L
Lily.
Vieras
Olen oudossa ja vastenmielisessä tilanteessa. Päätimme talvella, että menemme kesällä 2010 naimisiin - odottelemiseen ei löydy syytä. Molemmat haluamme perustaa perheen ja olla yhdessä. Idea naimisiinmenosta lähti minun aloitteesta. Mies sanoi, että hän haluaa kuitenkin kosia "vanhanaikaisesti", mikä kuulosti tosi romanttiselta. Häät sovittiin alustavasti loppukesään. Nyt en saa miehestä mitään irti, kun yritän kysellä häistä. Pari kertaa olemme jopa riidelleet aiheesta tyyliin "ei häitä järjestetä kuukaudessa". Olen itse pikkuhiljaa alkanut tekemään varauksia, kaksi eri hääpaikkavaihtoehtoa, kirkko.. olen katsellut itsekseni pukuja jne.. Mutta kaikki tuntuu falskilta ja epätodelliselta?! Ei tämän näin pitäisi mennä. Haluaisin olla innoissani ja onnellinen, järjestellä hääjuttuja miehen kanssa yhdessä! Nyt tuntuu kuin hän vaikenisi asian kuoliaaksi..? Tuntuu, että jos nyt joudun perumaan omat alustavat valmistelut ja hän "muuttaa mielensä" eikä kosintaa sittenkään kuulu niin se on suhteemme loppu.. Voiko sellaisesta "nöyryytyksestä" enää olla paluuta..?