Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tein kaikki parhainpäin ja vauvaa ajatellen ja sinä lyttäät sen häpeä, jos osaat.
Alkuperäinen kirjoittaja LÖKK;30338446:Kertokaahan tietämättömälle mikä tässä "täysimettämisessä" on se juttu? Meneekö lapsi pilalle korvikkeella? Meneekö äiti pilalle jos ei imetä aina? Saako lapsi pullosta pahoja pöpöjä? Suuttuuko jeesus? Kutsuuko saatana? Vai mitä ihmettä?
Minä olen oikeassa sano sinä mitä sanot minä olen nainen onko sinulla asiaa hmmm.. miksi sinä et sano mitään nyt minä suutun hmmm.... Itkupotkuraivarit... siis synnyttänyt nainen vastaa 3-5 vuotiasta lasta päättele itse loput.
Ottavat ongelmia asioista missä ei edes ole ongelmia ja sitten ihmettelevät kuinka paljon on ongelmia raskaana ollessaan.
Immenkalvo, jos sitä nyt yleensä edes on, harvemmin menee kertalaakista miksikään...
No juu...
Olen täysimettänyt kaikkia neljää lastani (esikoista 4,5kk, muita 6kk) enkä ole halunnut vauvojen saavan "turhaan" korviketta. Siksi ollaan miehen kanssa puhuttu nuo imetys/korvikejutut jo heti alkuun ja aina kun olen jättänyt vauvan isän hoiviin olen huolehtinut että pumpattua maitoa löytyy käyttövalmiina (ja mies tietää mistä). Ei ole ollut tarvetta korvikkeelle.
Ymmärrän harmistusta, mutta todellakin ylireagointia ap:lta ja miestä käy sääliksi. Pyydät mieheltä kauniisti anteeksi ja jatkat imetystä normaalisti.
Alkuperäinen kirjoittaja Kysynpähän vaan;30338755:Sinun miehesi olisikin antanut sitä korvikemaitoa tai jopa ihan purkista SINUN tietämättäsi mitäpä tuumaisit?
Eivät ne miehet aina kaikkea kerro teille arvon leidit juuri noiden kilahteluiden takia.
Moni sanoo älä anna korviketta ja sillä välin, kun arvon leidit ovat shoppailemassa vaavit vetävät korviketta kitarisat kiljuen ja kaikki ovat tyytyväisiä ja äidit tietämättömiä asiasta![]()
Kieltämättä ensin ihmettelisin miksi kovasti täysimetyksen puolesta oleva mies olisi kaatanut viemäriin jääkaappiin jätetyn äidinmaidon ja lähtenyt ostamaan kaupasta korviketta tilalle. Aika outoa käytöstä, ehkä olisi syytä huolestua...?
Mutta jos nyt vaikka olisi lähtenyt vauvan kanssa jonnekin ja unohtanut maidon kotiin ja siksi ostanut korviketta tilalle niin hyvä vaan että on ruokkinut vauvan. Voi olla että ihan pienen kohdalla harmittaisi mutta toivon mukaan olisin kyennyt salaamaan sen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kysynpähän vaan;30338790:-Mutta jos nyt vaikka olisi lähtenyt vauvan kanssa jonnekin ja unohtanut maidon kotiin ja siksi ostanut korviketta tilalle niin hyvä vaan että on ruokkinut vauvan.-
Käännät siis takin TÄYSIMETYKSELLE?
OLetko siis täysimettäjä vai et?
Jos vaihtoehto on että vauva joutuu itkemään nälkäänsä niin tottakai se maidon saaminen on tärkeämpää kuin "täysimetys".
Alkuperäinen kirjoittaja Kysynpähän vaan;30338799:Eli et siis ole täysimettäjä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kysynpähän vaan;30338799:Eli et siis ole täysimettäjä.
En olisi jos vauvalle olisi korviketta annettu.
Ihan hyvä kuitenkin ettei ole tarvinut antaa.![]()