Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kellään ei oo musta muka mielikuvaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Kipinäinensääri on varmaan hyvä säärinen nainen=)
Keittiönoita vois olla kipakka kotiäiti joka kokkaa mielellään, oikea keittiötaituri =)
tuolla ketjun alussa laitoinkin jo sinusta Kipinäinensääri =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kellään ei oo musta muka mielikuvaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:metsänpeitosta on muuten pakko sanoa, että mulla tulee mieleen sellanen suippokorvainen peikko-henkinen luonnonlapsonen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:miekii tahon tietää :wave:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Höh, miust ei sanottu mittää ;'(
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:metsänpeitosta on muuten pakko sanoa, että mulla tulee mieleen sellanen suippokorvainen peikko-henkinen luonnonlapsonen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Barberina:no nyt kun tuuppauduin tänne niin kertoilkaapa minustakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Höh, miust ei sanottu mittää ;'(
Näin eilen jossain vaihees että joku oli sinusta laittanut jotain, mutten löydä sitä ketjun kohtaa
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Cothis = eksoottinen nainen, hieman salaperäinen joka ei itsestään paljasta paljoakaan. Seuraa sivulta ja odottaa omaa iskuhetkeään. Sympaattinen ja sydämmellinen, vieras ihminen ajattelee että vaikuttaa etäiseltä.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Barberina:no nyt kun tuuppauduin tänne niin kertoilkaapa minustakin![]()
Jostain syystä minulla tulee sinun nikistäsi mieleen räikeästi ja hieman mauttomasti pukeutuva transvestiittiparturi :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Barberina:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Barberina:no nyt kun tuuppauduin tänne niin kertoilkaapa minustakin![]()
Jostain syystä minulla tulee sinun nikistäsi mieleen räikeästi ja hieman mauttomasti pukeutuva transvestiittiparturi :ashamed:
ai että oikeasti olen bert, mutta taitelijanimeni on barberina![]()
henkilöllisyyteni paljastuu pikku hiljaa..
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:miekii tahon tietää :wave:
![]()
Meidän vauva vastasyntyneenä, kutsuin sitä turvoksissa olevaa lupsuttajaa möhkispöhkikseksi![]()
Tässä nyt sit oli kans himppasen hjyymoria...
Alkuperäinen kirjoittaja kambalaila:millanen olen, kertokaas?![]()