Rakastelun määrä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .Tuulia.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Siirinen:
Onko tää ihan yleistäkin, että kuukautisten aikaan pidättäydytään viikko seksistä? Mua ainakin panettaa kuukautisten aikaan niin tajuttomasti, että just kestän ehkä kaks päivää ilman kun en haluu sotkea koko sänkyä (siis ne kaks päivää kun sitä verta tulee ihan tosissaan). Niinäkin päivinä otan kyllä mieheltä suihin jos hän on sitä vailla.

Ei minulla mitään gallup-tuloksia ole asian yleisyydestä, tein vain oletuksen oman toimintani perusteella.

Kyllä kai perinteinen 'saunan jälkeen pimeässä peiton alla lähetyssaarnaaja'-metodi hoituu kuukautisten aikaankin, mutta jos rakastelupaikka, -aika tai esileikit poikkeavat edellä mainitusta, ovat kuukautiset silloin haitaksi.
Infektioriski on myös suurempi kuukautisten aikaan ja siksi suositellaan kondomia kuukautisten aikana harjoitettavaan seksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Alkuperäinen kirjoittaja Siirinen:
Onko tää ihan yleistäkin, että kuukautisten aikaan pidättäydytään viikko seksistä? Mua ainakin panettaa kuukautisten aikaan niin tajuttomasti, että just kestän ehkä kaks päivää ilman kun en haluu sotkea koko sänkyä (siis ne kaks päivää kun sitä verta tulee ihan tosissaan). Niinäkin päivinä otan kyllä mieheltä suihin jos hän on sitä vailla.

Ei minulla mitään gallup-tuloksia ole asian yleisyydestä, tein vain oletuksen oman toimintani perusteella.

Kyllä kai perinteinen 'saunan jälkeen pimeässä peiton alla lähetyssaarnaaja'-metodi hoituu kuukautisten aikaankin, mutta jos rakastelupaikka, -aika tai esileikit poikkeavat edellä mainitusta, ovat kuukautiset silloin haitaksi.
Infektioriski on myös suurempi kuukautisten aikaan ja siksi suositellaan kondomia kuukautisten aikana harjoitettavaan seksiin.

Ja yksinkertaisesti joitakin ei vain voisi vähempää haluttaa ko. aikana. Alapää vuotaa kuin seula, kivut ovat kovat, päätä särkee ja muutenkin on huono olo. Ja jotkut miehetkään eivät innostu kyseisenä aikana hommiin. Kai tämä on ihan jokaisen henkilökohtainen juttu. Minusta siinä ei nyt ole mitään kummallista. Paneskelkoot toiset jos haluavat, itseä ei kiinnosta.

Alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, kyllä minunkin mielestäniviikon tauko ei todellakaan ole syy siihen, että aletaan toiselle kiukuttelemaan. Myös minua viikon tauko alkaa rassaaamaan mutta joskus on vain tilanteita ettei onnistu. Joskus homma on venynyt jopa kahteenkin viikkoon johtuen siitä, että toinen on esim. ollut työmatkoilla ja toinen on ollut kipeä ja sen jälkeen toinen. Ei tulisi mielenkään, että alettaisiin kipeältä vonkaamaan, saatikka sitten vielä kiukkuamaan kun ei saa. Aikuisia ihmisiähän tässä ollaan. Molemmilla on omat kädet, joita voi käyttää paineiden purkamiseen jos tällainen tilanne tulee.

siis parisuhteessa olevien.

Sinänsä aika erikoinen aihe uutisissa tilasoineen kaikkineen. Enpä muista että seksin määrää olisi ennen uutisissa ollut!!!! Kiva juttu meille kaikille :-)

Alkuperäinen kirjoittaja .Tuulia.:
Juuri oli uutisissa, että tilastollisesti suomalaisten keskimääräinen rakastelumäärä on 5 kertaa kuukaudessa. Oli tutkimustulos.

Suomalaiset ovat siis vihdoinkin lakanneet valehtelemasta ko. kyselyihin vastaamisessa.

Alkuperäinen kirjoittaja tuore vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja .Tuulia.:
Ja viikko, hei haloo!! Ei kai se nyt maailmaa pitäisi kaataa.

Minulle viikko ilman on kauhistus! Tulen todella kiukkuiseksi jo muutaman päivän tauosta, viikossa mietin jo murhia.

Olet todellakin TUORE vaimo jos noin ajattelet! Meillä on 17 vuotta avioliittoa elettynä ja välillä maistuu joka päivä mutta on kuukaudenkin tauko joskus ollut. Synnytyksiä on neljä takana ja se jos joku vaatii mieheltä pitkää pinnaa seksin suhteen.