M
mävaan
Vieras
Meillä on miehen kanssa eri rahat, ainoastaan on yhteinen ns. talouskukkaro, josta maksetaan kaikki pakolliset kiiinteät kulut ja ruoka. Sen mitä itse kultakin yli jää yli, kumpikin saa pitää omana rahanaan, mies tuhlaa oman osuutensa kaljaan, tupakkaan ja peleihin. Mä ostan omalla osallani mm. lasten vaatteet ja sen mitä jää säästän, ja kun aikani säästän teen pienen lomamatkan, hommaan lapsille hoitajat, koska mies ei suostu hoitamaan.
Nyt hän sitten eilen raivosi ja sanoi että on väärin että matkustelen HÄNEN rahoillaan! Selitin miten ne rahat ei mitenkään kyllä ole häneltä, niin sitten hän sanoo että ei ole reilua että käytän säästämäni rahat lomamatkoihin.
Ja mun mielestä se ei kyllä ole epäreilua, voisihan hänkin säästää ja lähteä reissuun, rahaa kun jää molemmille suurinpiirtein sama summa pakollisten jälkeen.
Nyt hän sitten eilen raivosi ja sanoi että on väärin että matkustelen HÄNEN rahoillaan! Selitin miten ne rahat ei mitenkään kyllä ole häneltä, niin sitten hän sanoo että ei ole reilua että käytän säästämäni rahat lomamatkoihin.
Ja mun mielestä se ei kyllä ole epäreilua, voisihan hänkin säästää ja lähteä reissuun, rahaa kun jää molemmille suurinpiirtein sama summa pakollisten jälkeen.