Miehet. on ne kans yhenlaisia pöhköjä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a.p

Vieras
Tuli tossa illalla puhelu miehen puhelimesta. Mies on kavereidensa kanssa viikonloppua viettämässä, ja eräs kavereista sitten soitteli.
vastasin yllätyneenä puhelimeen, miehellä kun ei ole tapana soitella juhlimasta.
Puhelu meni kutakuinkin näin:
"She on Matti tässhhä terve! Piti shoittaa kun tuo Mikko on tossha ihan paniikissha kun menin tekemään shille fritshun, ja pelkää shun shuuttuvan. Mitesh on ilta muuten mennyt?"
Vastailin vain jotain juujuu, ja seuraavaksi tuli mies puhelimeen.
"she tuo Matti yritthi tehdä fritshua mutta en tiiä onnishtuko. En mä pääshtä naishia lähelle, mä oon shun kansh naimisissa. Eilen olis kyllä ollu naishia tarjolla, en kyllä huolinu."

Kyllä noilla taas välähtää. aikuiset miehet, kuin pahaiset kakarat :rolleye:

Kuten muutkin jo maininneet, tuo yleistäminen alkaa todella närppiä. Siitä kuinka miehet on pöhköjä ja ajattelemattomia ja lapsentasoisia ja blaa blaa.

Olisiko kivaa jos minä näkisin kuinka nainen peruuttaa auton lyhtypylvääseen ja sen jälkeen kertoisin kaikille jotka suostuu kuuntelemaan että naiset on tyhmiä?

[QUOTE="mies";22398140]Aika hyviä selitys yritys, mutta ne on ollu huorissa ja mies on pettänyt. Miehet eivät ime toisilleen fritsuja - se on varma.[/QUOTE]

Paskan vitut sanon minä :DD eipä olisi ensimmäinen eikä viiminen kerta kun tollasta tapahtuu miesten ollessa humalassa :D

Meillä on tällä hetkellä niin, että minä parempinäköisenä ajan autoa.
Yhtäkkiä mies ostelee kaiken maailman noloja tarroja autoa varten ("ei tartte ajaa päälle s##tana") ja törkkäilee muka vahingossa hätävilkkuja päälle kesken ajon. Pölöjä ne on. :xmas:

dechs
mä olen noin kaikesta eri mieltä kuin sä, mutta silti mä tykkään sun kommenteista.
Olis ihana ryypätä ja kännissä jankata sun kanssa!

Ja ap: joku merkityksetön muidu on vetäny sille fritsun ja ne kaverin kanssa koittaa keksiä siihen selityksen. Herttaista.

[QUOTE="vieras";22398313]dechs
mä olen noin kaikesta eri mieltä kuin sä, mutta silti mä tykkään sun kommenteista.
Olis ihana ryypätä ja kännissä jankata sun kanssa!

Ja ap: joku merkityksetön muidu on vetäny sille fritsun ja ne kaverin kanssa koittaa keksiä siihen selityksen. Herttaista.[/QUOTE]
En siis oikeasti ole sitä mieltä että kaikki naiset olisivat mielenvikaisia, jos niin ajattelit. Ei ei. Kunhan vain halusin näyttää että suunnilleen tuolta se miessukupuolen silmissä näyttää kun heitä parjataan ryhmänä hölmöiksi ja lapsellisiksi.

En siis oikeasti ole sitä mieltä että kaikki naiset olisivat mielenvikaisia, jos niin ajattelit. Ei ei. Kunhan vain halusin näyttää että suunnilleen tuolta se miessukupuolen silmissä näyttää kun heitä parjataan ryhmänä hölmöiksi ja lapsellisiksi.
eikon mä oon jo jonkun aikaa tässä lueskellu sun juttuja.

Mä kaipaan semmoista "älykästä" (viinipäissään) jankkaamista. Mun mies ei jankkaa. Jos se on eri mieltä, se ei sano mitään tai on muka samaa mieltä mun kanssa.
Mä olen tunnistavinani sinussa hyvän keskustelijan.

Mulla oli pari semmosta ystävää joskus, mutta nytkun kaikki ollaan naimisissa ja lapsia, niin ei sitä semmoista vaan enää tapahdu.

johtuu ehkä siitä, että sammun seuraavaksi, vaikka kello on noin vähän ja olen nauttinut peräti kolme olutta. Hyvää yötä.