mies alko juomaan olutta ku mä kuulemma painostin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suruissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suruissaan

Vieras
laitoin miehelle aiemmin viestin et ei ala juomaan ennenku mä pääsen kotiin eikä mene kaveriensa kans juomaan, siis toivoin et ei tee noin. miehellä ongelmia alkoholin kans ja ero on niin helkutin lähellä.

no mies juo nyt toista olutta kotona. mä en pääse kotiin ku vasta seitsemän jälkeen et täs ehtii monta juoda. ku mies veti herneet nenään mun ekasta viestistä ku mä vaan toivoin et ei jois ja saatas viettää aikaa yhdes. sen jälkeen oon laittanu monta viestii ja nyt se käänty niin et mä painostan.

olen kerta toisensa jälkeen yrittäny toisen saada tajuumaan et on kamalaa kun aina saa miettii et juokohan toinen ja missä menee. ku ei toinen tunnu tajuuvan et se juomamäärä ja tapa ei oo normaali. sit mies vetää mukaan mun juomisen, mut niit ei voi verrata koska juon huomattavasti vähemmän ku mies. mä pystyn olemaan kauanki ilman alkoholia mut mies tuskin siihen pystyy.

auttaako tässä enää mikään muu kuin ero ja uusi elämä? luojan kiitos lapsia ei oo

ei sitä toista saa lopettamaan muu kuin oma päätös olla juomatta, valitettavasti. Meillä sama ongelma tietokoneen suhteen, mihin mies riippuvuussuhteessa. Eikä siinä mun sanomiset auta mitään, pahentaa vaan...ja meillä lapsiakin. Ehkä sun olis parasta alkaa katsoa oman elämäsi suuntaan, kadun etten itse tehnyt oikeaa päätöstä aikoinanu, nyt jumissa tässä

Eroa. Yleensä en suosittele eroamaan, mutta alkoholin suhteen asia on kyllä niin että kannattaa erota vielä kun se on suht helppoa. Kohta kaikki mahdollinen on sinun syytäsi. Joku pitää löytää syntipukiksi ongelmiin. Yleensä syntipukki on miehen isä, mutta muutkin ihmiset kelpaavat. Jos hän ei halua luopua juomista, niin ei sitten. Sano eron syyksi sitten mitä tahansa, mutta vain eroamalla saat hankittua itsellesi elämän. Nyt HÄN painostaa sinua henkisesti, mutta se muuttuu vuosien myötä rajummaksi, samoin velat, joista sinäkin vastaat jos olette naimisissa. Sinuna eroaisin ja sitten voi miettiä suhdetta vaikka uudelleen, jos juominen loppuu (mutta sitä tuskin tapahtuu) t. alkoholistin lähisukulainen

Yhteistyössä