Hyviä kysymyksiä.
Ensinnäkin rakastan kyllä miestäni ja hän minua. En voisi kuvitellakaan eläväni ilman häntä.
En myöskään miellä miestäni nössöksi vaikka hän kiltti onkin. Meinaan vaan että mies kuitenkin harrastaa metsästystä ja on kova urheilemaan. Tuossa metsästystouhussa se on ihan natural born killer.
Nyt kun oikein mietin, niin olin kyllä rohkeampi silloin kun aloimme seurustella. Kävin silloin ahkerasti salilla ja muistan miten mies ihasteli olkapäitäni ja käsivarsiani. Muutenkin pukeuduin (hiukan) paljastavammin. Osa ongelmaa on varmaan se, että kun en enää ole siinä kunnossa mitä pitäisi suotavana, olen alkanut osittain senkin takia "vaimentamaan" itseäni.
Toinen juttu on se, että mies on kestävyysurheilija. Kaikkihan me tiedämme miltä ne näyttää. Mies on kyllä komea, mutta painaa 10 kg vähemmän kuin minä. Silloin kun olin "vaan" lihaksikas, se vielä meni että painan saman verran kuin mies, mutta nyt kun olen kerännyt vähän ihraa päälleni, minusta tuntuu välillä sängyssäkin että rusennan sen. Varmaan senkin takia yritän jotenkin -no, vaimentaa itseäni. Koska tuntuu, että olen liian iso, liian kaikkea.
Oleellista varmaan olisi muistaa että kaikkein kilteinkin kotikissa on silti pirunmoinen peto jos se pääsee lintulaudalle.
Ja vielä: mies ei ole siis koskaan, ikinä kritisoinut minua kuin yhdestä asiasta: siitä että olen juovuksissa vittumainen ämmä, kuten olenkin. Ja siitäkin se sanoi vain kerran tai kahdesti tuttavuutemme alkuvaiheessa. Ongelma ratkesi sillä että en juo (enkä ole) sellaisten ihmisten seurassa jotka on niin pitkästyttäviä että alan ankarasti vittuilla niille kun kontrolli höltyy.
Mulla on ehkä vaikeuksia sovittaa yhteen sisäistä kotikissaani ja villipetoani. Puolet ajasta haluaisin mennä luostariin ja puolet ajasta pukeutua mustaan nahkaan ja juoda viskiä pullonsuusta. Kaiken kaikkiaan tuntuu että olen menettänyt särmäni. Haluan sen takaisin. Mies kyllä pärjää asian kanssa; toistaiseksi se on aina osoittautunut vahvemmaksi ja pystyvämmäksi mitä olen kuvitellut.