Mies ei ole tullut kotiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua vaan jäi tässäkin hämäämään että miksi lapseton nainen tulee ekaksi plussalle tilittämään miehen poissaoloa? Luulisi että maisterit kävisivät toisenlaisilla palstoilla.

Tämä ei liity alkuperäiseen tapaukseen, mutta päätin itsekin lähteä näin joulun jälkeen. Ei sentään jouluna viitsinyt. Olin asiaa jo kauan suunnitellut ja päätin emännälle tarjota sen viimeisen hyvän joulun, ottaa kaljan ja sitten lähteä sanaakaan sanomatta. Pakko sanoa että nyt tuntuu hyvältä ja vapaalta eikä ole akka soittelemassa perään joka ikiseen paikkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja toinen tapaus:
Tämä ei liity alkuperäiseen tapaukseen, mutta päätin itsekin lähteä näin joulun jälkeen. Ei sentään jouluna viitsinyt. Olin asiaa jo kauan suunnitellut ja päätin emännälle tarjota sen viimeisen hyvän joulun, ottaa kaljan ja sitten lähteä sanaakaan sanomatta. Pakko sanoa että nyt tuntuu hyvältä ja vapaalta eikä ole akka soittelemassa perään joka ikiseen paikkaan!

Ou jee, kivasti ajateltu. Nyt ei sitten tulevat joulut ole pilalla sen tähden että olisi juur joulun alla hyljätty.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen tapaus:

Ei hitto mikä pelkuri

Onhan tossa vielä sekin vaihtoehto, että ukko on vaan yksinkertaisesti riipaissu sen verta kovat kännit veljensä kanssa, että siinä ei paljoa ilmoittelut tai puhelinsoittelut ole tullut mieleen. Ei siihen edes baaria tarvita, riittää pari lekaa viskiä...

Mut hei ihan oikeesti... melkoinen Justiina olet, kun ensin kiellät soittamasta ja sit ihmettelet kun ei soita.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mua vaan jäi tässäkin hämäämään että miksi lapseton nainen tulee ekaksi plussalle tilittämään miehen poissaoloa? Luulisi että maisterit kävisivät toisenlaisilla palstoilla.

ootkos katsellut palstan muita osioita? sanooko esim. vauvakuume puoli sulle jotain? siellä kun katos on paljon lapsettomia muutenkin

Alkuperäinen kirjoittaja haloo:

ootkos katsellut palstan muita osioita? sanooko esim. vauvakuume puoli sulle jotain? siellä kun katos on paljon lapsettomia muutenkin

Joo ei sano mitään, mulla kun ei ole ollut mitään vauvakuumeita. Enkä vieraile missään lapsettomuussivuillakaan kun itellä on lapsia.

Joo ei sano mitään, mulla kun ei ole ollut mitään vauvakuumeita. Enkä vieraile missään lapsettomuussivuillakaan kun itellä on lapsia.

off topic, mutta mie ainakin vierailen just lapsettomuussivuilla, kun suunnittelen munasolujen luovutusta ja sieltä löytyy parhaiten kokemusta hoidoista ja hormoneista yms.

Jokos asia selvisi?

Ja on se kumma ku aina ihmetellään lapsettomia täällä palstalla, iha ku ne jotenkin sen kummallisempia olis jos ei viel oiskaan tärpänny. Saa kai sitä tääl jutella ja tukea hakea siinä missä "lapsellisetkin"

Ollaan tosiaankin oltu sen verran huonoja ihmisiä, ettei (kohta) vuoden yrityksistä huolimatta ole meillä tärpännyt. Kaksplussa on tullut kuumeilupuolelta tutuksi. Ja mitä maistereihin tulee, niin maisterin tutkintohan on Suomessa akateeminen perustutkinto, joten suurta vähemmistöä tuskinpa täälläkään edustan. Eihän se ole mitään muuta kuin pelkkä tutkinto, ei mikään suuri älykkyysosamäärän mittari. Ihan tavallinen ihminen olen.

Mies ei ole vielä tullut kotiin. En oikein tiedä miten päin tässä pitäisi olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Voi sääli ja surku:
Voi että mua risoo nämä keskenkasvuset kakaraäijät, jotka häviää reissuilleen ilmottamatta ja välittämättä mistään mitään. Tää tällainen on niiiin anuksesta, ei voi mitenkään ymmärtää.

Onko nää tällaiset tapaukset perheenisiä? Sääliksi käy, jos ovat.

Sääliksi käy niitä kakaraämmiä, jotka ottavat heti hirveet stressit jos ukko ei ole minuutissa kotona/vastaa puhelimeen.

Onko nää tapaukset perheenäitejä? Sääliksi käy lapsia ja ukkoa jos ovat.

Veljelle olen yrittänyt soitella kerran, mutta eipä tuo(kaan) ole vastannut puhelimeensa. Enempää en ole viitsinyt pommittaa. Lisäksi olen kysynyt parilta miehen opiskelukaverilta, tietävätkö ne miehen sijainnista, eikä kenelläkään ole ollut minkäänlaista informaatiota asiasta. Odottelen rauhassa vielä ihan hetken.

Yhteistyössä