J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tällä miehellä:on toinen nainen..
Alkuperäinen kirjoittaja toinen tapaus:Tämä ei liity alkuperäiseen tapaukseen, mutta päätin itsekin lähteä näin joulun jälkeen. Ei sentään jouluna viitsinyt. Olin asiaa jo kauan suunnitellut ja päätin emännälle tarjota sen viimeisen hyvän joulun, ottaa kaljan ja sitten lähteä sanaakaan sanomatta. Pakko sanoa että nyt tuntuu hyvältä ja vapaalta eikä ole akka soittelemassa perään joka ikiseen paikkaan!
Alkuperäinen kirjoittaja toinen tapaus:Tämä ei liity alkuperäiseen tapaukseen, mutta päätin itsekin lähteä näin joulun jälkeen. Ei sentään jouluna viitsinyt. Olin asiaa jo kauan suunnitellut ja päätin emännälle tarjota sen viimeisen hyvän joulun, ottaa kaljan ja sitten lähteä sanaakaan sanomatta. Pakko sanoa että nyt tuntuu hyvältä ja vapaalta eikä ole akka soittelemassa perään joka ikiseen paikkaan!
Alkuperäinen kirjoittaja yhmamma83:tulee kyllä mieleen ihan tämä speden viteo http://www.youtube.com/watch?v=9FqUrF_SlAw
toivottavasti jätkä tulee takasi :mrgreen:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mua vaan jäi tässäkin hämäämään että miksi lapseton nainen tulee ekaksi plussalle tilittämään miehen poissaoloa? Luulisi että maisterit kävisivät toisenlaisilla palstoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mua vaan jäi tässäkin hämäämään että miksi lapseton nainen tulee ekaksi plussalle tilittämään miehen poissaoloa? Luulisi että maisterit kävisivät toisenlaisilla palstoilla.
ootkos katsellut palstan muita osioita? sanooko esim. vauvakuume puoli sulle jotain? siellä kun katos on paljon lapsettomia muutenkin
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mua vaan jäi tässäkin hämäämään että miksi lapseton nainen tulee ekaksi plussalle tilittämään miehen poissaoloa? Luulisi että maisterit kävisivät toisenlaisilla palstoilla.
ootkos katsellut palstan muita osioita? sanooko esim. vauvakuume puoli sulle jotain? siellä kun katos on paljon lapsettomia muutenkin
Joo ei sano mitään, mulla kun ei ole ollut mitään vauvakuumeita. Enkä vieraile missään lapsettomuussivuillakaan kun itellä on lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mua vaan jäi tässäkin hämäämään että miksi lapseton nainen tulee ekaksi plussalle tilittämään miehen poissaoloa? Luulisi että maisterit kävisivät toisenlaisilla palstoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Voi sääli ja surku:Voi että mua risoo nämä keskenkasvuset kakaraäijät, jotka häviää reissuilleen ilmottamatta ja välittämättä mistään mitään. Tää tällainen on niiiin anuksesta, ei voi mitenkään ymmärtää.
Onko nää tällaiset tapaukset perheenisiä? Sääliksi käy, jos ovat.