K
kiinnostunut
Vieras
Q-kuppi, kuinka kauan se prosessi on kestänyt, sanotaanko siitä päivästä, kun klinikalle soitit ja kerroit haluavasi luovuttaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö:Itsekin pari kertaa luovuttaneena taivun nimimerkin hoidolla lapsen saanut-kantaan. Luovuttaja luovuttaa sen vuoksi että haluaa auttaa. Ei sen vuoksi, että haluaa auttaa, jos...
Kyllä mä haluan tietää, että apu menee mun mielestä oikeaan osoitteeseen.
Maailmalla autetaan kuusikymppisiäkin naisia saamaan lapsia, ja osa Suomessa luovutetuista munasoluista kuulemma menee ulkomaille. Liian vanhan naisen raskaaksi tekeminen lääketieteen avulla on mielestäni väärin, ja siksi mä laitan ikärajaksi 42 vuotta. Joku toinen voi sitten laittaa ehdoksi että munasolut saa antaa vain 42-46- vuotiaalle, jos kokee sen omatuntonsa puolesta sopivaksi asiaksi.
Jos olet asian jo päättänyt niin tee omatuntosi mukaan. Ylläoleva oli vain minun mielipiteeni. Jotenkin sitä vaan ihmettelee miten apu voi koskaan mennä väärään osoitteeseen. Apu on apua kaikille sitä tarvitseville.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Minuakin kiinnostais tuo luovutus, mutta silti vaan emmin. Itse en niitä enää tartte, omat lapset on tehty (jos näin voi sanoa, kun ikää on alle 30v.) ja enempää ei ole suunnitelmissa.
Sehän siinä eniten mietityttää, että sattuuko se ja kenelle ne munasolut sitten menee.
Tuosta mummoudesta; anoppi tuli mummoksi ekan kerran 39-vuotiaana. Itse oon 40v. kun esikko on 18v. ja jos äitiinsä tulee niin saattasin olla aika lähellä 44-45-vuotta.