Mielikuva nickin takana olevasta ihmisestä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ravistettavan luulin aina olevan tummahiuksinen, ja luulin, että hän olis n.40v, ja miten väärässä olinkaan.. Tosi hot mama :D :p

Psst, beibi, ne kuvat on aika vanhoja, ainakin suurin osa :snotty:
Nykyään mulla on tummanruskeet hiukset ja elopainoa about 10 kg enemmän |O |O |O (joka lähtisi helpolla pois JOS omistaisin itsekuria ja kunnianhimoa :snotty: ).
Mutta 40 v?!?!? Jumankauta... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ravistettavan luulin aina olevan tummahiuksinen, ja luulin, että hän olis n.40v, ja miten väärässä olinkaan.. Tosi hot mama :D :p

Psst, beibi, ne kuvat on aika vanhoja, ainakin suurin osa :snotty:
Nykyään mulla on tummanruskeet hiukset ja elopainoa about 10 kg enemmän |O |O |O (joka lähtisi helpolla pois JOS omistaisin itsekuria ja kunnianhimoa :snotty: ).
Mutta 40 v?!?!? Jumankauta... :kieh:

Mä luulen, ettei sussa yks 10kg kovin pahasti näy.. :) En tiedä mistä sen 40v keksin... :ashamed: :D

pituus. ok
koti ihminen. ok
sanna ok. (mielikuvitukseton):snotty:
silmälasit ok
kiltti, no kait pää osin..
olkapäille hiukset, mut ei oo tummat :saint:
niin ja painosta ei puhuta :x

Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
The Helmi = Vaalea, hoikka ja tykkää koruista

kirkkaanpunanen lyhyt tukka, jumaloin koruja, semmonen hevarin ja gootin sekasotku, hieman sekopää :D kuulemma,tjs..hoikka joo kai? tuo nikki on yhen tosi ihanan ihmisen antama lemppari, mutta mäkin haluisin tietää että miksi?? :laugh:

Moppi ennätti ensin,sama tuli Äitti-83 mieleen! :D

Mutta te kyllä menittä aiva mettähän muuten...Mullon tumma tukka,jossa päällä vaaleeta,pituuttakin vaivaset 161cm,muutama liikakilo aina vaan raskaudesta jääneenä,ja tukka on olkapäiden yli.. Räväkkä ehkä,ja pistoja on vaikka muille jakaa...
Mopista tuloo mielehen sellaanen jokapaikan touhari.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
entäs mää :D

Voi ei, mulla tulee hondatytöstä mieleen semmonen 15-17v teinityttö. Valkoiset tiukat kesäfarkut ja navan paljaaksi jättävä toppi siinä.. Koruja ja helyjä, korkeat kesäsandaaltit ja hyvin hyvin valkeeksi blondattu tukka.. :ashamed:

Yhteistyössä