos joutusin esim.psykoosiin missä en ole ikinä ollut veisi mut sairaalaan ja hakisi eroa.Sitten hommaisi jonkun hoitajan hoitamaan lastamme ja mä sairaalasta päästyäni joutuisin sossun kautta hankkimaan asunnon ja sossun rahoilla elämään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En halua eroa miehestäni siksi hoito ei mahdollinen.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Turha ap:n kanssa on vängätä, se on se tyyppi joka aina jauhaa tätä samaa tarinaa ja mikään neuvo, vihje jne ei onnistu, tule kuuloonkaan. Kaikki tyrmätään mitä joku koettaa ehdottaa. Kunhan hakee huomiota.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Rakastan miestäni siksi en halua erota.no jos sairaalaan joudun sitten antaa jonkun vieraan lasta hoitaa ei muuten.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:*muoks* Ai onks tää taas se akateemisen miehen kouluttamaton vaimo, joka pääsisi eläkkeelle mutta mies ei suostu kun mies häpeää vaimoaan, yms?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Uskon kuitenkin että hän valitsisi minut.Lupasimme jo toisillemme ennen lapsen saantia että rakastamme toisiamme aina enemmän kuin lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Uskon kuitenkin että hän valitsisi minut.Lupasimme jo toisillemme ennen lapsen saantia että rakastamme toisiamme aina enemmän kuin lasta.
minusta tämä tuntuu aika oudolle lauseelle
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mikä siinä lauseessa on outoa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No jos joutusin esim.psykoosiin missä en ole ikinä ollut veisi mut sairaalaan ja hakisi eroa.Sitten hommaisi jonkun hoitajan hoitamaan lastamme ja mä sairaalasta päästyäni joutuisin sossun kautta hankkimaan asunnon ja sossun rahoilla elämään.
Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa:meille syntyi kuukausia sitten vaativa vauva oli koliiikkia ja vaikka mitä flussaa.Taas yskää ja astmaepäily eikä suostu syömään mitään.En vain jaksa tätä.meillä oli ihana avioliitto ennen lasta saimme tehdä kaikenlaista.Sen pilas se kun mieheni halusi lapsen.Minä haluaisin antaa lapsen esim.sijaiskotiin mutta mieheni ei.Joten kaippa mun erottava ja alkakoon mies yh-isäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Toivotaan, että miehesi valitsee lapsen, jos hän oikeasti tuon valinnan eteen joutuu :/
*muoks* Ai onks tää taas se akateemisen miehen kouluttamaton vaimo, joka pääsisi eläkkeelle mutta mies ei suostu kun mies häpeää vaimoaan, yms?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sitä että rakastamme eniten toisiamme ja sitten lastamme.Näinhän sen pitäisikin olla,joskus lapset kasvavat isoksi lähtevät kotoa pois eli silloin parisuhde tärkein.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sitä että rakastamme eniten toisiamme ja sitten lastamme.Näinhän sen pitäisikin olla,joskus lapset kasvavat isoksi lähtevät kotoa pois eli silloin parisuhde tärkein.
Miksi olette tehneet lapsen? Todella ihmeellinen ajattelutyyli, rakastamme toisiamme enemmän, kuin lastamme, voi ei!