Mies ehdotti et jäisin vielä kotiin 3 vuodeksi ja laittoi asiaan pari ehtoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Teija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:) Ihan oikein! Toi paistinpannujuttu siis. Hauska mielikuva naisesta ajamassa miestä takaa paistinpannu kädessä. Vaikka väkivaltaa sinänsä en kannatakaan mutta onhan tuo mieheltä tosi törkeää käytöstä.

No en mäkään tosissani toista paistinpannulla tai millään muullakaan löisi, mutta kyllä lähtis huuto sillä volyymillä, että mies tietääs tehneensä virheen.

Hmm, mulla olisi nimenomaa noita kahta ensimmäistä ehtoa vastaan jotain sanottavaa. Tuo kolmas sääntö taas... hmmm... no, sanotaan että olen kai jotenkin kieroutunut. :cool:

Lähinnä se ihmetyttää noissa, jos mies ei halua viettää aikaa perheensä kanssa, vaan pitää juosta ympäri kyliä harrastamassa ja yökyläilemässä. Varsinkin jos koti on vimpan päälle putsissa, lapset huolletu ja vaimo aulis.

en viitsi edeskoko palstaa lukea, mutta mulla on mottona ainakin et mua ei ketään määrää/alista (ei nyt silti pidä ymmärtää et teen vain niiku itse haluan jne..) ja jos mulle ehdotettas tollai ni sanoisin et joo o, kiitos hei. Huoltajuudesta vissiin sovitaan sitten oikeusteitse. Jos tää ei oo provo niin joka lähtöön meitä vissiin löytyy...

Luultavasti tämä on provo mutta silti vastaan. AP siis elää miehensä rahoilla. Tämä tarkoittaa että mies joutuu lahjoittamaan hänelle luokkaa (vähintään) 1000 euroa kuukaudessa (ap:n osuus lasten elatuksesta, asumismenot, oma kulutus), siis 12 000 euroa vuodessa. Kolme vuotta on siis 36 000 euroa. Kyllä minua pännisi jos joutuisin lahjoittaa jollekin tuollaisia summia - vaikka kuinka ehkä rakastaisin. Miehen ehdotus oli tietysti aika tyhmä mutta toisaalta hän ehkä halusi herättää toista todellisuuteen. Jos toinen pokkana vaatii 36 000 euroa niin kai silloin on oikeus asettaa jotain ehtoja?

Ap, millä sinä perustelet miehellesi(ja itsellesi) kotiinjäämisesi tarpeellisuuden?
Jos molemmat kävisitte töissä niin pitäisihän silti jonkun hoitaa nuo luettelemasi asiat, lasten hoidot, eläimet, remontointihommat ym. ja nythän olet siinä onnellisessa asemassa että sinun ei tarvitse niitä työn ohella hoitaa niinkuin suurinosa jolla on tuon ikäisiä lapsia.
Joten ehtoja mies on todellakin oikeutettu asettamaan.

Haluatko elää orjana?

Mene vain töihin ja vaadi, että mies tekee siitä lähtien puolet kotitöistä, sinulla on oltava 3 harrastusiltaa viikossa ja joka toinen viikonloppu vapaana.

[QUOTE="sondersson";23267781]sairasta, eihän tuollaisessa suhteessa ole rakkautta. Siis ainakaan miehesi puolelta ja ihmettelen suuresti jos sinä rakastat noin ällöttävää ukkoa.[/QUOTE]

Noin itsekin ajattelin alussa mutta niinkuin moni täällä on jo sanonut niin ap:n mieshän on elättänyt ap:n jo vuosia. Lapset ovat jo koulussa, ap:lla on työpaikka tiedossa ja silti haluaa olla vielä kolme vuotta kotona-> sitä en ymmärrä miksi.
Ehkä mies rupeaa kyllästymään tuohon tilanteeseen ja nuo ehdot on todellakin herätys ap:lle.
Itse tuskin olisin ap:n miehenä kovinkaan iloinen nykytilanteesta.

Yhteistyössä