Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Veljelle olen yrittänyt soitella kerran, mutta eipä tuo(kaan) ole vastannut puhelimeensa. Enempää en ole viitsinyt pommittaa. Lisäksi olen kysynyt parilta miehen opiskelukaverilta, tietävätkö ne miehen sijainnista, eikä kenelläkään ole ollut minkäänlaista informaatiota asiasta. Odottelen rauhassa vielä ihan hetken.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Veljelle olen yrittänyt soitella kerran, mutta eipä tuo(kaan) ole vastannut puhelimeensa. Enempää en ole viitsinyt pommittaa. Lisäksi olen kysynyt parilta miehen opiskelukaverilta, tietävätkö ne miehen sijainnista, eikä kenelläkään ole ollut minkäänlaista informaatiota asiasta. Odottelen rauhassa vielä ihan hetken.
Aikasempaa et tienny veljen numeroa! tää taitaa olla nyt ihan keksitty juttu kun puhut ittes pussii.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miehen veli soitteli mulle äsken, että miehen puhelin on jäänyt sinne. Mies oli kuulemma yhdentoista aikoihin lähtenyt autoilemaan kotia kohti. Ei kuulosta lainkaan mieheltä, että yksin baareilemaan lähtisi, mutta tietenkin toivon, ettei mitään ole sattunut. Miehen veli asuu siis viidentoista kilometrin päässä ja lähetulkoon koko matka on taajamaa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Veljelle olen yrittänyt soitella kerran, mutta eipä tuo(kaan) ole vastannut puhelimeensa. Enempää en ole viitsinyt pommittaa. Lisäksi olen kysynyt parilta miehen opiskelukaverilta, tietävätkö ne miehen sijainnista, eikä kenelläkään ole ollut minkäänlaista informaatiota asiasta. Odottelen rauhassa vielä ihan hetken.
Aikasempaa et tienny veljen numeroa! tää taitaa olla nyt ihan keksitty juttu kun puhut ittes pussii.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minä tosiaankin lähden nyt käymään tuon veljen luona, ei varmaankaan ole kovinkaan hyödyllistä vain istua kotona ja odotella. Toivotaan, että mies löytyy sieltä vaikkapa hirveässä kanuunassa.
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja minä vaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Veljelle olen yrittänyt soitella kerran, mutta eipä tuo(kaan) ole vastannut puhelimeensa. Enempää en ole viitsinyt pommittaa. Lisäksi olen kysynyt parilta miehen opiskelukaverilta, tietävätkö ne miehen sijainnista, eikä kenelläkään ole ollut minkäänlaista informaatiota asiasta. Odottelen rauhassa vielä ihan hetken.
No velihän soitti ap:lle, jos luet tuolta aiempaa vähän tarkemmin.
Ap: voithan aina soittaa 112, tai lähisairaalaan.
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaa:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja minä vaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Veljelle olen yrittänyt soitella kerran, mutta eipä tuo(kaan) ole vastannut puhelimeensa. Enempää en ole viitsinyt pommittaa. Lisäksi olen kysynyt parilta miehen opiskelukaverilta, tietävätkö ne miehen sijainnista, eikä kenelläkään ole ollut minkäänlaista informaatiota asiasta. Odottelen rauhassa vielä ihan hetken.
No velihän soitti ap:lle, jos luet tuolta aiempaa vähän tarkemmin.
Ap: voithan aina soittaa 112, tai lähisairaalaan.
nii laitto että soitti mutta miehen puhelimesta. ja nyt muka on soittanu sille veljelle ja sillä ei sitä numeroa ollu.
mutta jos jaksatte uskoa tätä todeks niin uskokaa. mutta suosittelen hankkimaan elämän
Alkuperäinen kirjoittaja tjoo-o:Kyllä toinen nainen taitaa olla kuvioissa mukana...