Mielestäni lasten ei ole hyvä olla minun kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaana vakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt harmaana vakkari

Vieras
koska en jaksa tehdä yhtään mitään. Joka aamu pakolla ollaan ulkona ja siihen se jää. Mua väsyttää kokoajan hirveästi ja usean kerran nukahdan päivän aikana sohvalle. Toki huolehdin lasten ruuat ( kaupan valmiita) ja pesut. Kaikenlainen tekeminen jää kun en jaksa. Siis en ole lapsille paha ja rakastan heitä yli kaiken ja tuntuu lasten puolesta pahalta etten jaksa tehdä jotain kivaa. Väsymykseen ei auta nukkuminenkaan ja ruokahalu on kadonnut yli vuosi sitten. En juuri syö mitään, kahvia vaan. Haluaisin olla reipas ja ahkera äiti joka tekisi retkiä, pyöräilisi ja muuta sellaista vaan ei, tähän aikaan päivästä odotan jo iltaa että pääsen nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaana vakkari:
koska en jaksa tehdä yhtään mitään. Joka aamu pakolla ollaan ulkona ja siihen se jää. Mua väsyttää kokoajan hirveästi ja usean kerran nukahdan päivän aikana sohvalle. Toki huolehdin lasten ruuat ( kaupan valmiita) ja pesut. Kaikenlainen tekeminen jää kun en jaksa. Siis en ole lapsille paha ja rakastan heitä yli kaiken ja tuntuu lasten puolesta pahalta etten jaksa tehdä jotain kivaa. Väsymykseen ei auta nukkuminenkaan ja ruokahalu on kadonnut yli vuosi sitten. En juuri syö mitään, kahvia vaan. Haluaisin olla reipas ja ahkera äiti joka tekisi retkiä, pyöräilisi ja muuta sellaista vaan ei, tähän aikaan päivästä odotan jo iltaa että pääsen nukkumaan.

Masentunut?
Älä tuhlaa ja syötä lapsillesi valmiita ruokia. Tee itse enemmän kerralla pakkaseen, maistuvampaa ja terveellisempää kuin kaupan äklöt.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Myöskään se, ettet syö juuri mitään ei ole hyvä asia. Vaikuttaa jo ihan fyysiseen jaksamiseen ja sitä kautta tietysti myös henkiseen hyvinvointiin.

Ei maistu enkä jaksa syödä. Joskus tulee näläntunne mutta silloinkin pyörittelen ruokaa tai jukurttia aikani. Ihana pv olisi mutten jaksa istua ulkona. Siis oikeasti en jaksa istua.

kuulostaa vähän niinku että olisit masentunut ja kannattais pikaseen jutella asiasta jonkun kanssa joka tietäis asiasta enemmän ja osais auttaa ja arvioia jos vaikka saisit ihan lääkkeillä apua asiaan. eihän toi ole kenellekään kiva että aina väsyttää. elämänilo takasin ja äkkiä ja jonkun juttusille ja kerrot ihan rehellisesti noin niinkuin kerroit täällä miltä tuntuu tai kirjoitat vaikka paperille jos tuntuu ettet jaksa miettiä mitä sanot..

Täällä taas. Pian iltaan pv kääntyy, onneksi. Lapset riehuu kun ovat turhautuneita. Maitokin loppu, jos huomenna jaksais käydä kaupassa täydentämässä kaapit. Tuntuu niin pahalta katsoa kun naapurilla mummo nytkin ulkoilee lasten kanssa ja pari pv sitten mummo pesi heille ikkunoitkain. Olen kateelinen, meillä on ikkunatkin lintujen paskomat mutta olkoon..

Alkuperäinen kirjoittaja .:
vaikka syötät lapsille valmisruokia. pääasia on että heidät ruokitaan. voimia ap. tiedän mitä on kun voimat on loppu. jaksamisia sinne::::::::::

Lämmin kiitos. Ja kiitokset myös muille vastanneille. Päivä pian pulkassa, laitoin kumminkin saunan päälle kun lupasin lapsille että hiillosmakkaroita laitetaan kiukaalle niin saavat syödä. On ne niin rakkaita nuo lapset että pahaa tekee kun heille sattunut huono äiti.

höpö, et ole huono äiti. mulla oli myös kotiäitivuosina kova väsymys. en tiedä mistä johtui. pienistä lapsistako vain? ramppasin lääkärilläkin kun keskellä päivää aina väsytti. ei sokeritautia, anemiaa, masennusta, ei mitään kummempaa.

sen olen hoksannut että kun nukun vähintään 9-10 tuntia yössä ni ei väsytä samalla lailla.

jaksamisia sulle!

Hei, hae apua! Voi, et tiedä, miten paljon sinua joskus harmittaa, että se aika, kun lapset oli pieniä valui hukkaan. Puhumattakaan siitä, jos alkavat häiriökäyttäytyä tms. Lämmin rohkaisuhalaus!

Ei lapset aina tarvitse jatkuvaa virikettä, kyllä ne osaa leikkiä kotona keskenäänkin. Vaaditkohan itseltäsi vähän liikaa ? Puhtaat lapset, vatsat täynnä ja unta tarpeeks, mitä muuta ne tarvitsee. Onko parisuhde kunnossa ?

Ensin pitää huolehtia perusjutuista. Ei ihme jos väsyttää jos ei syö!!
Ja jos ruoka ei maita, voi olla jo anemia ym.
Myös kilpirauhassairaus väsyttää ja muut sairaudet!!
Nyt lääkäriin tutkituttamaan veriarvot ja muut!!
Eikä mitään viivyttelyä.

hei ap, mulla vähän sama tilanne. lapset tosin päiväkodissa olleet nyt pari vuotta, mut mun tilanne ei meinaa hellittää. käyn koulua mut en jaksa sitäkään. ei kiva...

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
hei ap, mulla vähän sama tilanne. lapset tosin päiväkodissa olleet nyt pari vuotta, mut mun tilanne ei meinaa hellittää. käyn koulua mut en jaksa sitäkään. ei kiva...

ei ole miestä eikä ystäviäkään vaikken ilkeä ihminen mielestäni olekkaan. olen vaan joutunut tyytymään ajatukseen ettei meistä kukaan tykkää. Arki on raskasta kun lasten kanssa yksin eikä ole mitään tukiverkkoa. ja lapsia on monta ja iso koti pyöritettävä. Kun sais vaan nukkua eikä heräis enää uuteen päivään. Lapset pääsisivät parempaan perheeseen. Isä ei lapsista välitä, ei korttia ei soittoa ei mitään. Ei elatusmaksuja-saan kaupungilta kumminkin minimin johon olen tyytyväinen. Kohta makkarat kiukaalta lapsille ja pillimehut.....

Yhteistyössä