Mies ei ole tullut kotiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Menin äsken veljen luo, mutta miestä ei näkynyt sielläkään. Soitin sitten miehen äidille, kerroin tilanteen ja kysyin, miten mun kannataisi hänen mielestään edetä. Tämä äiti kuunteli hölmistyneenä mun vuodatustani ja lopulta sai johonkin väliin sanottua, että täällähän se sun miehesi on. Mies oli riidellyt veljensä kanssa ja oli sitten mennyt hakemaan lohtua äiskältä. Voi pientä. :( Mies ei ollut kuulemma huomannut ilmoittaa mulle, koska ajatteli minun ymmärtävän, ettei ole mennyt baariin tai mitään ole voinut sattua, sillä välimatka on niin pieni. Mies sanoi olleensa juuri soittelemassa mulle. Vihainen en tietenkään ole, sillä helpotus on aivan valtava.

Minä kyllä antasin miehen kuulla kunniansa. Varsinainen mammanpoika ja ei älyä edes ilmoittaa vaimolleen missä luuraa.

En ukso minäkään , että toi on syy.. Tai jos oikeasti olikin äidillään, niin on ollut yön eryyppäämässä ja meni äidilleen selviämään kun ei uskaltanut kotiin, koska oli luvannut ettei mene baariin

On todella hankalaa olla vihainen, kun ensin olen kaksitoista tuntia kehitellyt kaikenlaisia kauhuskenaarioita sen suhteen, mitä miehelle on tapahtunut. Äidin luo jääminen tuntuu siis pieneltä, vaikka ikävä ratkaisu olikin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Menin äsken veljen luo, mutta miestä ei näkynyt sielläkään. Soitin sitten miehen äidille, kerroin tilanteen ja kysyin, miten mun kannataisi hänen mielestään edetä. Tämä äiti kuunteli hölmistyneenä mun vuodatustani ja lopulta sai johonkin väliin sanottua, että täällähän se sun miehesi on. Mies oli riidellyt veljensä kanssa ja oli sitten mennyt hakemaan lohtua äiskältä. Voi pientä. :( Mies ei ollut kuulemma huomannut ilmoittaa mulle, koska ajatteli minun ymmärtävän, ettei ole mennyt baariin tai mitään ole voinut sattua, sillä välimatka on niin pieni. Mies sanoi olleensa juuri soittelemassa mulle. Vihainen en tietenkään ole, sillä helpotus on aivan valtava.

nii-i, voi pientä :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Millanen raukkis juoksee äidin helmoihin kun riitelee veljensä kanssa. Menikö oikein kanteleen että äiti, äiti, toi kiusaa..
Ei sitten kotiin ajatellut mennä?
Ja tottakai on juuri samalla hetkellä soittamassa vaimolleen kun tämä ilmestyi paikalle.
Vitsit mikä ääliö toi mies.

Alkuperäinen kirjoittaja hah:
En ukso minäkään , että toi on syy.. Tai jos oikeasti olikin äidillään, niin on ollut yön eryyppäämässä ja meni äidilleen selviämään kun ei uskaltanut kotiin, koska oli luvannut ettei mene baariin

Voi toki olla noinkin. Tuntuu kyllä kamalalta ajatella, että mies ei _uskaltaisi_ tulla kotiin - en todellakaan tahtoisi olla sellainen domina, jota miehen pitäisi pelätä niin paljon, ettei omaan kotiinsa voisi tulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Santa Claus:
Alkuperäinen kirjoittaja Voi sääli ja surku:
Voi että mua risoo nämä keskenkasvuset kakaraäijät, jotka häviää reissuilleen ilmottamatta ja välittämättä mistään mitään. Tää tällainen on niiiin anuksesta, ei voi mitenkään ymmärtää.

Onko nää tällaiset tapaukset perheenisiä? Sääliksi käy, jos ovat.

Sääliksi käy niitä kakaraämmiä, jotka ottavat heti hirveet stressit jos ukko ei ole minuutissa kotona/vastaa puhelimeen.

Onko nää tapaukset perheenäitejä? Sääliksi käy lapsia ja ukkoa jos ovat.

Siis sanoitko sä tosiaan, että "minuutissa" ??!! :o

Kyllä musta on vähän outoo, että mies on yön yli ja vielä seuraavaan iltapäivään äitinsä (tai oli missä tahansa) luona, ilmoittamatta omalle vaimolle missä on. Kyllä mä ainakin vetäsisin herneet nenää tosta.

Alkuperäinen kirjoittaja hehhe:
Millanen raukkis juoksee äidin helmoihin kun riitelee veljensä kanssa. Menikö oikein kanteleen että äiti, äiti, toi kiusaa..
Ja tottakai on juuri samalla hetkellä soittamassa vaimolleen kun tämä ilmestyi paikalle.

No jos tuollaisen naisen on hankkinut, niin mitäpä muuta voi odotella...

Alkuperäinen kirjoittaja hehhe:

mut milläs meinas soittaa kun känny oli veljen luona
:whistle:

Voi halvattu, siellä sitä puidaan joka kodissa että mitä on tapahtunut. Yksi vinkki, antakaa olla. Kyllä se siitä ohi menee. Voi jumaleissön, tää ketju on parempaa luettavakaa kuin yksikään naistenlehti ikinä missään muodossa :DDD
Kuulkaas nyt leidit, ei se ole aina niin justiinsa.
Menkää nyt itteenne. Edes hetkeksi.

Yhteistyössä