Mies ei ole vielä tullut eilisen baarireissun jälkeen kotiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari

Vieras
Laitoin viestiä 11.30 aikaa missä oot . Ei vastausta.

Eilen lähti baariin ja ei tullut yöllä kotiin. Auto on parkissa joten ainakaan ei ole sillä lähtenyt törttöilemään.

Eka kerta kun näin käy :(

Toivottavasti ei ole pettämässä. Mun eksä teki just noin, lähti baariin ja tuli vasta seuraavana päivänä kotiin. Kännykkä oli joko suljettu tai sitten ei vain vastannut mun soittoihin/viesteihin. Aina väitti olleensa kaverin luona tai vastaavaa.

hm aika outoo jos ei voi puhelimeenkaa vastata varmaan jossain vaihees tulee kotiin ja selittää hyvän selityksen mulle kävi ainaki niin mut sit tajusin myöhemmin mistä oli kyse ... just

Alkuperäinen kirjoittaja B):
Joku palstan epätoivoisista yyhoomammoista on viekoitellut aapeen ukon :whistle: :p

Tämä nyt tästä vielä puuttuisi mutta uskon että mulla on sen näköinen mies että sitä tuskin kukaan arvon palsta mamma huolii , viheltelee.......... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Yritä soittaa sille? Yritä soittaa kaverille kenen kanssa oli liikenteessä? Poliisille? Ensiapuun?

Mä olisin huolesta soikeena ja hyppisin seinille!

Niin! Mä kans. Ja jos oisin ollut paljon aikasemmin kun 11.30 =(

Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:
Poliisilta ja ensiavusta kyllä soitetaan kotiin jos on jompaan kumpaan joutunut.

Niin, JOS sattuu olemaan henkkarit tai puhelin tms. mukana. Mutta jos on vaikka piesty ja ryöstetty ni mistäs ne tietää kenelle alkaa soitella jos toinen on tajuttomana esim.

Onko AP kuulunu jotain jo? Tai tullu kotiin?

Laita tylysti viestiä, et vois alkaa kuulua jotain tai alat soittelemaan juurikin poliisille ja ensiapuihin. Et toi ei nyt oo kovin kivaa käytöstä ettei osaa edes ilmoittaa että missä on et on kunnossa.

Ja tokihan se voi olla niin, et on lähteny kaverin luokse jatkoille ja sammunu sinne. Voi myös olla, et jatkoille on päätynyt myös mukavia neitejäkin, mut ei sekään vielä tarkoita mitään. Mut joo, miehet on vähän tollasia, ei aina osaa ihan täysillä ajatella... :whistle:

No niin, kuinka monen palstalasien mies on pahoinpitelyn uhriksi joutumisen vuoksi jäänyt tulematta kotiin? Eikähän se yleisimmät syyt ole vieraissa käynti ja/tai änkyräkänni ja kaverille jääminen.

Alkuperäinen kirjoittaja get real:
No niin, kuinka monen palstalasien mies on pahoinpitelyn uhriksi joutumisen vuoksi jäänyt tulematta kotiin? Eikähän se yleisimmät syyt ole vieraissa käynti ja/tai änkyräkänni ja kaverille jääminen.

No oli se syy sitten mikä tahansa, niin olisin huolissani jos ei toisesta kuuluisi!

Poliisilta ja ensiavusta kyllä soitetaan kotiin jos on jompaan kumpaan joutunut.

Niin, JOS sattuu olemaan henkkarit tai puhelin tms. mukana. Mutta jos on vaikka piesty ja ryöstetty ni mistäs ne tietää kenelle alkaa soitella jos toinen on tajuttomana esim.

Poliisi ilmoittaa aina ( sinne ei viedä tajuttomia) , Mä luulen et suurempi todennäköisyys on että on kännissä mennyt jonnekin muualle yöksi kun että on esim. hakattu tajuttomaksi eikä olisi herännyt siitä sairaalassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja get real:

No oli se syy sitten mikä tahansa, niin olisin huolissani jos ei toisesta kuuluisi!

No NÄINPÄ!!

Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Onko AP kuulunu jotain jo? Tai tullu kotiin?

Laita tylysti viestiä, et vois alkaa kuulua jotain tai alat soittelemaan juurikin poliisille ja ensiapuihin. Et toi ei nyt oo kovin kivaa käytöstä ettei osaa edes ilmoittaa että missä on et on kunnossa.

Ja tokihan se voi olla niin, et on lähteny kaverin luokse jatkoille ja sammunu sinne. Voi myös olla, et jatkoille on päätynyt myös mukavia neitejäkin, mut ei sekään vielä tarkoita mitään. Mut joo, miehet on vähän tollasia, ei aina osaa ihan täysillä ajatella... :whistle:

ootko noin sinidsilmäinen?
kyllä yleensä pettämässä on,jos ei edes phelimen vastaa....
Jso eksiit itse niin ettet ilmoittais nii tuskin mies hyväksyisi sen

Poliisi ilmoittaa aina ( sinne ei viedä tajuttomia) , Mä luulen et suurempi todennäköisyys on että on kännissä mennyt jonnekin muualle yöksi kun että on esim. hakattu tajuttomaksi eikä olisi herännyt siitä sairaalassa.

jos jouttu putkaan niinsieltä ei todellakaan ilmoitella mnnekkään

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:

Kyllä vaan meillä päin ilmoitellaan että voi käydä omansa noutamassa pois. Exän kanssa kävi näin.

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:

Kyllä vaan meillä päin ilmoitellaan että voi käydä omansa noutamassa pois. Exän kanssa kävi näin.

jaa, no ei ainkaan kukaan tiennyt kun olin ollut putkassa. ei edes kysytty,että soitetaankoollekin. päästettiin vaan pois pienne kulustelun jälkeen.

Toisaalta mietin et silloin ei ollut vielä kellään kännyköitä et nykyisinhän se ilmoittaminen juoppoputkaan joutumisesta on varmaan jätetty jo "asiakkaan" harteille mut silloihan hän joka tapauksessa vastaisi puhelimeen ja olisi tullut kotiin kun sieltä pääsee ihan ajoissa kyllä pois.

Yhteistyössä