Miehet selibaatissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen

Vieras
Miehet mikä on ollut syynä jos ette omasta tahdostanne ole harrastaneet seksiä kummaninne kanssa!

Olen itse myös kärsinyt tästä ongelmasta samoin ystäväni. Syy sitten aikoinaan selvisi. Ja niin uskomattomalta kuin se tuntuikin niin syy oli klassistakin klassisempi!

Onko jotain muuta syytä miksi mies ei harrasta seksiä kuin se että harrastaa sitä jonkun muun kanssa?!

Vastatkaa miehet jos kantti kestää =)

impotenssi, kaappihomous, väsymys, työpaineet, liian tuttu kumppani ei tunnu kiihottavalta jolloin ei haluja ylipäätään keneenkään, ei silloin kolmannetkaan osapuolet kiinnosta

No kyllä, nykyään ainakin.

Jos kotona vain haukutaa ja kiukutellaan ei oikeesti tee miele mitään seksiä sellaisen ihmisen kanssa. Vaikka miten yrittää olla mieliksi aina vaan kiukutellaan.

Joten on niitä muita syitä siis... vai ""nainen"" onko naisilla sitten aina se syy jos heitä ei haluta he ovat rakastelleet tai rakastelevat jonkun rakastajan kanssa jonka takia ei haluta.?

niin, tarkoitin juuri samaa toistepäin, vaikka kirjoitin aika hassusti. Onko sitten naisella toinen jos mies haluaa seksiä ja sitä ei saa, vaikka haluttaa. No joo.

Jos nainen haluaa SEKSIÄ ja on kiva, varmasti sitä saa. Jos sittenkään ei saa on suhteessa jotain pielessä tai mahdollisesti se kolmasosapuoli mukana..totta.

Meillä vaimo väitti haluavansa n. Kerran viikossa mutta aina lahnaili alusta loppuun, odotti että minä vonkaan ja sitten viimmein antoi lahnana. Orkut kaikki vain minun työtä! Lopetin vonkaamisen , ajattelin että vaimo olisi velkaa edes kerran toimia ""halujen"" mukaan... Ei toiminut(3kk) , ennemmin tuli itku ja epäily vieraasta naisesta. Rakastan lahnaani, vaikka itsetuntoni on rappiolla.

Aikoinaan exäni harrasti kalastusta ja lahnoja syötiin päivittäin savustettuina. Lopulta en saanut enää yhtään murusta kurkusta alas. Olin niin täysin tympääntynyt lahnan syöntiin. En ole syönyt nyt noita kaloja ainakaan kymmeneen vuoteen.

Mistähän syystä lahna on saanut noin kamalan maineen ihmisten keskuudessa. Voisihan saman kielikukkasen asian toimittaa joku muukin kalalaji.

Kalat kuuluvat veteen. Jätetään lahnat rauhaan. Ehkä joskus vielä syön lahnaa. Mutta sitten vasta, kun tämä lahnanimittely on korvattu jollakin toisella sanalla.

Elän selibaatissa eli selipaatissa. Kaipa silläkin on jotain veneilyn ja kalastuksen kanssa tekemisissä. Seli seli.

Yhteistyössä