Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Ihmeellistä tää mammalogiikka....
Miettikää, jos joku mies tulisi kyselemään täältä vinkkejä mitä voisi viedä vaimolleen sairaalaan lahjaksi kun on juuri synnyttänyt heille lapsen, täällä ei naiset nukkuisi viikkoon kun ne näkisi unia tästä ihanasta, huomaavaisesta uroosta joka näin omaansa kauniisti muistaa. Mutta kun nainen harmittelee, ettei saa mitään: "No
siis mä en ainakaan mitään odottanutkaan, en todellakaan, LAPSI ON PARAS LAHJA, hankitko jotain miehellesi kun siitti sulle sen lapsen??? :saint: :saint:
Ei vitsit, mä en voi muuta kun nauraa...
No se on just sitä, et ei voi myöntää että on kateellinen kun joku on saanut/saamassa lahjan.
No mä olen kyllä saanut molemmilla kerroilla lahjat sekä mieheltä että isovanhemmilta, mutta en edes muista mitä ne tarkalleen ottaen oli (sen muistan, mitä mies toi esikoisesta: kultaisen kastesormuksen kaulaketjussa). Koska se lapsi oikeasti on paras lahja, muulla ei ole ollut paskankaan väliä. Kolmannesta lapsesta ei tarvitse tuoda mitään.
Jos nainen
kiukuttelee, että "mies ei ostanut lahjaa vaikka mä tein sille lapsen", niin on mun mielestä ihan oikeutettua kysyä että mitä nainen sitten osti lahjaksi miehelle, vai tekikö nainen ehkä sen lapsen ihan yksin :saint:.
Kyllä mä aina lahjat saan, oli sitten synttärit, nimpparit, joulu, äitienpäivä...usein ihan ilman mitään varsinaista syytäkin. Samoin mies saa aina multa lahjoja kun sillä on synttärit, tai on isänpäivä tai joulu.