Miehet haittaako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmäkkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kylmäkkö

Vieras
Haittaako teitä seksiä harrastaessa, jos nainen ei saa mitään ihme fiiliksiä, vaikka onkin halukas seksiin? Mulla nääs on se ongelma, et tuntuu, että alapäästä on tunto pois, mut silti musta on kiva antaa ja tykkään lämmöstä ja läheisyydestä.

Siis haittaako? Vaikee arvioida. Pitäis päästä testille. Mä luulen, että kyllä sä kuumenet, siinä missä muutkin naiset. Olet sä saanut koskaan kunnon kyytejä?

Kyllä se vähän haittaa.Mutta jos kerrot ennakkoon ongelmastasi partnerillesi, niin ei kai se sitten haittaisi.
Ainakaan niin paljon.Osaisi ainakin varautua ja ehkä, helliä ja lämmitellä sinua pitempään;)Nautinnollisia lemmiskelyjä sinulle.

Miesystäväni vinoilee minulle siitä, kun olen niin hiljainen sängyssä, enkä tykkää ""ratsastaa"" tms. olla aktiivinen. En vaan saa mitään kiksejä. En usko, että se miehen taitavuudesta on kiinni. Pitäisi kuulemma alkaa heti voihkia, kun oikeesta paikasta ""räpeltää"". Se jotenkin loukkaa. Minkäs minä itselleni voin. Teeskennellä en halua, enkä osaakaan.

Ukko alkaa jo väsyä ""jyystämiseen"", kun se ei herätä minussa mitään fiiliksiä.

Taitaa miehesi olla melko kokemato jos noin ajattelee.
Ja jos noin sanoo kyllä lemmiskely menee liian paljon suorittamiseksi.Paineitahan se sinulle luo noilla puheillaan.

Haittaahan se tietysti... Mutta, ainahan mies voi käyttää muutakin kuin munaa.... Kunnon nuolemiset ennen tai jälkeen... Tyydytys pääasia mulle kuitenkin..... Eikä o kukaan vielä valittanut...

olen vähän ajatellut. Toisaalta tuntuu, että itsessä on vikaa, kun en oikein kunnolla kiihotu, vaikka kostea olenkin. Siis halut on, mutta tunto on heikonlainen, sooloilukaan ei oikein mitään tuota. En nyt lääkäriinkään tän asian takia viitsis mennä.

Toisaalta piruuttani tekis mieli antaa jollekin naissankarille ja löisi vetoa sen kanssa, että saako miut kuumumaan. Veikkaan, että olisin pian aika rikas leidi :-).

En suosittele pettämistä.Keskustelkaa enemmän miehesi kanssa ja harkitse,sitä lääkäriä tai käykää ""lelukaupasssa""sieltä voisi löytää,jotakin mikä tuo tunnon ja kiihotuksen.

Joskus saan itsekseni kiksejä siitä, että kuvittelen jotenkin olevani miehen vallassa, ehkä vähän masokistinen taidan olla. Miesystäväni ei tätä ymmärrä ollenkaan.

Voi herranen aika (hah mikä sanonta) kyllä sex on enempi päästä kiinni, ei mitkään ""jyystämiset"" tee pitemmän päälle ketään autuaaksi.Monetkohan puhuu asioista oikeilla nimillä ,siis, parisuhteessaan, kokeile, kokeilkaa yhdessä, niitä fantasioita,ne voi muodostaa vaikka ihan hiljaa,""voihkimatta"" ihan ikiomassa päässään, mutta parasta on jos saat kumppanin mukaan.Vinkkinä voin kertoa, kerran näin hyvän aiheeseen liittyvän elokuvan, olen sitä paljon etsinyt mutta sitä ei tunnu olevan markkinoilla.
Se kuitenkin kertoi pariskunnasta joka, fantasioi toisilleen ihan silmät auki, vastakkain lähekkäin, jopa tuli säpinää.

että onko teille tärkeää, että nainen ""pitää ääntä"" ym. vai voiko nainen nauttia ihan hiljaa ja itsekseen ilman, että mies ajattelee olevansa riittämätön tai alkaa haukkua naista kylmäksi/tunnottomaksi.

Voin kertoa! Ei ole tärkeää,jos nyt pieni huokailu piristää, ""lue kiihottaa"" mutta minua ainakin ""huuto"" kiusaa, kai olen kaino mies ja ajattelen ,että jos joku kuulee, hah tyhmäähän sekin on mutta meitä on moneksi tässäkin asiassa. Kyllä se kehon kieli on tärkeämpää, mutta siitäkin on kokemusta ettei toinen kovin paljon edes liiku, silloin on edellä mainitut kirjoitetut taidot tarpeen. Anteeksi jos turhaan neuvon mutta luulen kyllä ,että sinulle olisi parasta hellyys, kärsivällinen hellyys, siis aikaa ja aikaa, ei hoppua.
Jos lapsia ei viellä ole niin sehän pitäisi luonnistua.

Mielestäni tarvitset hormoni hoitoa,mars gynelle!
Olen joskus elämässäni tavannut tyttösiä joita voi nimittää vaikka ""lahnoiksi"",nättejä ,sööttejä ja seksikkäitä mutta loppupeleissä täysin ulkona olevia,pureskelevat vaikka kynsiään rakastellessa.
Ilmeisesti ns ""kylmiä"" naisia on paljonkin,lieneekö syynä lapsuuden raumat vai missä lienee vika?
Rakasteluun ja sekstailuun täytyy virittäytyä ja luoda tunnelmaa,kiireellä siitä ei tule kunnon seksiä,tulee sitä ns naintia ,naintia vaan..

vielä sekin, että asumme eri paikkakunnilla ja näemme vain harvoin. Toki olemme yhteyksissä muuten. Viimeksi kun tapasimme ukko kyllästyi minuun ja katteli koko illan telkkaria. Olisin halunnut olla vaan hänen lähellään jne. Pitäisi heti alkaa pitää jotain ääntä, kun toinen vähän hipelöi tms.

Vihjasit että haluaisit olla miehesi vallassa ja alistua. Pyydä joskus että miehesi sitoo sinut ja laittaa myös sinulle suukapulan - silloinhan et voikaan pitää mitään ääntä. Jos kerran kostut, hän näkee että olet kiihottunut. Jos alistuminen kiihottaa sinua, veikkaan että sidottuna luikertelet juuri mukavasti miehesi käsittelyssä.

Jos et rakastellessa pidä ääntä, niin ole ainakin seksin jälkeen sellainen lemmekäs. Osoita ilmeillä, eleillä ja halauksilla että sait sitä mistä pidät. Jos siitä pidät.

Ja kerro miehellesi, että tytöt ovat kertoneet että moni mies laukeaa äänettömästi vaikka silmät meinaisivat muljahtaa päästä ja taju lähteä. Kaikilla se ääntely ei vaan kuulu siihen hommaan.

Olen yrittänyt vihjaista siihen suuntaan, että ""tarvitsen kuritusta"" ym., mutta miehen mielestä seksissä pitää olla tasa-arvo. Eli ei usko siihen, että pakottamisesta ym. kovakouraisesta käsittelystä olisi apua. Haluaisin olla miehen alla, en yllä. Ukko taas tykkää, että hän voisi maata ""keppi tanassa"" ja minä tekisin hommat, mutta en osaa, enkä saa siitä mitään fiiliksiä.

Kiitos vastauksista. Lisääkin saapi kommentoida.

Mites yleensä miehet, tykkäättekö olla ""herroja"" sängyssä (ts. mies vie, nainen vikisee) vai tykkäättekö, että pitää olla tasa-arvo tai jopa että nainen on aktiivisempi? Vähän vaikea selittää mitä ajan takaa ja kai tämäkin on yksilöllistä.

Itse haluaisin joskus, että mies vaan tulisi ja ottaisi, eikä kyselisi mitään tms. tai että ""tuntuuko sinusta miltään"". Kun yritin viimeksi vihjata puoliväkisin ottamisesta, mies kyllästyi ihan täysin :-/.

Ei kait seksillä parisuhteessa tarvitse olla mitään yhtä kaavaa. Se menee monasti tilanteen mukaan. Välillä pitkän kaavan kautta, välillä vähän kuin extempore. Jos vaan molemmille sopii. Joskus ääntä tulee enemmän ja joskus ollaan vaan ihan hiljaa. Silmämunat saattaa pyörähtää.

Jos tuntee toisensa tarpeeksi hyvin niin melkeinpä mitä tahansa voi tehdä kun yhdessä asiasta on sovittu ja tarvittaessa osaa lopettaa jos toinen ei tykkää. Pääasia että molemmat voi nauttia. Tai joskus voi toiselle tarjota sen mitä hän haluaa ilman vastapalveluakin.

Seksi on mukavaa ;-D